Až na tu kvalitu dopravy - výborné!
Recenze hotelu Blue Sea Beach Resort **** (Řecko - Rhodos - Faliraki)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Ostraváci |
Vloženo: | 9. 8. 2017 |
Pobyt: | červen 2017 |
Přečteno: | 308x |
Recenze se líbila: | 343 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
V hotelu Blue Sea je všechno namícháno tak nějak vyváženě, aby člověk měl vše, co ke spokojenosti potřebuje!
Ubytování
Pokoje jsou udržované, postele pohodlné, klimatizace funguje, v koupelně u vany namísto zatahovacích závěsů skleněné výklopné dvířka (to dřív nebylo). Vybavení pokojů vcelku jednoduché, ale funkční. Balkóny prostorné a přibyly sušáky na prádlo. Jen mě překvapilo, že na TV přijímačích naladěny stanice lecjakého státu (pochopitelně kromě ČR), ale ani jeden řecký kanál. Úklid bezvadný, vše bylo dle potřeby doplňováno.
Strava a stravování
Jídelna prostorná, výběr jídel velmi rozmanitý a kvalita opravdu výborná. Ani u snídaní člověk neměl pocit, že je nabídka příliš jednotvárná. Na oběd a večeři všechny druhy masa, včetně ryb a mořských plodů, ale také gyros, souvlaki, musaka atd. Jen nabídka zákusků se mi zdála o maličko, maličko slabší, než jiné roky. A nemám vysvětlení, proč v široké nabídce kvalitního ovoce se ještě žádný rok neobjevily meruňky, kterých je na trhu nepřeberně. Oproti minulosti ubyla možnost zajít si u snídaně pro čerstvý pomerančový džus (za peníze).
Vybavení, služby a personál hotelu
Hotel působí velmi příjemným dojmem. Není přeplácaný, vše je čisté, vzdušné a co má fungovat, funguje. Výjimkou snad byly jen občas nepojízdné výtahy. Personál se chová mile a profesionálně. Jsou to všechno domácí pracovníci, kteří tam jsou už hodně, hodně let - recepční, uklízečky, číšníci, barmani, "správce" pláže. Před léty bylo docela hodně brigádníku, a to bylo občas znát, že něco hapruje. Lehátka a slunečníky u bazénu i na pláži v bezvadném stavu, což jinde nebývá zase až tak běžné. Animátoři - běžný standard, ale nejsou vlezlí. Jen ta hudba je stále dookola se opakující, tedy jakýchsi 30 - 40 písniček, pochopitelně, že převážně či skoro výhradně anglických. Z večerních programů je světlým okamžikem vždy řecký večer, s nádhernými řeckými melodiemi. Jinak pořád jako na kolovrátku. Škoda, že nezní i italské, španělské, polské, české, slovenské, ruské a písničky zemí Balkánu. Bylo by to mnohem příjemnější.
Pláž a moře
Pláž doslova na dosah, hned za prostorami u bazénu, přes žádnou silnici. Vše potřebné na osvěžení i případné zakousnutí v plážovém baru a bufetu. Vstup do moře pohodlný, daleko do moře plytko, voda průzračná, boty do vody netřeba. Větší vlny asi občas bývají, my jich moc neměli, leda tak od projíždějících lodí a člunů.
Okolí hotelu
No, okolí sám hotel, takže co? Ale bylo kam se procházet, do centra Faliraki člověk došel, a když byl líný, sedl na autobus, který tam jezdí co chvíli a stojí u hotelu. Anebo při cestě do Rhodosu využít lodní přepravu, která je pohodlnější a nevystoupíte zcela propoceni, jako z autobusu. Loď má zastávku u sousedního hotelu. Nákupní možnosti jsou v dosahu a ceny určitě mírnější, než v centru Rhodosu.
Celkový dojem
Výborný, co se týče hotelu, personálu, stravy a blízkosti moře. Mizerný, co se týká služeb letecké společnosti Smart Wings. Seškrtali vše, co šlo, jen ceny zachovali. Na palubě už dostanete jen půl kelímku vody, žádné noviny, obrazovky, na kterých jste mohli sledovat průběh letu (případně něco na ukrácení času), se přestaly používat, ani kapitán se neobtěžoval něco říct k cestujícím. Letušky projedou s placeným servisem, o který se každý při pohledu na ceny raději obejde. Zato, podle jednoho znalého člověka, přidali na palubu 2 řady sedadel, aby víc vydělali. Kultura cestování neznámý pojem, hlavně vydělat. Odlety z Rhodosu do Prahy, Brna, Ostravy nakupeny do 10 - 20 minutových odstupů, takže v odbavovací hale absolutní chaos. Časy ty nejhorší a letadla stojí, na rozdíl od jiných, na periferii letištní plochy. Na všem se přece dá ušetřit. Záměrně nepoužívám, ani pro ilustraci, výrazy, kterými naštvaní lidé kolem hodnotili tuto společnost. Pouze jedno přirovnání, které vyřkli mladí manželé a ostatní s ním souhlasili: Služby na úrovni dobytčáku. Podobné to bylo už loni, prý se s tím nedá nic dělat -"trh to vyřešil"! Zájem zákazníka nikdo nehájí, proč taky ( heslo: Náš zákazník, náš pán, už přece dávno neplatí).
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům | doporučuje 24 z 29 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »