Napsat recenzi

Velké zklamání

Recenze hotelu White Olive Elite Rethymno Hotel (ex Agelia Beach Hotel) ***** (Řecko - Kréta - Sfakaki)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2012
Přečteno: 692x
Recenze se líbila: 543 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel Golden Sand na Krétě, který je avízován ****+, na místě samotném je hotel označen dokonce *****.Jedním slovem- hluboké zklamání.Pokud bych měl hodnotit samotný pobyt, tak na něm mnoho pozitivního nenacházím – jediným světlým bodem bylo snad ubytování, i když výhled na moře je v tomto hotelu docela relativní pojem, je to spíš pohled na nádvoří hotelu a střechu jídelny s doplněním obzoru na moři, což příplatku pokoje s výhledem na moře rozhodně neodpovídá.Dále již ale následuje jen výčet negativ:

1. stěžejním problémem je úroveň hygieny hotelu

Kuchyně a jídelna: bylo téměř nemožné vybrat čistý talíř – byly nedostatečně omyté nebo naopak celé mokré. Malé jídelní stoly nestačí personál uklízet, a tak zůstávají špinavé. Jídlo je přiváženo z podzemního podlaží po chodbách, stejným výtahem, kterým jezdí koupající se hosté. Obsluhuje neprofesionální personál v riflích a vyšmatlaných teniskách, jediným „stejnokrojem“ má být bílá košile. Tím víc vyniká, jak je personál špinavý, někteří číšníci si zjevně za celou dobu našeho pobytu košili ani nevyměnili, takže by se z jejich oblečení dali odebrat vzorky jídel za celý týden.

Pool bar: tady je hygiena ne špatná ale doslova katastrofální. Veškeré nápoje jsou podávány v plastových kelímcích, následně stále oplachovány na místě v nádobě s jednou vodou a poté ihned dávány znovu do oběhu. Podobně jsou umývány i jednorázové pomůcky – např. „brčka“ na pití nápojů apod. Protože večer již nikdo neuklízí, tak ráno jsou kelímky sesbírány z pláže a země, kde jsou i místní prašivé kočky, do plastového pytle a následně popsaným způsobem narychlo opláchnuty. Nezbývalo, než udržovat si „své nádoby“ v čistotě.

2. úroveň all inclusive

Od této služby v jídelně určitě člověk neočekává žádné kulinářské zážitky, ale zde se jednalo v podstatě o festival ohřívaných a ofritovaných polotovarů. I tak je nabídka omezená a ta „jedlejší jídla“ brzy mizí, takže příchod později znamená najíst se z toho, co zbylo. Minimální nabídka ovoce – v podstatě jen jablka a někdy meloun, který samozřejmě hned „zmizel“, dezerty prakticky žádné – v podstatě jen puding, zmrzlina vůbec žádná.

Opět ještě horší je to na pool baru – nápoje zjevně ředěné, ovoce žádné, káva z automatu nejhorší kvality, dezerty žádné, zmrzlina za celou dobu 11-denního pobytu jen 1 den, na pool baru řešili stále nějaké poruchy.

Hlavní bazén mimo provoz, takže k použití jen zbylé bazény, které jsou zjevně dětské, ve kterých je pak moc lidí, vybavení pro jakékoliv jiné aktivity téměř žádné.

Pláž mírně udržovaná až poslední dny našeho pobytu, a to snad jen proto, jak to

kontrastovalo s údržbou pláže vedlejšího hotelu.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Jediným světlým bodem bylo snad ubytování, i když výhled na moře je v tomto hotelu docela relativní pojem, je to spíš pohled na nádvoří hotelu a střechu jídelny s doplněním obzoru na moři, což příplatku pokoje s výhledem na moře rozhodně neodpovídá.

Pokoje na druho stranu jsounaopak jen několik metrů od hlučné hlavní komunikace.

Úklid denně v docela dobré kvalitě.

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

Kuchyně a jídelna: bylo téměř nemožné vybrat čistý talíř – byly nedostatečně omyté nebo naopak celé mokré. Malé jídelní stoly nestačí personál uklízet, a tak zůstávají špinavé. Jídlo je přiváženo z podzemního podlaží po chodbách, stejným výtahem, kterým jezdí koupající se hosté. Obsluhuje neprofesionální personál v riflích a vyšmatlaných teniskách, jediným „stejnokrojem“ má být bílá košile. Tím víc vyniká, jak je personál špinavý, někteří číšníci si zjevně za celou dobu našeho pobytu košili ani nevyměnili, takže by se z jejich oblečení dali odebrat vzorky jídel za celý týden.

Pool bar: tady je hygiena ne špatná ale doslova katastrofální. Veškeré nápoje jsou podávány v plastových kelímcích, následně stále oplachovány na místě v nádobě s jednou vodou a poté ihned dávány znovu do oběhu. Podobně jsou umývány i jednorázové pomůcky – např. „brčka“ na pití nápojů apod. Protože večer již nikdo neuklízí, tak ráno jsou kelímky sesbírány z pláže a země, kde jsou i místní prašivé kočky, do plastového pytle a následně popsaným způsobem narychlo opláchnuty. Nezbývalo, než udržovat si „své nádoby“ v čistotě.

2. úroveň all inclusive

Od této služby v jídelně určitě člověk neočekává žádné kulinářské zážitky, ale zde se jednalo v podstatě o festival ohřívaných a ofritovaných polotovarů. I tak je nabídka omezená a ta „jedlejší jídla“ brzy mizí, takže příchod později znamená najíst se z toho, co zbylo. Minimální nabídka ovoce – v podstatě jen jablka a někdy meloun, který samozřejmě hned „zmizel“, dezerty prakticky žádné – v podstatě jen puding, zmrzlina vůbec žádná.Opět ještě horší je to na pool baru – nápoje zjevně ředěné, ovoce žádné, káva z automatu nejhorší kvality, dezerty žádné, zmrzlina za celou dobu 11-denního pobytu jen 1 den.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Hlavní bazén mimo provoz, takže k použití jen zbylé 2 bazény, které jsou zjevně dětské, ve kterých je pak moc lidí, vybavení pro jakékoliv jiné aktivity téměř žádné.

Lehátek dost, málo stinných míst.

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Pláž mírně udržovaná až poslední dny našeho pobytu, a to snad jen proto, jak to

kontrastovalo s údržbou pláže vedlejšího hotelu.Pláž písečná,vstup do moře přes pás kamenů, dále již jen písek. Do úrovně ramen dospělého tak 50m od břehu.Moře čisté, teplé.

Okolí hotelu  průměrně (2,1/5)

V okolí není prakticky nic, není vhodné ani na malou večerní procházku.5 min. chůze malý market a taverna. Autobusové spojení do Rethymna dobré,čas jízdy cca 20-25min.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Jedním slovem- hluboké zklamání.

Rozhodně není úroveň hotelu na čtyř event. pěti hvězdičkách, za vysokou cenu lze jistě pořídit dovolenou lépe.

Je třeba počítat s poměrně velkým počtem i malých dětí,90-95% osazenstva hotelu je hlučná ruská komunita.

Doplnění po komunikaci s cestovní kanceláří EXIM TOURS a reklamaci:

Vzhledem k tomu, jak probíhala další komunikace s cestovní kanceláří EXIM TOURS a jak se k situaci v hotelu vůbec cestovní kancelář staví, s jakou arogancí a ignorací řeší reklamaci, nezbývá než prohlásit - JIŽ NIKDY EXIM TOURS!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 9 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání