Recenze
Recenze hotelu Astir Beach Hotel **** (Řecko - Kréta - Kato Gouves)
Hodnocení: |
průměrně:
4,3/5
|
Autor: |
Kateřina |
Vloženo: |
24. 6. 2021 |
Pobyt: |
červen 2021 |
Přečteno: |
844x |
Recenze se líbila: |
156
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Hezký menší hotel, příjemný ochotný personál, skvělé jídlo. Na pláži. Nemůžu vůbec nic vytknout, až na služby delegátky Margerity z CK ***. Vysadila nás na hotelu s tím, že se za chvíli vrátí a už se neukázala. Nikdo z nás neuměl anglicky. Takže trvalo hodinu, než jsme se domluvili, co po nás vlastně chtějí. Další věc byla s testy
Řekla nám, že poliklinika je vpravo, vlevo, zase vpravo, prostě tím stylem. Samozřejmě jsme ji nemohli najít, ještě v tom horku. To nám prý přitom mohla domluvit, aby přijeli udělat testy na hotel. Prostě katastrofa. A takhle to udělala všem.
Ubytování
průměrně
(4,2/5)
Pokoj vybavený dobře, dokonce i zubní nit, lžička na boty a holicí strojek
Strava a stravování
průměrně
(4,5/5)
Výborné jídlo
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,2/5)
Skvělé
Pláž a moře
průměrně
(4,4/5)
Nádhera
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Blízko obchůdky, akvárium
Celkový dojem
průměrně
(4,3/5)
Skvělý
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 16 z 19 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Martin: Recenze hotelu Astir Beach Hotel **** (Řecko - Kré - 21. 8. 2021 8:30
Autorka recenze Kateřina má obdivuhodnou zlomyslnost. Jednak, pokud vyjede mimo území ČR by měla alespoň nějakým způsobem obládat jeden ze světových jazyků a neplést si delegátku s osobním asistentem a překladatelm v jedné osobě. Takových tragédů, co neumí ani slovo v angličtině nebo němčině je, bohužel, spousta a paní Kateřina k nim patří. Potom bude vhodnější, pokud zůstane doma. Delegát opravdu není od toho, aby stál za prdelí takovýchto turistů a neustále jim překládal v jejich jazykové negramotnosti. Na recepci chtějí jedinou věc a to je voucher, stejně jako všude - a pokud toto nebyla dotyčná paní schopná pochopit, je to její vizitka IQ. Jako bývalý delegát musím jednoznačně negovat trvzení " že takhle to dělala všem.." - to je zase z fantazie výmyslů dotyčné Kateřiny. Bude napříště lepší, aby jste, paní Kateřino, raději zůstala kdesi ve vaší vesnici a jela se vykoupat k nejbliřšímu rybníku, když nejste schopná se v naprosto jednoduchých věcech ani domluvit, ani zorientovat. Takovéto klienty jsem vždy miloval - potížisté od samého začátku s výmysly a interní zlobou vůči všemu. Příště si vylévejte zlost jinde, pěkný den, Martin. reagovat