Velké zklamání
Recenze hotelu White Olive Elite Rethymno Hotel (ex Agelia Beach Hotel) ***** (Řecko - Kréta - Sfakaki)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Karel Okénka |
Vloženo: | 11. 8. 2012 |
Pobyt: | červenec 2012 |
Přečteno: | 693x |
Recenze se líbila: | 550 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Hotel Golden Sand na Krétě, který je avízován ****+, na místě samotném je hotel označen dokonce *****.Jedním slovem- hluboké zklamání.Pokud bych měl hodnotit samotný pobyt, tak na něm mnoho pozitivního nenacházím – jediným světlým bodem bylo snad ubytování, i když výhled na moře je v tomto hotelu docela relativní pojem, je to spíš pohled na nádvoří hotelu a střechu jídelny s doplněním obzoru na moři, což příplatku pokoje s výhledem na moře rozhodně neodpovídá.Dále již ale následuje jen výčet negativ:
1. stěžejním problémem je úroveň hygieny hotelu
Kuchyně a jídelna: bylo téměř nemožné vybrat čistý talíř – byly nedostatečně omyté nebo naopak celé mokré. Malé jídelní stoly nestačí personál uklízet, a tak zůstávají špinavé. Jídlo je přiváženo z podzemního podlaží po chodbách, stejným výtahem, kterým jezdí koupající se hosté. Obsluhuje neprofesionální personál v riflích a vyšmatlaných teniskách, jediným „stejnokrojem“ má být bílá košile. Tím víc vyniká, jak je personál špinavý, někteří číšníci si zjevně za celou dobu našeho pobytu košili ani nevyměnili, takže by se z jejich oblečení dali odebrat vzorky jídel za celý týden.
Pool bar: tady je hygiena ne špatná ale doslova katastrofální. Veškeré nápoje jsou podávány v plastových kelímcích, následně stále oplachovány na místě v nádobě s jednou vodou a poté ihned dávány znovu do oběhu. Podobně jsou umývány i jednorázové pomůcky – např. „brčka“ na pití nápojů apod. Protože večer již nikdo neuklízí, tak ráno jsou kelímky sesbírány z pláže a země, kde jsou i místní prašivé kočky, do plastového pytle a následně popsaným způsobem narychlo opláchnuty. Nezbývalo, než udržovat si „své nádoby“ v čistotě.
2. úroveň all inclusive
Od této služby v jídelně určitě člověk neočekává žádné kulinářské zážitky, ale zde se jednalo v podstatě o festival ohřívaných a ofritovaných polotovarů. I tak je nabídka omezená a ta „jedlejší jídla“ brzy mizí, takže příchod později znamená najíst se z toho, co zbylo. Minimální nabídka ovoce – v podstatě jen jablka a někdy meloun, který samozřejmě hned „zmizel“, dezerty prakticky žádné – v podstatě jen puding, zmrzlina vůbec žádná.
Opět ještě horší je to na pool baru – nápoje zjevně ředěné, ovoce žádné, káva z automatu nejhorší kvality, dezerty žádné, zmrzlina za celou dobu 11-denního pobytu jen 1 den, na pool baru řešili stále nějaké poruchy.
Hlavní bazén mimo provoz, takže k použití jen zbylé bazény, které jsou zjevně dětské, ve kterých je pak moc lidí, vybavení pro jakékoliv jiné aktivity téměř žádné.
Pláž mírně udržovaná až poslední dny našeho pobytu, a to snad jen proto, jak to
kontrastovalo s údržbou pláže vedlejšího hotelu.
Ubytování
Jediným světlým bodem bylo snad ubytování, i když výhled na moře je v tomto hotelu docela relativní pojem, je to spíš pohled na nádvoří hotelu a střechu jídelny s doplněním obzoru na moři, což příplatku pokoje s výhledem na moře rozhodně neodpovídá.
Pokoje na druho stranu jsounaopak jen několik metrů od hlučné hlavní komunikace.
Úklid denně v docela dobré kvalitě.
Strava a stravování
Kuchyně a jídelna: bylo téměř nemožné vybrat čistý talíř – byly nedostatečně omyté nebo naopak celé mokré. Malé jídelní stoly nestačí personál uklízet, a tak zůstávají špinavé. Jídlo je přiváženo z podzemního podlaží po chodbách, stejným výtahem, kterým jezdí koupající se hosté. Obsluhuje neprofesionální personál v riflích a vyšmatlaných teniskách, jediným „stejnokrojem“ má být bílá košile. Tím víc vyniká, jak je personál špinavý, někteří číšníci si zjevně za celou dobu našeho pobytu košili ani nevyměnili, takže by se z jejich oblečení dali odebrat vzorky jídel za celý týden.
Pool bar: tady je hygiena ne špatná ale doslova katastrofální. Veškeré nápoje jsou podávány v plastových kelímcích, následně stále oplachovány na místě v nádobě s jednou vodou a poté ihned dávány znovu do oběhu. Podobně jsou umývány i jednorázové pomůcky – např. „brčka“ na pití nápojů apod. Protože večer již nikdo neuklízí, tak ráno jsou kelímky sesbírány z pláže a země, kde jsou i místní prašivé kočky, do plastového pytle a následně popsaným způsobem narychlo opláchnuty. Nezbývalo, než udržovat si „své nádoby“ v čistotě.
2. úroveň all inclusive
Od této služby v jídelně určitě člověk neočekává žádné kulinářské zážitky, ale zde se jednalo v podstatě o festival ohřívaných a ofritovaných polotovarů. I tak je nabídka omezená a ta „jedlejší jídla“ brzy mizí, takže příchod později znamená najíst se z toho, co zbylo. Minimální nabídka ovoce – v podstatě jen jablka a někdy meloun, který samozřejmě hned „zmizel“, dezerty prakticky žádné – v podstatě jen puding, zmrzlina vůbec žádná.Opět ještě horší je to na pool baru – nápoje zjevně ředěné, ovoce žádné, káva z automatu nejhorší kvality, dezerty žádné, zmrzlina za celou dobu 11-denního pobytu jen 1 den.
Vybavení, služby a personál hotelu
Hlavní bazén mimo provoz, takže k použití jen zbylé 2 bazény, které jsou zjevně dětské, ve kterých je pak moc lidí, vybavení pro jakékoliv jiné aktivity téměř žádné.
Lehátek dost, málo stinných míst.
Pláž a moře
Pláž mírně udržovaná až poslední dny našeho pobytu, a to snad jen proto, jak to
kontrastovalo s údržbou pláže vedlejšího hotelu.Pláž písečná,vstup do moře přes pás kamenů, dále již jen písek. Do úrovně ramen dospělého tak 50m od břehu.Moře čisté, teplé.
Okolí hotelu
V okolí není prakticky nic, není vhodné ani na malou večerní procházku.5 min. chůze malý market a taverna. Autobusové spojení do Rethymna dobré,čas jízdy cca 20-25min.
Celkový dojem
Jedním slovem- hluboké zklamání.
Rozhodně není úroveň hotelu na čtyř event. pěti hvězdičkách, za vysokou cenu lze jistě pořídit dovolenou lépe.
Je třeba počítat s poměrně velkým počtem i malých dětí,90-95% osazenstva hotelu je hlučná ruská komunita.
Doplnění po komunikaci s cestovní kanceláří EXIM TOURS a reklamaci:
Vzhledem k tomu, jak probíhala další komunikace s cestovní kanceláří EXIM TOURS a jak se k situaci v hotelu vůbec cestovní kancelář staví, s jakou arogancí a ignorací řeší reklamaci, nezbývá než prohlásit - JIŽ NIKDY EXIM TOURS!!!
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 4 z 9 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »