Napsat recenzi

Dovolená 2019

Recenze hotelu Diogenis Blue Palace Hotel **** (Řecko - Kréta - Kato Gouves)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2019
Přečteno: 128x
Recenze se líbila: 230 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel neodpovídá 4* kategorii, sotva kategorii 3*. Tento hotel bych nedoporučila, protože ani umístění ani nabídka obchodů a teveren v blízkém okolí není pravdivá,je velmi malá. Není ani kam jít na procházku. Pláž je neupravená a lehátka a slunečníky zdarma nejsou dle katalogu pravda. Hotel má jen asi 18 lehátek, ostatní se platí. Na Krétu jsme nezanevřeli, ale musí to být jiné místo.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Pokoje velmi opotřebované, koupelna bez fénu na vlasy. Elektrická zástrčka slouží jen holícímu strojku, jinak je nepoužitelná. Vysoučeš vlasů se musí použít jen v pokoji, ale u zrcadla el.zástrčka schází. Ta je na jiné stěně, kde není zrcadlo a vysoušeč má zase krátkou šnůru k zrcadlu. Nepochopitelné. WC - použití se nesplachuje, ale dává se do kbelíku, což je pro mě nepochopitené. Kbelík se uklízí 1x za den. Na tuto věc vás nikdo neupozorní. Hodnocení 3.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Strava neodpovídala 4* kategorii. Co se nedojedlo v poledne bylo se změnou k večeři. Malý výběr ovoce, moučníky skoro žádné. Pokud byl nabízen kompot, tak nebyly k použití žádné misky. Odpolední nabídka nápojů byla dostatčná, zmzlina a ovoce žádné. Drobné pečivo jen vyjímečně ve velmi omezeném množství. Hodnocení 3.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Pokoje velmi opotřebované, večer po rozsvícení lampiček u postele se vyřítili malí mravenci, kteří se objevili i v posteli a nedali se zničt, muselo se zhasnout. Personál hlavně v jídelně by měl zlepšit organizaci práce při stravování. Naběračky k nabíraní jídla byly často utopeny v omáčce, protože si nabíraly děti. Při tom by stačilo, aby před nabízeným jídlem byl talíř a na něj by se naběračka odkládala, tak jak to býv á v jiných hotelích. Scházely i ubrousky na utření rukou, což v takovém hotelu by neměl být žádný problém. Hodnoce 2.

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Pláž plná mořské trávy, uklízela se jen občas. Moře kamenité, nevhodné pro maké děti a seniory. V místě nejsou žádné atrakce jako šlapadla, rakety, atd. Hodnocení 2.

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

Chodníky úzké, neupravené a bez zábradlí. Na jedné straně sráz na skaliska a na druhé straně silnice. Okolí neupravené, není kam jít. Pokud chcete do centra není na trase žádné značení a ani nejsou chodníky, jen úzká cesta, po které jezdí auta. V místě není žádné informační centrum. Delegátky CK F**** by mohly všem přijíždějícím turistům nafotit plánek střediska, tak jako nafotily ceník půjčoven aut, který jistě nepoužijí všichni turisté. Hodnocení 2.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Na dovolenou jsem se hodně těšila, protože jsem v Řecku ještě nebyla. Dovolenou jsem trávila ve Šanělské Andalusii a na Mallorce. Ubytování jsme měli ve 3* a ve 4* hotelu, Ale ani tento 4* hotel se nemohl srovnat se 3* . Věřím, že jsme si dobře nevybrali, ale to už se nedá spravit. Hodnocení 2

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 21
z 46 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání