Napsat recenzi

Nevydařená dovolená

Recenze hotelu Blue Sky Beach Hotel **** (Řecko - Kréta - Gournes)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2013
Přečteno: 699x
Recenze se líbila: 464 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Takovýto pobyt bych již nechtěla opakovat

Ubytování  průměrně (3/5)

Dobré,ale úklid a zvláště vynášení košů s použitým toaletním papírem za dobu pobytu 3x místo avizovaného denního byl nedostatečný.

Velkým problémem byla viroza, kterou prodělal snad každý .Vyznačovala se úporným zvracením více v nočních hodinách a průjmem.5 ti letý vnuk přes dietní opatření,která měl několik dní a medikamentosní léčbu měl střevní obtíže 5 dní!!

Strava a stravování  průměrně (2,9/5)

Dovážená hotová jídla nedostatečně teplá,spíše studená při servírování.Chuťově nevyhovovala,jedli jsme minimálně.To rozhodně neodpovídalo kvalitou udávanému typu hotelu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Koupelna bez odkládacích poliček jen s 3 odpadajícími věšáčky na ručníky.Nebylo kam cokoliv/hřeben,zubní kartáček či toaletní taštičku/ položit.

Animační programy pro děti nebyly

Personál příjemný,ale tím to končilo.Daleko důležitější byly služby, které ani nebyly.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Písečná hotelová pláž, v odpoledních hodinách zvláště o víkendech přeplněná hlavně místními obyvateli.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Bez estetického dojmu.Na moře jsme hleděli přes mnoho let postavenou a nyní chátrající konstrukci jakési zamýšlené ale nerealizované stavby.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Ve srovnání s předchozími pobyty v hotelech stejné kategorie jasně nejhorší.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 105
z 200 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

František Semerád: Právě jsem se odtamtud vrátil ... - 10. 7. 2013 18:27

Nejenže je tato recenze pravdivá, ale ani zdaleka nevystihuje hrozivou realitu tohoto zájezdu. Za zapůjčení ovladače ke klimatizaci zaplatíte 5 euro/den. Když větráte okny, nenechají Vás spát mraky komárů. Z tohoto pohledu je výhodou, že nepojedete na 8, nýbrž v lepším případě na 7 dní, což zdůvodní cestovní kancelář letovým řádem aerolinií. Stravování all incluzive je pojem, který provozovatel hotelu apartmánového typu nezná, protože toto zařízení funguje pouze dva měsíce. To je také důvod, proč ho nenabízí žádná jiná CK, aby si neudělala ostudu. Do místnosti společné pro koupelnu a WC je třeba mít obuv s vysokou podrážkou (cca 2-3 cm), protože podlaha s keramickou dlažbou není vyspádovaná, takže šlapete v kapalině, jejíž původ neznáte. Zmíněným onemocněním bylo z našeho zájezdu postiženo 75% účastníků. Strava kterou jsme dostávali by zasloužila vysvětlení, pro nás byla naprosto neznámá. Použité nádobí jsme si po sobě uklízeli, aby se mohli najíst i ostatní. Před odjezdem jsme sepsali stížnost, kterou jsme předali našemu delegátovi, když se dostavil. Je tady málo místa na vyjmenování všech nedostatků. Stejně ale nevěřím, že to cestovní kancelář zveřejní. Jediné co lze pochválit je ochota personálu. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání