Napsat recenzi

Pobyt v hotelu Afandou Bay Village

Recenze hotelu Afandou Beach Resort Hotel *** (Řecko - Rhodos - Afandou)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2024
Přečteno: 2x
Recenze se líbila: 36 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Strávili jsme dovolenou, po celonočním cestování nás velmi zaskočilo, že i když hotel byl skoro prázdný, přesto nám recepce vydala klíče od pokojů až v 15hod a hotel nás tak nechal čekat od 10,30 celkem 4,5hodiny.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Pokoje byly víceméně v pořádku, ručníky se v průběhu pobytu neměnily. Odpadky se uklízely pravidelně, nicméně se odvážely až odpoledne. Museli jsme tak chodit kolem pytlů s odpadkami skoro celý den.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Strava byla pestrá, nicméně ohřátá byla pouze krátkou chvíli na začátku výdeje. Pokud jste došli na výdej později, zbyla už na vás pouze skoro studená, vlažná strava. Na stížnost ohledně teploty stravy hotel nereagoval, resp. jídlo bylo teplé pouze jednou. Kafe v automatech mělo různou úroveň, od přijatelnou po zcela nepitnou.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

Pokoje byly čisté, uklizené. personál nedovoloval odnést si malou svačinku z jídelny jako náhradu na neodebíraný oběd. Přitom sušenky jako lehká svačinka nebyly náhradou za jídlo. Měli jsme tak na hotelu některé dny i docela velký hlad.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Pláž u moře byla dál než CK uváděla. Pláže byly neupravené, všude spousta kamení a odpadků. Pro vstupy do moře, chyběly dřevěné hatě. V době pobytu v červnu 2024 se začal připravovat jeden. Velká část pláže byla nepřístupná z důvodů nedávných bouří.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Okolí hotelu, i uvnitř areálu bylo neupravené

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Celkový dojem je, že stanovená úroveń hotelu ani zdaleka neodpovídá 4 hvězdičkám

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 27
z 46 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Zkušený cestovatel: Neskutečná naivita ! - 5. 6. 2024 19:59

Láďo, Láďo, taková naivita v tomhle věku ? To snad ani není možné.... snad jste se nechal zlákat kladnými recenzemi z loňska, ale očekávat totéž o rok později a ještě před startem hlavní sezóny, je fakt hodně naivní. A stížnost na ubytování v 14 či 15 hodin je prezentace Vaší neznalosti - takhle to funguje v celém světě asi 50 let.. mohl jste si zkusit připlatit za tzv. early check Inn (někde je to za 10, někde 40 EUR), ale faktem zůstává, že NÁROK na standardní ubytování je až ve 2-3 odpoledne prvého objednaného dne (tohle snad ani nejde mít za zlé prodejcům zájezdů, že na to neupozorní). Udávaná vzdálenost na pláž je pak VŽDYCKY nejkratší přímka z nejbližšího místa ke kraji nejbližšího okraje pláže (třeba i přes cizí zahrady), u rozsáhlejších areálu může být skutečná délka reálného přístupu i pětinásobná! Ale existují třeba Google Maps, kde si to jde prohlédnout a změřit... nesmíte dát jen na to, co prezentují prodejci zájezdů !!! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rhodos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání