Jedním slovem tragédie
Recenze hotelu Triton Hotel *** (Řecko - Kréta - Malia)
Hodnocení: |
průměrně:
3,3/5
|
Autor: |
Martin |
Vloženo: |
18. 10. 2024 |
Pobyt: |
říjen 2024 |
Přečteno: |
0x |
Recenze se líbila: |
21
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Jedním slovem tragédie. Nechápu jak tato cestovka **** vůbec může nabízet takový hotel. Něco tak otřesného a žalostného jsem ještě nikde nezažil. Hotel Triton v Malii na Krétě mohou navštívit jen opravdu silný jedinci a nebo masochisti. Hotel pamatuje zřejmě Zikmunda a Hanzelku kdy se vraceli z africké výpravy v 70 letech a podle toho to tam také vypadá. Pokoje tragické všude špína ,vlasy nepořádek a smrad.V noci věčně kravál, takže se ani nevyspíte. K moři to je od hotelu tak cca 10 minut pěšky. Tomu tragické jídlo a pití nepoživitelné polotovary a o nápojích ani nemluvě. Kdo chce mít zkaženou dovolenou s touto cestovní kanceláří na Krétě tak ať navštíví tento hotel
Ubytování
průměrně
(2,6/5)
Hotel před rekonstrukcí,vše tragické. Kdo nezažil neuvěří.
Strava a stravování
průměrně
(3,2/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Není nic co chválit. Každý den vidíte uklízečky které neuklízí.
Pláž a moře
průměrně
(4,4/5)
Okolí hotelu
průměrně
(3,8/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,3/5)
Horší hotel jsem neviděl
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 8 z 16 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.