Nevydařená dovolená
Recenze hotelu Blue Sky Beach Hotel **** (Řecko - Kréta - Gournes)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Jindra |
Vloženo: | 8. 7. 2013 |
Pobyt: | červen 2013 |
Přečteno: | 699x |
Recenze se líbila: | 464 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 1 |
Takovýto pobyt bych již nechtěla opakovat
Ubytování
Dobré,ale úklid a zvláště vynášení košů s použitým toaletním papírem za dobu pobytu 3x místo avizovaného denního byl nedostatečný.
Velkým problémem byla viroza, kterou prodělal snad každý .Vyznačovala se úporným zvracením více v nočních hodinách a průjmem.5 ti letý vnuk přes dietní opatření,která měl několik dní a medikamentosní léčbu měl střevní obtíže 5 dní!!
Strava a stravování
Dovážená hotová jídla nedostatečně teplá,spíše studená při servírování.Chuťově nevyhovovala,jedli jsme minimálně.To rozhodně neodpovídalo kvalitou udávanému typu hotelu.
Vybavení, služby a personál hotelu
Koupelna bez odkládacích poliček jen s 3 odpadajícími věšáčky na ručníky.Nebylo kam cokoliv/hřeben,zubní kartáček či toaletní taštičku/ položit.
Animační programy pro děti nebyly
Personál příjemný,ale tím to končilo.Daleko důležitější byly služby, které ani nebyly.
Pláž a moře
Písečná hotelová pláž, v odpoledních hodinách zvláště o víkendech přeplněná hlavně místními obyvateli.
Okolí hotelu
Bez estetického dojmu.Na moře jsme hleděli přes mnoho let postavenou a nyní chátrající konstrukci jakési zamýšlené ale nerealizované stavby.
Celkový dojem
Ve srovnání s předchozími pobyty v hotelech stejné kategorie jasně nejhorší.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 105 z 200 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
František Semerád: Právě jsem se odtamtud vrátil ... - 10. 7. 2013 18:27
Nejenže je tato recenze pravdivá, ale ani zdaleka nevystihuje hrozivou realitu tohoto zájezdu. Za zapůjčení ovladače ke klimatizaci zaplatíte 5 euro/den. Když větráte okny, nenechají Vás spát mraky komárů. Z tohoto pohledu je výhodou, že nepojedete na 8, nýbrž v lepším případě na 7 dní, což zdůvodní cestovní kancelář letovým řádem aerolinií. Stravování all incluzive je pojem, který provozovatel hotelu apartmánového typu nezná, protože toto zařízení funguje pouze dva měsíce. To je také důvod, proč ho nenabízí žádná jiná CK, aby si neudělala ostudu. Do místnosti společné pro koupelnu a WC je třeba mít obuv s vysokou podrážkou (cca 2-3 cm), protože podlaha s keramickou dlažbou není vyspádovaná, takže šlapete v kapalině, jejíž původ neznáte. Zmíněným onemocněním bylo z našeho zájezdu postiženo 75% účastníků. Strava kterou jsme dostávali by zasloužila vysvětlení, pro nás byla naprosto neznámá. Použité nádobí jsme si po sobě uklízeli, aby se mohli najíst i ostatní. Před odjezdem jsme sepsali stížnost, kterou jsme předali našemu delegátovi, když se dostavil. Je tady málo místa na vyjmenování všech nedostatků. Stejně ale nevěřím, že to cestovní kancelář zveřejní. Jediné co lze pochválit je ochota personálu. reagovat