Napsat recenzi

Ani zadarmo ne!!!

Recenze hotelu Diogenis Blue Palace Hotel **** (Řecko - Kréta - Kato Gouves)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2015
Přečteno: 349x
Recenze se líbila: 487 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Je skutečně škoda, že tento hotel dělá takovou ostudu tak krásnému hotelu jako je Kréta. Ze samotné Kréty jsme nadšení a vlemi rádi se tam vrátíme, z hotelu jsme však tak znechucení, že to ani více nejde. Kromě toho, že jsme 11 dní měli hlad, jsme ještě půlku z toho měli střevní potíže, které však jsou v tomto hotelu naprosto běžnou záležítostí, o které se zde už nějakou dobu ví, ale absolutně se neřeší.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Ubytování úplně bez problému. Pokoj dostačující, jediná závada byla ta, že ve sprše nebyl závěs, pouze díry ve zdi, takže po každém sprchování byla vytopená koupelna, ale to jsme nějak neřešili.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Slovo katastrofa je ještě slabé. Občas jsem si i říkala, jestli tohle není už pod lidskou důstojnost, jelikož to by někdy aby pes nejedl. Kromě toho, že bylo jídlo naprosto studené, bylo i celých 11 dní naprosto stejné. Hranolky, špagety, kaše z prášku, opečené brambory plavající v masné vodě. Z masa se zde objevovalo pouze nějaké skopové a vepřové, ale žádné plátky masa, jen odřezky plné špach a tuku. Skutečně mňamka. Ještě větší chuťovska však byl pohled na kuřecí špalky či křádla, kde v míse plavaly z větší části jen samotné kosti, občas někde nějaké maso. A tohle všechno neustále dokola. Děti zde neměly absolutně co jíst, dospělí většinou těstoviny s rajským protlakem. Žádné zákusky, zmrzlina, svačiny, nic. Takže člověk tu měl neustále hlad a musel si kupovat jídlo. Z automatu na pití místo sody tekla místní (slaná) voda, stejně jak z ní dělali ledovou kávu. 90% lidí v hotelu mělo střevní potíže, doktorka, která byla povolána se nestačila divit. Sám delegát mi řekl, že CK ****moc dobře ví, že má "pos...." celý hotel, ale nehodlá s tím nic dělat. Jiná delegátka slečně v hotelu sdělila,že se ví, že v tomto hotelu je infekční voda. I když nám doktorka naordinovala dietu a zdůraznila to i v hotelu, na jídlo jsme se nedočkali rýže nebo brambor. Absolutní nezájem a ignorace. Majitel je prostě arogatní ignorant, který tento hotel pohřbí.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Personál ochotný, snažil se, avšak nedalo se s nimi moc domluvit, jelikož anglicky moc neuměli.

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Další katastrofa. Špinavá, neudržovaná pláž asi s 20 lehátky, z nichž půlka byla rozbitá, stejně tak slunečníky byly polámané, rozbité, špinavé, staré, naprsto průsvitné. Všude nepořádek a řasy. Jednou za týden přišel "manažer" a částo toho bordelu shrabal do moře a bylo "uklizeno".

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Z Kréty jsme nadšení, ale takové "jídlo" a následné střevní potíže vám dovolenou přece jen trošku pokazí.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 21
z 46 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání