Napsat recenzi

Nedoporučuji

Recenze hotelu Diogenis Blue Palace Hotel **** (Řecko - Kréta - Kato Gouves)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 200x
Recenze se líbila: 469 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Jídlo katastrofa, ubytování jako ve 2* českém hotelu, žádné vyžití (vodní sporty a pod.), pláž špinavá...

Ubytování  průměrně (3,2/5)

hotel se prezentuje čtyřmi hvězdy, toto však zdaleka nesplňuje. Mimo to, že po příjezdu do hotelu, jsme na ubytování (přiřazení pokoje) čekali 3 hodiny (další dny jsme zjistili, že je to v hotelu běžné, každé další příjezdy čekaly x hodin na ubytování)... dokonce 2 páry ubytovali na 1 den úplně někde jinde, protože pro ně prý neměli pokoj... , my měli objednaný 2lůžkový pokoj, obdrželi jsme 5ti lůžkový u popelnic (které byly vyvážené každé ráno v 5:30), v tomto pokoji byla koupelna v poněkud dezolátním stavu (chyběl závěs u sprchy, polovinu pobytu nebylo k dispozici ani mýdlo na ruce, bez fénu), za klimatizaci musí člověk zaplatit 7 eur denně, na pokoji jsme neměli funkční TV, telefon, kterým se mělo dát dovolat na recepci, nebyl ani zapojen, polorozpadlá skříň na oblečení..

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

all inclusive se dá spíše popsat jako plná penze s nápoji, navíc plná penze, která je každý den stejná (podotýkám, že oběd a večeře je také totožná). Na výběr pouze z několika možností jídel - španělské ptáčky, těstoviny s "tomato" omáčkou anebo lasagne, hranolky, neidentifikovatelná omáčká světlé barvy, tzatziky, občas rozvařená ryba (chutná jako rozmrazena a poté uvařená) z ovoce buď žlutý anebo klasický vodní melou a jako zřejmě dezert na střídačku červené nebo žluté želé... Myslím, že lidé, kteří jsou zde na týden, následně celý rok tyto jídla nechtěj více vidět a co pak ti, kteří si objednali pobyt delší? (jako například my - 12 dní)... :( K pití - čepováno pivo s 0,5% alkoholu, dále podáváno buď "brendy" ouzo, nebo raki, bohužel vše z alkoholu mělo chuťově i do všech místních prodejních flašek s tímto pitím hodně daleko, snad to ředili, nebo nevím... víno jak bílé tak i červené snad horší než jakýkoliv krabičák (mimo jiné zřejmě to nějaký krabičák byl, protože víno bylo čepováno také pípou, která byla napojená hadičkou na krabici vedle pultu) a co se týče nealka, popsala bych to opět jako něco již ředěné koupeno a pak ještě naředěno :(........

I ta jedna hvězda, kterou uděluji je za toto snad hodně...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Německy se v tomto hotelu domluvit nedá, anglicky mluví část hotelu, hodně zaměstnanců jsou rusové (majitel hotelu tuším také).

Mimo to, že jsme na pokoji první 4 dny neměli ani doplněné mýdlo v dávkovači (nepomohlo ani to, že jsme ho nechali vyklopený, aby bylo zřejmé, že je prázdný - uklizečka dávkovač pouze opět zavřela, ale nedoplnila) a na recepci nám ztratili klíč, když jsme ho předali recepčnímu do úschovy, při nabírání jídla na vás upřeně zírá "ruský Bojka" a sleduje každý váš pohyb naběračkou, tak to bylo vcelku uspokojivé....

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Když jsme si vybírali na internetu tento hotel byl u něj popis, že k hotelu náleží pláž a jsou zde k dispozici hotelové lehátka. Tato pláž přes ulici je široká cca 60 metrů, z toho tak 20 metrů je pro hotel a zbytek je pláž, na které jsou placené lehátka místní restaurace. Hotelových lehátek je zde cca 20, z toho 5 plně funkčních, ostatní v dezolátním stavu, špinavé, nikdo se o tu pláž nestará, takže je všude bordel, řasy... Věřte, že si raději zaplatíte 6 eur na den a máte k dispozici 2 ČISTÁ lehátka se slunečníkem na uklizené části pláži... Jinak tato placená část pláže je OK, písčitá, pozvolný vstup do moře... Pouze za poskytnutí placené pláže uděluji 2 hvězdy....

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

Z jedné strany hotelu jeden supermarket, z druhé strany druhý supermarket, vesměs v blízkém okolí hotelu nikde nic, po chůzi cca 30 - 40 minut se dá dojít do dalšího města, kde plus mínus několik restaurací a přístavu také nic moc není... Jinak všude vyprahlo (ale to je zřejmě pro tyto destinace typické)...

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Rozhodně nikomu tento hotel nedoporučuji, já osobně si chtěla již druhý den pobytu rezervovat zpáteční letenku...

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 21
z 46 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Klára: Hotel nedoporučuji !!! - 17. 9. 2015 13:19

Diogenis Palace **** tento hotel hodnotím jako dvou hvězdičkový. Pokoje skromné, jediné plus klimatizace. Strava nic moc, každý den téměř to samé, žádné zákusky nic. Za víc tam několik lidí chytlo průjem a věřím, že to bylo z jídla i když lékařka hájila tento hotel a tvrdila, že z jídla to není. Co se týče alkoholu a neomezené nealko. mluvím o all inclusive, tak hrůza! Nejlevnější limonády, a alko? Víno - hrůza, pivo nic moc jejich pití ouzo hnus a poslední levná brandy. Moře krásné, pláž neuklizená. Za tolik peněz bych si představovala daleko, ale daleko něco lepšího! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání