pionýrský tábor
Recenze hotelu Blue Sky Beach Hotel **** (Řecko - Kréta - Gournes)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Martina |
Vloženo: | 31. 7. 2014 |
Pobyt: | červenec 2014 |
Přečteno: | 672x |
Recenze se líbila: | 459 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Hned po příletu na letišti v Heraklionu, jsem se od delegátky dozvěděla, že pro nás nemají pokoj, protože se o našem přiletu dozvěděli až v den příletu. Cestovala jsem s 6-letým synem. Byl nám nabídnut jiný hotel, který neodpovídal mým zadaným kriteriím. V tomto hotelu jsme přespali a druhý den nás přestěhovali do Blue Sky Beach, který jsem si zakoupila. Takže jsem čfas své dovolené věnovala stěhování.
Ubytování neodpovídalo 4 hvězdičkám. Dva dny před odletem jsem se dozvěděla, že není už volný pokoj, který jsem si vybrala a že mi nabízejí pokoj v přízemí. Pokoj jsem přijala a až na místě jsem zjistila, že se nejedná o přízemí, ale o suterén. Vše bylo velmi opotřebované a rezavé a byli zde švábi, ale ve své stížnosti se nechci zabývat stářím vybavení, to jen na dokreslení.
O službách all inklusive se nedá mluvit. Jednalo se o plnou penzi, pouze v 16 hod. byla podávána zmrzlina s oplatkou od snídaně. Pití bylo velmi slané a nedalo se požívat a dalo se o něj požádat pouze do 22 hod. Takže jsme si jídlo a pití museli sami nakupovat v nedalekém marketu. Na noc nápoje zajištěny nebyly. Služby all inklusive vypadají jinak, pití bývá zajištěno i na pokojích a v noci. Byli jsme upozorněni, že voda z kohoutku je pitná, ale radši ji nemáme pít nebo si přivodíme střevní potíže. Této rady jsme se drželi, leč nápoje podávané hotelem byly připravované z této vody a většina účastníku zájezdu si přivodila střevní potíže a my jsme nebyli výjimkou. Podle toho také toalety vypadaly. Byly velmi znečištěné i v okolí. Místní voda je slaná (tím nemyslím možskou) a slané byly i veškeré nápoje včetně kávy. Bylo nám řečeno, že komu to vadí, ať si zakoupí vodu v marketu a na recepci si může půjčit rychlovarnou konev. Nebyla jsem si jistá, zda si to delegátka nemyslí jako vtip. K dispozici byla i voda z barelu, ale ta, se nedá pít stále.
V restauraci jsme si nádobí po sobě odnášeli a zbytky jídla jsme seškrabovali do nevábných kýblů. Příbory a nádobí nebylo dostatečně umyto. Zůstávali na něm zaschlé zbytky jídla. Připadala jsem si jak ve školní jídelně.
V restauraci, jsem si připadala, spíše jak ve školní jídelně, kde jsme po sobě odnášeli talíře a seškrabovali zbytky jídla do nevábného kyblíku.
Ještě mě zaráží, že za last minute jsem zaplatila stejnou cenu, jako ostatní účastníci, kteří zájezd kupovali i několik měsíců předem. Myslela jsem, že zájezd kupuji se slevou a nyní se domnívám, že se jedná pouze o reklamní trik, aby se zájezd prodal. ******* s.r.o nemohu doporučit případným zájemcům a rozhodně se o něm zmíním na sociálních sítích a v recenzích. Příště budu věnovat větší pozornost recenzím o hotelu či CK, které v tomto případě nebyly moc příznivé.
Delegátka mi nabídla kompenzaci formou ponechání pokoje v den odjezdu v hotelu do 18. hod. Tato kompenzace mi nepřipadá adekvátní. Ráda bych využívala služeb, které jsem si zaplatila.
Ubytování
Hned po příletu na letišti v Heraklionu, jsem se od delegátky dozvěděla, že pro nás nemají pokoj, protože se o našem přiletu dozvěděli až v den příletu. Cestovala jsem s 6-letým synem. Byl nám nabídnut jiný hotel, který neodpovídal mým zadaným kriteriím. V tomto hotelu jsme přespali a druhý den nás přestěhovali do Blue Sky Beach, který jsem si zakoupila. Takže jsem čas své dovolené věnovala stěhování.
Ubytování neodpovídalo 4 hvězdičkám. Dva dny před odletem jsem se dozvěděla, že není už volný pokoj, který jsem si vybrala a že mi nabízejí pokoj v přízemí. Pokoj jsem přijala a až na místě jsem zjistila, že se nejedná o přízemí, ale o suterén. Vše bylo velmi opotřebované a rezavé a byli zde švábi, ale ve své stížnosti se nechci zabývat stářím vybavení, to jen na dokreslení.
O službách all inklusive se nedá mluvit. Jednalo se o plnou penzi, pouze v 16 hod. byla podávána zmrzlina s oplatkou od snídaně. Pití bylo velmi slané a nedalo se požívat a dalo se o něj požádat pouze do 22 hod. Takže jsme si jídlo a pití museli sami nakupovat v nedalekém marketu. Na noc nápoje zajištěny nebyly. Služby all inklusive vypadají jinak, pití bývá zajištěno i na pokojích a v noci. Byli jsme upozorněni, že voda z kohoutku je pitná, ale radši ji nemáme pít nebo si přivodíme střevní potíže. Této rady jsme se drželi, leč nápoje podávané hotelem byly připravované z této vody a většina účastníku zájezdu si přivodila střevní potíže a my jsme nebyli výjimkou. Podle toho také toalety vypadaly. Byly velmi znečištěné i v okolí. Místní voda je slaná (tím nemyslím možskou) a slané byly i veškeré nápoje včetně kávy. Bylo nám řečeno, že komu to vadí, ať si zakoupí vodu v marketu a na recepci si může půjčit rychlovarnou konev. Nebyla jsem si jistá, zda si to delegátka nemyslí jako vtip. K dispozici byla i voda z barelu, ale ta, se nedá pít stále.
V restauraci jsme si nádobí po sobě odnášeli a zbytky jídla jsme seškrabovali do nevábných kýblů. Příbory a nádobí nebylo dostatečně umyto. Zůstávali na něm zaschlé zbytky jídla. Připadala jsem si jak ve školní jídelně.
V restauraci, jsem si připadala, spíše jak ve školní jídelně, kde jsme po sobě odnášeli talíře a seškrabovali zbytky jídla do nevábného kyblíku.
Ještě mě zaráží, že za last minute jsem zaplatila stejnou cenu, jako ostatní účastníci, kteří zájezd kupovali i několik měsíců předem. Myslela jsem, že zájezd kupuji se slevou a nyní se domnívám, že se jedná pouze o reklamní trik, aby se zájezd prodal. ******* s.r.o nemohu doporučit případným zájemcům a rozhodně se o něm zmíním na sociálních sítích a v recenzích. Příště budu věnovat větší pozornost recenzím o hotelu či CK, které v tomto případě nebyly moc příznivé.
Delegátka mi nabídla kompenzaci formou ponechání pokoje v den odjezdu v hotelu do 18. hod. Tato kompenzace mi nepřipadá adekvátní. Ráda bych využívala služeb, které jsem si zaplatila.
Strava a stravování
Hned po příletu na letišti v Heraklionu, jsem se od delegátky dozvěděla, že pro nás nemají pokoj, protože se o našem přiletu dozvěděli až v den příletu. Cestovala jsem s 6-letým synem. Byl nám nabídnut jiný hotel, který neodpovídal mým zadaným kriteriím. V tomto hotelu jsme přespali a druhý den nás přestěhovali do Blue Sky Beach, který jsem si zakoupila. Takže jsem čas své dovolené věnovala stěhování.
Ubytování neodpovídalo 4 hvězdičkám. Dva dny před odletem jsem se dozvěděla, že není už volný pokoj, který jsem si vybrala a že mi nabízejí pokoj v přízemí. Pokoj jsem přijala a až na místě jsem zjistila, že se nejedná o přízemí, ale o suterén. Vše bylo velmi opotřebované a rezavé a byli zde švábi, ale ve své stížnosti se nechci zabývat stářím vybavení, to jen na dokreslení.
O službách all inklusive se nedá mluvit. Jednalo se o plnou penzi, pouze v 16 hod. byla podávána zmrzlina s oplatkou od snídaně. Pití bylo velmi slané a nedalo se požívat a dalo se o něj požádat pouze do 22 hod. Takže jsme si jídlo a pití museli sami nakupovat v nedalekém marketu. Na noc nápoje zajištěny nebyly. Služby all inklusive vypadají jinak, pití bývá zajištěno i na pokojích a v noci. Byli jsme upozorněni, že voda z kohoutku je pitná, ale radši ji nemáme pít nebo si přivodíme střevní potíže. Této rady jsme se drželi, leč nápoje podávané hotelem byly připravované z této vody a většina účastníku zájezdu si přivodila střevní potíže a my jsme nebyli výjimkou. Podle toho také toalety vypadaly. Byly velmi znečištěné i v okolí. Místní voda je slaná (tím nemyslím možskou) a slané byly i veškeré nápoje včetně kávy. Bylo nám řečeno, že komu to vadí, ať si zakoupí vodu v marketu a na recepci si může půjčit rychlovarnou konev. Nebyla jsem si jistá, zda si to delegátka nemyslí jako vtip. K dispozici byla i voda z barelu, ale ta, se nedá pít stále.
V restauraci jsme si nádobí po sobě odnášeli a zbytky jídla jsme seškrabovali do nevábných kýblů. Příbory a nádobí nebylo dostatečně umyto. Zůstávali na něm zaschlé zbytky jídla. Připadala jsem si jak ve školní jídelně.
V restauraci, jsem si připadala, spíše jak ve školní jídelně, kde jsme po sobě
Vybavení, služby a personál hotelu
Hned po příletu na letišti v Heraklionu, jsem se od delegátky dozvěděla, že pro nás nemají pokoj, protože se o našem přiletu dozvěděli až v den příletu. Cestovala jsem s 6-letým synem. Byl nám nabídnut jiný hotel, který neodpovídal mým zadaným kriteriím. V tomto hotelu jsme přespali a druhý den nás přestěhovali do Blue Sky Beach, který jsem si zakoupila. Takže jsem čas své dovolené věnovala stěhování.
Ubytování neodpovídalo 4 hvězdičkám. Dva dny před odletem jsem se dozvěděla, že není už volný pokoj, který jsem si vybrala a že mi nabízejí pokoj v přízemí. Pokoj jsem přijala a až na místě jsem zjistila, že se nejedná o přízemí, ale o suterén. Vše bylo velmi opotřebované a rezavé a byli zde švábi, ale ve své stížnosti se nechci zabývat stářím vybavení, to jen na dokreslení.
O službách all inklusive se nedá mluvit. Jednalo se o plnou penzi, pouze v 16 hod. byla podávána zmrzlina s oplatkou od snídaně. Pití bylo velmi slané a nedalo se požívat a dalo se o něj požádat pouze do 22 hod. Takže jsme si jídlo a pití museli sami nakupovat v nedalekém marketu. Na noc nápoje zajištěny nebyly. Služby all inklusive vypadají jinak, pití bývá zajištěno i na pokojích a v noci. Byli jsme upozorněni, že voda z kohoutku je pitná, ale radši ji nemáme pít nebo si přivodíme střevní potíže. Této rady jsme se drželi, leč nápoje podávané hotelem byly připravované z této vody a většina účastníku zájezdu si přivodila střevní potíže a my jsme nebyli výjimkou. Podle toho také toalety vypadaly. Byly velmi znečištěné i v okolí. Místní voda je slaná (tím nemyslím možskou) a slané byly i veškeré nápoje včetně kávy. Bylo nám řečeno, že komu to vadí, ať si zakoupí vodu v marketu a na recepci si může půjčit rychlovarnou konev. Nebyla jsem si jistá, zda si to delegátka nemyslí jako vtip. K dispozici byla i voda z barelu, ale ta, se nedá pít stále.
V restauraci jsme si nádobí po sobě odnášeli a zbytky jídla jsme seškrabovali do nevábných kýblů. Příbory a nádobí nebylo dostatečně umyto. Zůstávali na něm zaschlé zbytky jídla. Připadala jsem si jak ve školní jídelně.
V restauraci, jsem si připadala, spíše jak ve školní jídelně, kde jsme po sobě odnášeli talíře a seškrabovali zbytky jídla do nevábného kyblíku.
Ještě mě zaráží, že za last minute jsem zaplatila stejnou cenu, jako ostatní účastníci, kteří zájezd kupovali i několik měsíců předem. Myslela jsem, že zájezd kupuji se slevou a nyní se domnívám, že se jedná pouze o reklamní trik, aby se zájezd prodal. ******* s.r.o nemohu doporučit případným zájemcům a rozhodně se o něm zmíním na sociálních sítích a v recenzích. Příště budu věnovat větší pozornost recenzím o hotelu či CK, které v tomto případě nebyly moc příznivé.
Delegátka mi nabídla kompenzaci formou ponechání pokoje v den odjezdu v hotelu do 18. hod. Tato kompenzace mi nepřipadá adekvátní. Ráda bych využívala služeb, které jsem si zaplatila.
Celkový dojem
Hned po příletu na letišti v Heraklionu, jsem se od delegátky dozvěděla, že pro nás nemají pokoj, protože se o našem přiletu dozvěděli až v den příletu. Cestovala jsem s 6-letým synem. Byl nám nabídnut jiný hotel, který neodpovídal mým zadaným kriteriím. V tomto hotelu jsme přespali a druhý den nás přestěhovali do Blue Sky Beach, který jsem si zakoupila. Takže jsem čas své dovolené věnovala stěhování.
Ubytování neodpovídalo 4 hvězdičkám. Dva dny před odletem jsem se dozvěděla, že není už volný pokoj, který jsem si vybrala a že mi nabízejí pokoj v přízemí. Pokoj jsem přijala a až na místě jsem zjistila, že se nejedná o přízemí, ale o suterén. Vše bylo velmi opotřebované a rezavé a byli zde švábi, ale ve své stížnosti se nechci zabývat stářím vybavení, to jen na dokreslení.
O službách all inklusive se nedá mluvit. Jednalo se o plnou penzi, pouze v 16 hod. byla podávána zmrzlina s oplatkou od snídaně. Pití bylo velmi slané a nedalo se požívat a dalo se o něj požádat pouze do 22 hod. Takže jsme si jídlo a pití museli sami nakupovat v nedalekém marketu. Na noc nápoje zajištěny nebyly. Služby all inklusive vypadají jinak, pití bývá zajištěno i na pokojích a v noci. Byli jsme upozorněni, že voda z kohoutku je pitná, ale radši ji nemáme pít nebo si přivodíme střevní potíže. Této rady jsme se drželi, leč nápoje podávané hotelem byly připravované z této vody a většina účastníku zájezdu si přivodila střevní potíže a my jsme nebyli výjimkou. Podle toho také toalety vypadaly. Byly velmi znečištěné i v okolí. Místní voda je slaná (tím nemyslím možskou) a slané byly i veškeré nápoje včetně kávy. Bylo nám řečeno, že komu to vadí, ať si zakoupí vodu v marketu a na recepci si může půjčit rychlovarnou konev. Nebyla jsem si jistá, zda si to delegátka nemyslí jako vtip. K dispozici byla i voda z barelu, ale ta, se nedá pít stále.
V restauraci jsme si nádobí po sobě odnášeli a zbytky jídla jsme seškrabovali do nevábných kýblů. Příbory a nádobí nebylo dostatečně umyto. Zůstávali na něm zaschlé zbytky jídla. Připadala jsem si jak ve školní jídelně.
V restauraci, jsem si připadala, spíše jak ve školní jídelně, kde jsme po sobě odnášeli talíře a seškrabovali zbytky jídla do nevábného kyblíku.
Ještě mě zaráží, že za last minute jsem zaplatila stejnou cenu, jako ostatní účastníci, kteří zájezd kupovali i několik měsíců předem. Myslela jsem, že zájezd kupuji se slevou a nyní se domnívám, že se jedná pouze o reklamní trik, aby se zájezd prodal. ******* s.r.o nemohu doporučit případným zájemcům a rozhodně se o něm zmíním na sociálních sítích a v recenzích. Příště budu věnovat větší pozornost recenzím o hotelu či CK, které v tomto případě nebyly moc příznivé.
Delegátka mi nabídla kompenzaci formou ponechání pokoje v den odjezdu v hotelu do 18. hod. Tato kompenzace mi nepřipadá adekvátní. Ráda bych využívala služeb, které jsem si zaplatila.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 105 z 200 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »