Napsat recenzi

Humus. Důrazné varování pro všechny - zničíte si dovolenou !!!

Recenze hotelu Diogenis Blue Palace Hotel **** (Řecko - Kréta - Kato Gouves)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 598x
Recenze se líbila: 502 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 5

Co se nabízí pod hlavičkou **** hotelu je ve skutečnosti vybydlený hostel, který se v Praze prodává za 20 EUR za noc pro batůžkáře. Jedná se o podvod CK, že nabízí takový hotel. Zřejmě velice levně nakoupili sezónní kontingenty, které potřebují prodat i za cenu, že někteří budou CK žalovat. Statisticky odhadli, že soudní spory vyjdou levnějí, než zaplatit smluvní pokuty za nevytížení kontingentu.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Nemá cenu se opakovat co píší ostatní recenze. V mém pokoji např. při vytažení spotřebiče ze zásuvky se současně vytáhla také zásuvka ze zdi i se strojkem

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Viz ostatní recenzce. Bohužel tento formulář neumí záporné hvězdičky. Katastrofa je příliš lichotivé slovo. Každý si stěžuje na jídlo, ale nehledá příčinu. Myslím si, že hlavní problém je, že ať jsem hledal tak jsem hledal tak jsem v hotelu nenašel náznak KUCHYNĚ. Dle mého názoru hotel vůběc NEVAŘÍ!!!. Vše je zachlazeno na rolnách, které se podávají pořád dokola, dokud se surovina nespotřebuje. Pokud je něco pečeného, potom se zřejmě nakupuje od externího dodavatele a ani neohřívá - viz stesky na studené jídlo. Podobně je otřesné sledovat, jak se myje nádobí. Kdo by si myslel, že se používá myčka - tak se mýlí. Rusky hovořící žena myje nádobí ručně v jakémsi škopíku a následně příbory utírá stále stejným hadrem.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Kapitola sama o sobě je personál. NIkdo až na jednoho hubeného vousatého zm..a neumí anglicky. To je také důvod proč zde nenarazíte na západního turistu. Těm by se žádná CK neodvážila nabídnout něco takového. Měl jsem zaplacen pokoj s výhledem na moře. První den jsem byl ubytován v jiném pokoji, protože můj pokoj byl ještě obsazen - prosím stane se, ale ze strany hotelu ani náznak omluvy. Po přestěhování jsem dostal pokoj přimo nad jídelnou. Při zapnuté klimatizaci z mého pokoje vytékala voda z klimatizace dolu do talířů hostům. Ono hovado z recepce za mnou chodio a nutilo mne vypnout klimatizaci, aby voda nekapala dolů do jídelny - a to jsem prosím byl na pokoji, takže zapnutá klimatizace během poledne není nic neobvyklého. Vrchol ovšem přišel při odjezdu. Dle informací na nástěnce jsme byli oprávněni čerpat ALL INCLUSIVE do našeho odjezdu - 14.20. Pokoj jsem musel uvolnit do 12.00.

V 11.55 jsem odevzdal klíč a opět toto hovado mi odstřihlo pásku z ruky, což mi tak nevadilo až do doby, kdy jsem zjistil, že bez pásky na zápěstí mi na baru nedají ani chlazenou vodu. Šel jsem tento postup reklamovat na recepci, kde mi opět ten samý zm..d, řekl, že je vše v pořádku, protože jsem provedl CHECK-OUT a tím pádem již nemám nárok na nic. Na námitku, že moje dcera a manželka, které taktéž provedly CHECK-OUT, pásky dosud mají a tudíž jim na baru nalejí, vzal do ruky nůžky a vyzval mne, ať mu je ukážu, že jim pásky také odstřihne. V ten okamžik, ve mne vybuchly saze a kdyby nebyl za pultem, tak jsem ho chytil za krk. Posléze jsem litoval, že jsem tak neučinil, protože to hovado si okamžitě zavolalo majitele hotelu. Kdo by čekal nějakou omluvu ze strany majitele nebo pokus o vysvětlení, tak se opět mýlí - neprohodil se mnou ani slovo - jen se na mne oba nenávistně dívali. Do mého odjezdu pak chodili ruku v ruce a zřejmě čekali, zda fyzicky toho recepčního napadnu, což jsem měl opravdu v úmyslu.

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Hotelová pláž plná odpadků a řas. Moře u hotelová pláže nemohu hodnotit-plavání v septiku mne nebaví. Jinak vše O.K.

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

Příjemné místo

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Nemám slov a jsem těžce nas...ý

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 21
z 46 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jindra: Krásná vzpomínka.... - 10. 8. 2015 15:03

Jak jsme na konci pobytu vypátrali, kuchyně se zřejmě nalézá v suterénu, zhruba pod úrovní recepce, jinak máme téměř shodné zážitky z této "báječné dovolené". Silné střevní potíže nám požitek z tohoto čtyřhvězdičkového hotelu jen korunovaly. reagovat

PavelLorenc: Re: Krásná vzpomínka.... - 10. 8. 2015 16:02

Pokud tato pastouška opravdu má vlastní kuchyni, o to hůře. Blafy které produkuje šéfkuchař tohoto **** hotelu by nezvládla ani závodka vařící obědy pro Ukrajinky vyžezávající zelí na poli. reagovat

Pavel Lorenc: Re: Krásná vzpomínka.... - 10. 8. 2015 16:26

Pokud tato pastouška má opravdu kuchyni, o to hůře. Blafy které je schopen vyprodukovat šéfkuchař tohoto **** hotelu by nezvládla ani závodka vařící obědy pro Ukrajinky vyřezávající zelí na poli. reagovat

Hrdlička: Dodnes vidím rudě - 10. 8. 2015 17:14

Při vzpomínce na letošní dovolenou mi naskakují pupínky a to doslova. Jsem zvyklý z Kréty na řeckou slušnost a kuchyni,ovšem personál v tomto hotelu, až na výjimku paní recepční tuším polské či jiné národnosti, jsou zde jen hovada, co neumí zdravit, tudíž není možnost identifikovat jejich národnost a pokud je opravdu kuchař to, co jsem viděl, tak se již ničemu nedivím. Utrpěl jsem šok, naproti v restauraci Island, kam jsem si původně zašel na limču,nás málem přivázali k židlím a z kuchyně cca 10 metrů od hotelové nás zásobili nejen tím, co jsme si ze slušností objednali, ale i předkrmem i ovocem a to vše v ceně. Dávám tomuto hotelu rok, pak jen pitomec může tohle místo navštívit. reagovat

Martina: Katastrofa - 11. 8. 2015 17:43

Naprosto souhlasím.Byla jsem předtím na Mácháči v Lesním hotelu a kvalita ubytování,stravování a čistoty pláže byla nesrovnatelně lepší než na Krétě v Diogenis palace. O ceně ani nemluvě. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání