Zkažený pobyt
Recenze hotelu Blue Sky Beach Hotel **** (Řecko - Kréta - Gournes)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Zdenka |
Vloženo: | 2. 7. 2013 |
Pobyt: | červen 2013 |
Přečteno: | 767x |
Recenze se líbila: | 529 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 10 |
po návratu z dovolené jsem podala reklamaci a žádost na vrácení části ceny zájezdu. Pro ty kteří by se chtěli přidat k reklamaci já ji napsala takto: Dnes jsme se vrátili z dovolené, kterou jsem zakoupili u Vaší cestovní kanceláře Pantour (přes agenturu zájezdy.cz) Vzhledem k tomu, že ještě nyní máme zdravotní problémy rozhodla jsem se reklamovat a to důsledně tuto dovolenou. Po příjezdu na „hotel“ po 23H jsme očekávali alespoň chlazený nápoj v ledničce na pokoji. (Vzhledem k tomu, že veškeré tekutiny jsme museli před letem spotřebovat) Nic takového se nestalo. Voda z vodovodu je nepitelná. Ráno nastal týden hrůzy. Po vysvětlení delegátem na co všechno máme nárok jsme se nestačili divit, pokud Vaše cestovní kancelář neví co znamená all inklusive, tak je to přístup k nápojům, které si každý v libovolném množství může sám vzít a ne se pokaždé prosit o obyčejnou vodu. Kvalitu nápojů zde raději nabudu rozvádět – vše naředěno a nekvalitní. Abychom si museli striktně hlídat jednu pouhou hodinu na výdej zmrzliny je velmi omezující k dětem.
Jídlo formou bufetu nebyl problém, problém ale byl v kvalitě a pestrosti nabídky – celý týden jedna a tatáž snídaně (salám typu levný GOTHAJ, sýr, 2 marmelády a lupínky s jogurtem + oschlá zelenina zbylá od večera. Co se týče obědů a večeří stále se také opakující to samé)
A ted to nejzáživnější v celém hotelu je infekce, která se tam již šíří od počátku příjezdů turistů a dále se kvalitně udržuje. Infekce spočívá v křečích,horečkách,průjmech a zvracení které trvají i 2 dny. (viz. okopírovaná recenze jiného klienta)
Vzhledem k tomu, že z Vaší strany došlo k pochybení a v žádném případě nebyly splněny podmínky, které jste udávali v čase našeho nákupu tj. v prosinci. To že jste po připomínkách klientů upravili nějaké věci ohledně hotelu je pro nás v době kdy už máme dovolenou dávno zaplacenou bezpředmětné. V žádném případě bychom si takovou dovolenou nekoupili !!
Žádám o vrácení 25% z celkové ceny zájezdu do 30.7.2013 na můj účet.
Tímto budu pokládat tuto politováníhodnou záležitost za vyřízenou. V jiném případě se budeme nuceni obrátit na asociaci CK nebo tuto záležitost řešit důsledněji.
Ubytování
velmi strohé - neodpovídá 4* ani omylem
Strava a stravování
jednotvárná - ovoce pouze meloun a stále to samé celý týden
Vybavení, služby a personál hotelu
nebyla k dispozici poslední den ani společenská místnost kde by se dalo "čekat" celé odpoledne na odjezd.
Pláž a moře
ok
Okolí hotelu
chudé
Celkový dojem
špatný - vzhledem k uvedenému ....
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 105 z 200 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Hana: zkažená dovolená - 2. 7. 2013 21:42
přesně toto jsme prožili také..... tohle je ještě mírně řečeno, infekce byla před i po nás a all inklusive to skutečně nebylo reagovat