Napsat recenzi

Hotel pro hodně nenáročné klienty.

Recenze hotelu Club Lyda Hotel CHC *** (Řecko - Kréta - Kato Gouves)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2023
Přečteno: 3x
Recenze se líbila: 81 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel i pokoje potřebují důkladnou rekonstrukci.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Špatné vybavení pokoje, stůl pouze jeden a to na terase, tři židle(byli jsme 4),klimatizace sice funkční, ale během pobytu se porouchala(opraveno izolepou), lednice stará a smrděla. Koupelna bez jediné poličky. Žádný sušák na ručníky. Hodně komárů v pokoji,nutné vzít repelent.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Strava se ke konci pobytu zhoršila, kyselá rýže i brambory. Málo ovoce.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Personál v restauraci i na recepci velmi milý, ochotný.

Pláž a moře  průměrně (3,9/5)

Pláž byla vzdálenější, ale klidná. Jezdil i zdarma autobus 4x d

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Možnost výletů místní dopravou, autobusové zastávky v blízkosti hotelu.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Pro nenáročné klienty!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 7
z 14 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání