Napsat recenzi

pionýrský tábor

Recenze hotelu Blue Sky Beach Hotel **** (Řecko - Kréta - Gournes)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 672x
Recenze se líbila: 462 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hned po příletu na letišti v Heraklionu, jsem se od delegátky dozvěděla, že pro nás nemají pokoj, protože se o našem přiletu dozvěděli až v den příletu. Cestovala jsem s 6-letým synem. Byl nám nabídnut jiný hotel, který neodpovídal mým zadaným kriteriím. V tomto hotelu jsme přespali a druhý den nás přestěhovali do Blue Sky Beach, který jsem si zakoupila. Takže jsem čfas své dovolené věnovala stěhování.

Ubytování neodpovídalo 4 hvězdičkám. Dva dny před odletem jsem se dozvěděla, že není už volný pokoj, který jsem si vybrala a že mi nabízejí pokoj v přízemí. Pokoj jsem přijala a až na místě jsem zjistila, že se nejedná o přízemí, ale o suterén. Vše bylo velmi opotřebované a rezavé a byli zde švábi, ale ve své stížnosti se nechci zabývat stářím vybavení, to jen na dokreslení.

O službách all inklusive se nedá mluvit. Jednalo se o plnou penzi, pouze v 16 hod. byla podávána zmrzlina s oplatkou od snídaně. Pití bylo velmi slané a nedalo se požívat a dalo se o něj požádat pouze do 22 hod. Takže jsme si jídlo a pití museli sami nakupovat v nedalekém marketu. Na noc nápoje zajištěny nebyly. Služby all inklusive vypadají jinak, pití bývá zajištěno i na pokojích a v noci. Byli jsme upozorněni, že voda z kohoutku je pitná, ale radši ji nemáme pít nebo si přivodíme střevní potíže. Této rady jsme se drželi, leč nápoje podávané hotelem byly připravované z této vody a většina účastníku zájezdu si přivodila střevní potíže a my jsme nebyli výjimkou. Podle toho také toalety vypadaly. Byly velmi znečištěné i v okolí. Místní voda je slaná (tím nemyslím možskou) a slané byly i veškeré nápoje včetně kávy. Bylo nám řečeno, že komu to vadí, ať si zakoupí vodu v marketu a na recepci si může půjčit rychlovarnou konev. Nebyla jsem si jistá, zda si to delegátka nemyslí jako vtip. K dispozici byla i voda z barelu, ale ta, se nedá pít stále.

V restauraci jsme si nádobí po sobě odnášeli a zbytky jídla jsme seškrabovali do nevábných kýblů. Příbory a nádobí nebylo dostatečně umyto. Zůstávali na něm zaschlé zbytky jídla. Připadala jsem si jak ve školní jídelně.

V restauraci, jsem si připadala, spíše jak ve školní jídelně, kde jsme po sobě odnášeli talíře a seškrabovali zbytky jídla do nevábného kyblíku.

Ještě mě zaráží, že za last minute jsem zaplatila stejnou cenu, jako ostatní účastníci, kteří zájezd kupovali i několik měsíců předem. Myslela jsem, že zájezd kupuji se slevou a nyní se domnívám, že se jedná pouze o reklamní trik, aby se zájezd prodal. ******* s.r.o nemohu doporučit případným zájemcům a rozhodně se o něm zmíním na sociálních sítích a v recenzích. Příště budu věnovat větší pozornost recenzím o hotelu či CK, které v tomto případě nebyly moc příznivé.

Delegátka mi nabídla kompenzaci formou ponechání pokoje v den odjezdu v hotelu do 18. hod. Tato kompenzace mi nepřipadá adekvátní. Ráda bych využívala služeb, které jsem si zaplatila.

Ubytování  průměrně (3/5)

Hned po příletu na letišti v Heraklionu, jsem se od delegátky dozvěděla, že pro nás nemají pokoj, protože se o našem přiletu dozvěděli až v den příletu. Cestovala jsem s 6-letým synem. Byl nám nabídnut jiný hotel, který neodpovídal mým zadaným kriteriím. V tomto hotelu jsme přespali a druhý den nás přestěhovali do Blue Sky Beach, který jsem si zakoupila. Takže jsem čas své dovolené věnovala stěhování.

Ubytování neodpovídalo 4 hvězdičkám. Dva dny před odletem jsem se dozvěděla, že není už volný pokoj, který jsem si vybrala a že mi nabízejí pokoj v přízemí. Pokoj jsem přijala a až na místě jsem zjistila, že se nejedná o přízemí, ale o suterén. Vše bylo velmi opotřebované a rezavé a byli zde švábi, ale ve své stížnosti se nechci zabývat stářím vybavení, to jen na dokreslení.

O službách all inklusive se nedá mluvit. Jednalo se o plnou penzi, pouze v 16 hod. byla podávána zmrzlina s oplatkou od snídaně. Pití bylo velmi slané a nedalo se požívat a dalo se o něj požádat pouze do 22 hod. Takže jsme si jídlo a pití museli sami nakupovat v nedalekém marketu. Na noc nápoje zajištěny nebyly. Služby all inklusive vypadají jinak, pití bývá zajištěno i na pokojích a v noci. Byli jsme upozorněni, že voda z kohoutku je pitná, ale radši ji nemáme pít nebo si přivodíme střevní potíže. Této rady jsme se drželi, leč nápoje podávané hotelem byly připravované z této vody a většina účastníku zájezdu si přivodila střevní potíže a my jsme nebyli výjimkou. Podle toho také toalety vypadaly. Byly velmi znečištěné i v okolí. Místní voda je slaná (tím nemyslím možskou) a slané byly i veškeré nápoje včetně kávy. Bylo nám řečeno, že komu to vadí, ať si zakoupí vodu v marketu a na recepci si může půjčit rychlovarnou konev. Nebyla jsem si jistá, zda si to delegátka nemyslí jako vtip. K dispozici byla i voda z barelu, ale ta, se nedá pít stále.

V restauraci jsme si nádobí po sobě odnášeli a zbytky jídla jsme seškrabovali do nevábných kýblů. Příbory a nádobí nebylo dostatečně umyto. Zůstávali na něm zaschlé zbytky jídla. Připadala jsem si jak ve školní jídelně.

V restauraci, jsem si připadala, spíše jak ve školní jídelně, kde jsme po sobě odnášeli talíře a seškrabovali zbytky jídla do nevábného kyblíku.

Ještě mě zaráží, že za last minute jsem zaplatila stejnou cenu, jako ostatní účastníci, kteří zájezd kupovali i několik měsíců předem. Myslela jsem, že zájezd kupuji se slevou a nyní se domnívám, že se jedná pouze o reklamní trik, aby se zájezd prodal. ******* s.r.o nemohu doporučit případným zájemcům a rozhodně se o něm zmíním na sociálních sítích a v recenzích. Příště budu věnovat větší pozornost recenzím o hotelu či CK, které v tomto případě nebyly moc příznivé.

Delegátka mi nabídla kompenzaci formou ponechání pokoje v den odjezdu v hotelu do 18. hod. Tato kompenzace mi nepřipadá adekvátní. Ráda bych využívala služeb, které jsem si zaplatila.

Strava a stravování  průměrně (2,9/5)

Hned po příletu na letišti v Heraklionu, jsem se od delegátky dozvěděla, že pro nás nemají pokoj, protože se o našem přiletu dozvěděli až v den příletu. Cestovala jsem s 6-letým synem. Byl nám nabídnut jiný hotel, který neodpovídal mým zadaným kriteriím. V tomto hotelu jsme přespali a druhý den nás přestěhovali do Blue Sky Beach, který jsem si zakoupila. Takže jsem čas své dovolené věnovala stěhování.

Ubytování neodpovídalo 4 hvězdičkám. Dva dny před odletem jsem se dozvěděla, že není už volný pokoj, který jsem si vybrala a že mi nabízejí pokoj v přízemí. Pokoj jsem přijala a až na místě jsem zjistila, že se nejedná o přízemí, ale o suterén. Vše bylo velmi opotřebované a rezavé a byli zde švábi, ale ve své stížnosti se nechci zabývat stářím vybavení, to jen na dokreslení.

O službách all inklusive se nedá mluvit. Jednalo se o plnou penzi, pouze v 16 hod. byla podávána zmrzlina s oplatkou od snídaně. Pití bylo velmi slané a nedalo se požívat a dalo se o něj požádat pouze do 22 hod. Takže jsme si jídlo a pití museli sami nakupovat v nedalekém marketu. Na noc nápoje zajištěny nebyly. Služby all inklusive vypadají jinak, pití bývá zajištěno i na pokojích a v noci. Byli jsme upozorněni, že voda z kohoutku je pitná, ale radši ji nemáme pít nebo si přivodíme střevní potíže. Této rady jsme se drželi, leč nápoje podávané hotelem byly připravované z této vody a většina účastníku zájezdu si přivodila střevní potíže a my jsme nebyli výjimkou. Podle toho také toalety vypadaly. Byly velmi znečištěné i v okolí. Místní voda je slaná (tím nemyslím možskou) a slané byly i veškeré nápoje včetně kávy. Bylo nám řečeno, že komu to vadí, ať si zakoupí vodu v marketu a na recepci si může půjčit rychlovarnou konev. Nebyla jsem si jistá, zda si to delegátka nemyslí jako vtip. K dispozici byla i voda z barelu, ale ta, se nedá pít stále.

V restauraci jsme si nádobí po sobě odnášeli a zbytky jídla jsme seškrabovali do nevábných kýblů. Příbory a nádobí nebylo dostatečně umyto. Zůstávali na něm zaschlé zbytky jídla. Připadala jsem si jak ve školní jídelně.

V restauraci, jsem si připadala, spíše jak ve školní jídelně, kde jsme po sobě

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Hned po příletu na letišti v Heraklionu, jsem se od delegátky dozvěděla, že pro nás nemají pokoj, protože se o našem přiletu dozvěděli až v den příletu. Cestovala jsem s 6-letým synem. Byl nám nabídnut jiný hotel, který neodpovídal mým zadaným kriteriím. V tomto hotelu jsme přespali a druhý den nás přestěhovali do Blue Sky Beach, který jsem si zakoupila. Takže jsem čas své dovolené věnovala stěhování.

Ubytování neodpovídalo 4 hvězdičkám. Dva dny před odletem jsem se dozvěděla, že není už volný pokoj, který jsem si vybrala a že mi nabízejí pokoj v přízemí. Pokoj jsem přijala a až na místě jsem zjistila, že se nejedná o přízemí, ale o suterén. Vše bylo velmi opotřebované a rezavé a byli zde švábi, ale ve své stížnosti se nechci zabývat stářím vybavení, to jen na dokreslení.

O službách all inklusive se nedá mluvit. Jednalo se o plnou penzi, pouze v 16 hod. byla podávána zmrzlina s oplatkou od snídaně. Pití bylo velmi slané a nedalo se požívat a dalo se o něj požádat pouze do 22 hod. Takže jsme si jídlo a pití museli sami nakupovat v nedalekém marketu. Na noc nápoje zajištěny nebyly. Služby all inklusive vypadají jinak, pití bývá zajištěno i na pokojích a v noci. Byli jsme upozorněni, že voda z kohoutku je pitná, ale radši ji nemáme pít nebo si přivodíme střevní potíže. Této rady jsme se drželi, leč nápoje podávané hotelem byly připravované z této vody a většina účastníku zájezdu si přivodila střevní potíže a my jsme nebyli výjimkou. Podle toho také toalety vypadaly. Byly velmi znečištěné i v okolí. Místní voda je slaná (tím nemyslím možskou) a slané byly i veškeré nápoje včetně kávy. Bylo nám řečeno, že komu to vadí, ať si zakoupí vodu v marketu a na recepci si může půjčit rychlovarnou konev. Nebyla jsem si jistá, zda si to delegátka nemyslí jako vtip. K dispozici byla i voda z barelu, ale ta, se nedá pít stále.

V restauraci jsme si nádobí po sobě odnášeli a zbytky jídla jsme seškrabovali do nevábných kýblů. Příbory a nádobí nebylo dostatečně umyto. Zůstávali na něm zaschlé zbytky jídla. Připadala jsem si jak ve školní jídelně.

V restauraci, jsem si připadala, spíše jak ve školní jídelně, kde jsme po sobě odnášeli talíře a seškrabovali zbytky jídla do nevábného kyblíku.

Ještě mě zaráží, že za last minute jsem zaplatila stejnou cenu, jako ostatní účastníci, kteří zájezd kupovali i několik měsíců předem. Myslela jsem, že zájezd kupuji se slevou a nyní se domnívám, že se jedná pouze o reklamní trik, aby se zájezd prodal. ******* s.r.o nemohu doporučit případným zájemcům a rozhodně se o něm zmíním na sociálních sítích a v recenzích. Příště budu věnovat větší pozornost recenzím o hotelu či CK, které v tomto případě nebyly moc příznivé.

Delegátka mi nabídla kompenzaci formou ponechání pokoje v den odjezdu v hotelu do 18. hod. Tato kompenzace mi nepřipadá adekvátní. Ráda bych využívala služeb, které jsem si zaplatila.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Hned po příletu na letišti v Heraklionu, jsem se od delegátky dozvěděla, že pro nás nemají pokoj, protože se o našem přiletu dozvěděli až v den příletu. Cestovala jsem s 6-letým synem. Byl nám nabídnut jiný hotel, který neodpovídal mým zadaným kriteriím. V tomto hotelu jsme přespali a druhý den nás přestěhovali do Blue Sky Beach, který jsem si zakoupila. Takže jsem čas své dovolené věnovala stěhování.

Ubytování neodpovídalo 4 hvězdičkám. Dva dny před odletem jsem se dozvěděla, že není už volný pokoj, který jsem si vybrala a že mi nabízejí pokoj v přízemí. Pokoj jsem přijala a až na místě jsem zjistila, že se nejedná o přízemí, ale o suterén. Vše bylo velmi opotřebované a rezavé a byli zde švábi, ale ve své stížnosti se nechci zabývat stářím vybavení, to jen na dokreslení.

O službách all inklusive se nedá mluvit. Jednalo se o plnou penzi, pouze v 16 hod. byla podávána zmrzlina s oplatkou od snídaně. Pití bylo velmi slané a nedalo se požívat a dalo se o něj požádat pouze do 22 hod. Takže jsme si jídlo a pití museli sami nakupovat v nedalekém marketu. Na noc nápoje zajištěny nebyly. Služby all inklusive vypadají jinak, pití bývá zajištěno i na pokojích a v noci. Byli jsme upozorněni, že voda z kohoutku je pitná, ale radši ji nemáme pít nebo si přivodíme střevní potíže. Této rady jsme se drželi, leč nápoje podávané hotelem byly připravované z této vody a většina účastníku zájezdu si přivodila střevní potíže a my jsme nebyli výjimkou. Podle toho také toalety vypadaly. Byly velmi znečištěné i v okolí. Místní voda je slaná (tím nemyslím možskou) a slané byly i veškeré nápoje včetně kávy. Bylo nám řečeno, že komu to vadí, ať si zakoupí vodu v marketu a na recepci si může půjčit rychlovarnou konev. Nebyla jsem si jistá, zda si to delegátka nemyslí jako vtip. K dispozici byla i voda z barelu, ale ta, se nedá pít stále.

V restauraci jsme si nádobí po sobě odnášeli a zbytky jídla jsme seškrabovali do nevábných kýblů. Příbory a nádobí nebylo dostatečně umyto. Zůstávali na něm zaschlé zbytky jídla. Připadala jsem si jak ve školní jídelně.

V restauraci, jsem si připadala, spíše jak ve školní jídelně, kde jsme po sobě odnášeli talíře a seškrabovali zbytky jídla do nevábného kyblíku.

Ještě mě zaráží, že za last minute jsem zaplatila stejnou cenu, jako ostatní účastníci, kteří zájezd kupovali i několik měsíců předem. Myslela jsem, že zájezd kupuji se slevou a nyní se domnívám, že se jedná pouze o reklamní trik, aby se zájezd prodal. ******* s.r.o nemohu doporučit případným zájemcům a rozhodně se o něm zmíním na sociálních sítích a v recenzích. Příště budu věnovat větší pozornost recenzím o hotelu či CK, které v tomto případě nebyly moc příznivé.

Delegátka mi nabídla kompenzaci formou ponechání pokoje v den odjezdu v hotelu do 18. hod. Tato kompenzace mi nepřipadá adekvátní. Ráda bych využívala služeb, které jsem si zaplatila.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 105
z 200 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání