Napsat recenzi

Rozhodně nedoporučuji

Recenze hotelu Fragiskos Hotel ** (Řecko - Kréta - Matala)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 963x
Recenze se líbila: 555 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Tento typ ubytování se rozhodně nedá nazvat hotelem. Pokoje bez oken, jediné okno bylo na záchodku, francouzské dveře, vedoucí na pidi balkon půlmetrové šíře nešly ani otevřít, ani dovřít, strava sice výborná, leč jednotvárná beze změny, k hostům s all inclusive se chovají jako k obtížnému hmyzu, zřejmě z důvodu, že u nich nic navíc neutratíte. Bazén, jeden velký průšvih. Čistý byl první dva dny, a po týdnu si už děti malovaly do zeleného pruhu z řas u hladiny ornamenty. Když jsme po 14 dnech odjížděli, již nebylo vidět na dno. Nikdo to nechtěl řešit, delegátka nás ignorovala. Díky větru a neochotě personálu zapůjčit sklenice, nám neustále tělo poléval obsah kelímků z plastu. Dvakrát jsme dali na doporučení delegátky na tip na výlet. Na červenou pláž jsme šli v pařáku dvě hodiny, abychom zjistili, že jediný rozdíl je v barvě písku a v tom, že na této pláži není nic, krom jedné plechové chatrče s plechovkou coly. Hladoví jsme šli zpět, nikdo nám nedoporučil ani nenabídl balíček na cestu, která dle delegátky měla trvat dvacet minut. Druhý výlet byl na prý známou želví pláž, kam karety snášejí vejce a určitě prý je tam zahlédneme. Viděli jsme jen dva železné koše s papírovou cedulí a datem, kdy tam údajně želvy vejce nakladly. Tento hotel i s personálem by měli přejmenovat na Tragiskos. Na jih Kréty již nikdy a s ******** už vůbec!!!!

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Tmavý kamrlík bez oken, úklid pokojů byl dobrý, bohužel nevynahradil pocit, že spíte v kobce.

Strava a stravování  průměrně (4,4/5)

Jídlo vynikající, leč jednotvárné beze změny, po 14 dnech jsem se těšila domů na řízek :-)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Personál neochotný, delegátka nebyla schopna vyřešit nic a podávala zkreslené informace, neodpovídající skutečnostem.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Pro děti naprosto nevhodné, velké vlny a po dvou metrech již hloubka. Náš šestiletý syn se bál.

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

Vcelku ucházející, udržované, klidné.

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Na jih Kréty již nikdy

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 26
z 34 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Anastazie: Rozumím :) - 5. 3. 2016 18:41

Možná jste se sami k personálu nechovali pěkně.Pravděpodobně takoví ti věční stěžovatelé,kteří od dvouhvězdy očekávali luxus a prudí široké okolí s neustálými stížnostmi.S námi personál jednal skvěle a vyřešili vše.Ubytování je tam sice skromné, protože dvouhvězda je prostě lepší ubytovna, která k přespání bohatě stačí.To si uvědomte.vše bylo ovšem čisté,ložního prádla a ručníků dostatek. cesta na Rudou pláž trvala s dvouletými dětmi při silném větru hodinu, takže pokud jste šli dvě hodiny, je načase se zamyslet nad sebou.Ta pláž je úžasná.Co byste chtěli od pláže?Pláž je prostě pláž.Viděla jste ten přístup?Tak co čekáte? Pokud se váš šestiletý syn bál těch vlnek, tak je to prostě p****,naše dvouleté holky si to úživaly a na jihu prostě vítr je.Na celé Krétě je větrno.V Anglii byste si zase stěžovali na mlhu a déšt.pro většinu lidí je zelenina a dary moře požehnání..vy jste trpěli bez řízku-tomu říkám kulinářská fantazie,když si stěžujete na jednotvárnost,čekala bych větší fantazii..A ještě ke všemu ty želvy si dovolily být zalezlé, když vy jste za ně dali prachy! :D Mrchy jedny! měli jste na ně poslat stížnost na potvory.Problém je v tom,že někteří lidé by prostě měli zůstat doma u televize a toho řízku,když potřebujete žranici i na cestu na pláž a na pláži vám chybí žvanec a moře má vlny a kousek od Afriky je pařák :D reagovat

.....: Re: Rozumím :) - 7. 3. 2016 6:45

Vážená Anastazie, své domněnky o nás, našem synovi a dalším si propříště nechte pro sebe, recenze je taková, jaká byla v našich očích skutečnost. Fakt, že Vaše dojmy byly odlišné nic nemění na tom, že urážky a výsměch stran naší rodiny o Vás vypovídají vše. Netuším, v kterém roce jste tam byli vy, pochybuji, že v tom samém, tudíž by nebylo od věci se zamyslet, zda je Váš komentář na místě. A jen dodám, že to, co popisuji byl ve větší míře problém cestovní kanceláře, než hotelu...CK totiž v nabídce zájezdu hotel presentovala jako tři a půl hvězdičkový a problémy jsme neměli s personálem, nýbrž s delegátkou, která evidentně neměla zájem cokoliv řešit. Přeji krásný den a odpovídat nemusíte, reagovat

Hynek: Hotel Frangiskos - 24. 5. 2016 22:44

Byli jsme v tomto hotelu před pěti lety a bylo to téměř to samé, jak to popisuje Gabriela. Zaplatili jsme si all inclusive, jídlo bylo celý pobyt na jedno brdo, personál stál a dohlížel naštvaně, že jsme se přišli najíst, byli strašně neochotní, nic z běžné nabídky all incl., jak to bývá jinde, nebylo, ani zmrzlina, a že bychom se přecpávali, o tom nemůže být ani řeč, žena kromě nějakého salátu nejedla nic - nechutnalo jí to. Počítáme se ke skromnějším lidem, ale tohle bylo i na nás moc velká bída. Takže, za dost peněz, co jsme zaplatili, to nestálo. Delegátka CK přišla za celý pobyt jednou a celkem nám nebyla nic platná, všechno jsme si zařídili sami. Moře mělo 19°C - v červenci a přitom jsme skoro dohlédli do Afriky. Nadšení pro Krétu v Matale se jaksi nedostavilo, těšili jsme se až poletíme domů. Podotýkám, že cestování milujeme a cestujeme stále. reagovat

Gabriela: Re: Hotel Frangiskos - 24. 5. 2016 23:05

Dobrý večer Ano, i my jsme tam byli v té době, jako Vy. Další rok jsme se vypravili na sever Kréty do Malie a byli jsme nadšení....jih ještě v cestovním ruchu nedospěl...ale víc než světová strana za to může cestovní kancelář. **** už nikdy víc. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání