Napsat recenzi

Hodně rozporuplné okolnosti pobytu

Recenze hotelu Blue Sky Beach Hotel **** (Řecko - Kréta - Gournes)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: září 2014
Přečteno: 734x
Recenze se líbila: 463 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pokud by součástí pobytu nebyla velmi příjemná pláž a výborné moře, nedoporučil bych Blue Sky Beach ani svému nepříteli.

Ubytování  průměrně (3/5)

Dle inzerce jsme si objednali klasický pokoj. V cca 24.00 hod po zaevidování na recepci nás odvedl mužík cca 50kg i s taškou do nějakého podzemního pokoje (doupěte) 1.1 m pod úrovní chodníků, kde z okna jste si mohli potřást rukou s krtkem. Proběhl místností ukázal na klimatizaci se slovy "many" (zaplať a pustím ji). Když vyběhl a my se vzpamatovali, zaregistrovali jsme děsný zápach zatuchliny a plísně. Po zkontrolování místností jsme zjistili, záchod se sprchovacím koutem, kuchyně, nějaká šatna pod schody jsou hluché nevětratelné prostory. Pokud jsme chtěli vyvětrat ložnici museli jsme otevřít okno nebo celé dveře u vstupu a jediné větrací okénko 30x60 cm v ložnici, nebo zadní dveře v ložnici. Ani jeden z uvedených možných otvorů nebyl vybaven síťovinou proti komárům, případně zábranou proti vniknutí cizích osob. Pokud jste tedy chtěli vyvětrat přes den, tak vás vykradou, v noci pak vás sežerou komáři. Pro další zpříjemnění pobytu celou cvrkala vypnutá klimatizace, dokud ji mužíček úplně neodpojil. Samozřejmě netekla ani po 20 minutách teplá voda a to i ráno do 9.30. hod. To se opakovalo několikrát v týdnu. Pokus abychom byli ubytováni poblíž přátel se kterými jsme přiletěli bylo nad rámec organizačních schopností recepční. Reklamaci na poskytnuté ubytování bylo něco co vůbec nechápali. Síta do oken nemáme, tu máte sprej na bitvu s komáry. Velmi negativní roli při ubytování a reklamaci sehrála delegátka, uvedenu u stížnosti na CK.

Strava a stravování  průměrně (2,9/5)

Strava průměrná, stereotypní s kuchařskými nedostatky, místy již studené maso, Bramborová kaše katastrofální. Nápoje z automatu ředěné mírně slanou vodou a z toho důvodu přeslazené. Káva, prostě humus. Pěna na kávě vyvolává pocit solného lizu Pivo pitelné 8 stupňů. Jediná pitná voda byla v baru v barelech a okolním obchodě.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Vybavení skromnější, služby úklidu velmi dobré, denně úklid a čisté ručníky. V hodnocení nezahrnuji recepci, která je na úrovni maximálně 1 hvězdičky.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Velmi dobré , až na čištění pláže a omšelé vybavení.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Typicky řecké s nečistotami na ulicích a dalších plážích.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Když už jste tam, musíte to skousnout a užít si to lepší z dovolené. Bohužel závěr - 1 den podstatně zhoršila podmínky vichřice, která vytopila jídelnu. Stravovací podmínky byly následně hodně špatné

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 105
z 200 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání