Agresivní chování majitele
Recenze hotelu Avra Palm Hotel *** (Řecko - Kréta - Koutsounari)
Hodnocení: |
průměrně:
4/5
|
Autor: |
Alexandra |
Vloženo: |
16. 7. 2023 |
Pobyt: |
červenec 2023 |
Přečteno: |
6x |
Recenze se líbila: |
77
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Stravování v hotelu nás opravdu zaskočilo. Snídaně formou bufetu v pořádku. Večeře s výběrem menu ze tři jídel naprosté fiasko. Jedno jídlo s masem ve stylu ala školní jídelna, ostatní dvě kvalitativně nepoměr. Dušená zelenina od pohledu nevábná, další pečená zelenina, oboje malé porce. Jindy pečené kuře s asi tak jedním bramborem… Nejhorší na tom všem , že při vyjádření rozladění z nabídky, se obsluhující majitel rozkřikl a agresivně slovně reagoval a vyháněl nás do jiného hotelu!! Neomluvitelné chování a neadekvátní poměr cena/strava.
Ubytování
průměrně
(4,4/5)
Skromné
Strava a stravování
průměrně
(4/5)
Za tři roky pod sobě na řeckých ostrovech tady ubohé! Cítím se jako podvedený zákazník.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,9/5)
Agresivní majitel, neslušné vystupováním chování, nevídané !! Ostatní příjemní .
Pláž a moře
průměrně
(4,3/5)
Slunečníky zdarma, moře krásné .
Okolí hotelu
průměrně
(3,6/5)
Neupravený terén, cesta z prudkého kopce po neskutečně rozbité cestě s kufrem cca 300m.
Celkový dojem
průměrně
(4/5)
Rozhodně jinam.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 5 z 7 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.