Napsat recenzi

Naprostá nespokojenost

Recenze hotelu Talea Beach Hotel *** (Řecko - Kréta - Bali)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2015
Přečteno: 505x
Recenze se líbila: 437 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pokud si chtete užít klidnou a v pohodě dovolenou, vyberte si raději jiný hotel.

Hotel neodpovídá 3 hvězdičkovému hotelu se službami all inclusive.

V Řecku jsme byli několikrát, na Krétě 3x. Tenhle pobyt byl nejhorší. Celkový dojem - podprůměrné služby all inclusive. V podstatě to s inclusivem nemělo nic společného. Lehátka na hotelové pláží za poplatek, u bazénu sice zdarma, ale pro asi 250 hostů jen 2O lehátek. Takže kdo nevstával v 5 až v 6 ráno měl smůlu. Hotel měl bar sice přímo u pláže, ale pití za poplatek. NEBYLA K DISPOZICI ANI PITNÁ VODA!!! Vše jen v hotelové restauraci, na příděl, fronty na pití, sortiment bídný.

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Ubytování sice skromné, ale v pěkném prostředí. My jsme měli štěstí a náš apartmán nebyl plesnivý a plný zvířátek jako spousta jiných. Problém tu ale přece byl. Neměli jsme si na co sednout, protože z našeho balkonku někdo asi ukradl křesílka a stolek. Trvalo 2 dny, než jsem je vydolovala. Dodali je, až když jsem se nas... a řekla, že je půjdu ukrást do jiného apartmánu. Na ubytování byla nejlepší paní uklízečka. Jediná ochotná, pracovitá a sympatická osoba z celého personálu.

Strava a stravování  průměrně (2,5/5)

Strava byla přímo příšerná. Denně kuřecí křídla a zadní čtvrtky z kuřátek dostihových - samá kost. Navíc tvrdé, nedovařené, zapařené, smradlavé, o pečení se mluvit nedalo. Sortiment masa byl rozšířen o hořká kuřecí játra a velmi nevábně vonící (smradlavé) rybí filé. Na Krétě nemají kuřata prsa. Zeleninové saláty a salámy (kvalita našeho junioru nebo gothaje) - oschlé i zbarvené do zelena se podávaly i z předchozího dne. Pokud jsme nechtěli riskovat průjmová onemocnění, živili jsme se na snídani chlebem s máslem a marmeládou, obědy a večeře těstoviny s kečupem, meloun, pomeranč, a jako dezert broskev zalitá želatinou asi jedna broskev na celý plech. Asi 2x za pobyt bylo i maso nakrájené na kostičky, celkem jedlé, ale kdo přišel víc jak 20 minut po začátku výdeje, měl smůlu. Rýže tvrdá, nedovařené. Tvrdé a nedovařené byly i brambory, které se objevily 2x za 11 dní. Personál jídelny byl neochotný a tvářili se jako by nám dělali milost a ne, že by nám měli poskytnout služby, které jsme zaplatili a ne málo!!! Pití a občerstvení během dne nebylo formou samoobslužného režimu. Museli jme si vystát frontu na každou skleničku (asi 2dl), víno, káva - 1dl. Víno hnus - krabicové (náš krabicák je proti tomu luxusní pití. S mlékem do kávy dělali fóry jako by člověk chtěl bůhví co. Za pultem se ploužil jeden obsluhující a ještě se u toho stihnul vykecávat jinými členy personálu, kteří se tam poflakovali. Velikost jídelny neodpovídal počtu strávníků. Pouštěli do jídelny po etapách, takže si člověk připadal jako bezdomovec v e frontě na polévku. Pracovnímu tempu personálu odpovídala i kvalita stolování. Neuklizené stoly, málo poživatelného jídla, nedoplněné nádoby tzv. šv. stolů. Jídlo studené. Největší gól bylo servírování chleba. Kráječ, který dnes máte k dispozici v každém supermarketu, hotel nevlastnil, takže další frontu jste museli vystát u chleba - stůl, jedno prkénko tupý nůž, paráda!!!!!! Sortiment tvrdého alkoholu se skládal z příšerné rakie a ouza, které si čepovali do lahví z pochybných demižonů pod pultem.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Jak už jsem napsala, jediné kvalitní služby poskytovaly uklízečky.

Vzhledem ke kvalitě jídla a pití v tomto zařízení, jsme si pití chodili kupovat do místních supermarketů, a pokud jsme chtěli kvalitní jídlo, zašli jsme do restaurací podél pláže, kde bylo jídlo výborné a personál příjemný.

Jsem pevně rozhodnuta žádat po CK finanční kompenzaci. Myslím, že CK nám zájezd prodala a proto CK má odpovědnost za služby tímto zařízením poskytnuté.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Pláž písčitá, mírný vstup do vody vhodná pro děti, voda čistá. Placená lehátka (2 leh. a slunečník 6 eur na den) je docela pálka na to, že je to v rámci all inclusive. Využití vodních atrakcí bylo také dost drahé.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Bali je malé letovisko, takže máte vše hned projité. Jezdí zde vláček - okružní jízda 5 euro (asi 3/4 hodiny). Kousek od hotelu větší market se slušným výběrem(kupovali jsme tam pití, protože jsme se odmítli doprošovat líného personálu o své zaplacené služby. Hodně různých restaurací podél pláže, kde na rozdíl od hotelu byli příjemní a měli dobré jídlo, ovšem mimo inklusive, což se značně prodražilo.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

katastrofa - vyhozené peníze.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 26
z 64 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání