Napsat recenzi

Otevřenýma očima

Recenze hotelu Marirena Hotel *** (Řecko - Kréta - Amoudara (Heraklion))

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 970x
Recenze se líbila: 518 čtenářům
Fotografie: 9
Videa: 0
Komentáře: 3
  • pláž... pláž...
  • výhled z pokoje... výhled z pokoje...
  • na pláži... na pláži...
  • hotelový pokoj.... hotelový pokoj....
  • hotelový pokoj.... hotelový pokoj....
  • hotelový pokoj.... hotelový pokoj....
  • cesta na pláž.... cesta na pláž....
  • u hotelu.... u hotelu....
  • u hotelu.... u hotelu....

Dovolenou v hotelu Marirena na Krétě jsme strávili od 28. 7. do 4. 8. 2013. Krétu jsme si vybrali z toho důvodu, že nás lákalo ostrov poznat. Co se týče hotelu, tak jsme nenároční, já osobně mám za sebou plno cest po celém světe na vlastní pěst, takže extzra služby cestovních kanceláří jsou mi spíše protivné. Výběr hotelu byl velmi rychlý, chtěla jsem něco menšího bez různých animačních programů atd..... hlavně ne žádný brutální umělě vytvořený hotelový komplex. Další kritériem, na které jsem při výběru koukala, byla vzdálenost k moři.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Hotel menší, rodinný, čistý, moc pěkný udržovaný menší bazén. Pokoje čisté, prostorné s balkóny. Dokonce dvoje balkonové dveře, takže to pěkne profukovalo.. Hezčí výhled je ze strany na bazén. Personál hotelu na recepci příjemný. Klimatizace fungovala velmi rychle a bez problémů. Jen byla nad postelí, takže od ní bylo v noci někdy chladno.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

Jak už jsem uvedla mám mnoho zkušeností ze zahraničí s cestami bez cestovních kanceláří a nedělá mi problém žít měsíc o špagetách či rýži s kečupem, pokud si ale zaplatim, tak očekávám nějaký standart. Tento pobyt jsem věnovala jako dárek, takže jsem zaplatila program all incusive. V žádném případě jsem nečekala takové obžerství jako je třeba vidět v Egyptě. Já popravdě se takovým hotelovým komplexům vyhýbám. Bohužel tohle byla ale komedie all inclusive. Byla to spíše hodně slabá plná penze. V životě by mě nenapadlo, že když pojedu na Krétu, na subptropický ostrov a budu mít zaplacenou formu all inclusive, že za celý týden neuvidim k snídani ovoce. Jen občas k večeri meloun. Při snídaních bylo až trapné, když číšnice nosili na v hodně velnkých uvozovkách švědské stoly táci s 10 plátky šunky, aby náhodou si někdo nevzal třeba 15 dkg a pak sledovaly, kolik plátků si kdo bere. Jsem nekonfliktní člověk, ale když na mě každé ráno číšnice čuměla, kolik si nandavám jogurtu (pozor nandaval se z mísy do mističky malou lžičkou), tak jsem měla chuť to na ní chrstnout. Jinak hodně malý výběr. Maso na příděl. Najíst se dalo, to co uvařili bylo dobré. Sladkého nic - žádná zmrzlina, buchta, nic prostě. Přes den byla jedině buchta v chlebníku na baru na sluníčku, kdy v chlebníku bylo tak 60 stupňů. Byly v něm pro ty, kteří měli program all inclusive různé sušenky, natrhané buchty nebo špenátové buchty z předchozí večeře či sluncem rozložené jednohubky. Opravdu all inclusive. Tragédie bylo pití, kdy byly napůl zředěné 4 pet láhve s odporně chemickou limonádou či juicem na sluníčku na baru. Postavte zředěný pomerančový juice na sluníčko a jděte se odpoledne napít - výplach střev je jistý. Stejně tak to bylo s mlékem do kávy postaveným sluníčku. To tvaroh je proti tomuto mléku tekoucí. Takže závěr je takový, že to, co jsem si zaplatila dopředu v programu all inclusive, tak jsem to pak stejně kupovala - ovoce, kávu, frappe, pití na celý den,... byla bych relativně spokojená, kdybych měla zaplacenou polopenzi.... to by mě to tak netrápilo.

Historka, kterou místní personál i s majitelem řešili celý večer a všem to vyprávěli:

Byla to zrovna večeře, kdy byl na výběr i meloun. Najednou jsem si všimla, jak majitel hotelu chodí s talířkem, který byl plný šlupek od melouna a u každého stolu se zastavil a něco povídal. Později dorazil i k nám a říkal nám s tím talířem v ruce, že to je šílené, že takové množství melounu snědl jeden člověk. Dokonce pak vyzjistil, že to byl člověk z pokoje 116 a tento talíř si i vyfotil. Ukazoval mi pak i tu fotografii, když jsem žádala u baru o víno. Ten člověk snědl cca čtvrtku melounu, ano. Nevím, ale neprřijde mi na tom nic divného. Neměl třeba chuť na těstoviny či brambory, bylo mu horko, tak si naplnil žaludek melounem...... Trošku ostuda od personálu. Pořád jsem z nich měla pocit, že jsme je tam přijeli vyžrat a okrást.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Vybavení bez problémů. Personál na přes pusu až na recepci. Tam byli moc fajn a ochotní. Čísníci hrůza hrůz. Jsem z rodiny, která má již po 2 generace restauraci, takže vím, jak se má čísník chovat. Měli by se tam řídit heslem: "náš host náš pán".... od pohledu sice relativně příjemné, ale nesměli jste nic chtít. Pokud jste během večeře chtěli víno, tak to bylo ksichtů a ještě vám přinesli střik. To ve mně vřela krev. Neustále měli potřebu vám říkat kdo ke komu si má sednout..... No a vrchol pro mě byl, když jsme přišli na večeři v 19:30, která probíhala od 19.00 a všechny stoly byly obsazené kromě 3 stolů, které byly plné špinavých talířů. Kolem stolů stáli 2 číšníci. My si mezitím nandali jídlo a oni nebyli schopní ty špinavé talíře uklidit. Takže jsem svou nandanou večeři postavila na stůl, naskádála na sebe špinavé talíře a musela jim je odnést přímo do náruče. Připadala jsem si, jak když je tam všichni otravujem. Jinak je to samozřejmě s ruskými turisty. Před těma se klaní a dokonce jim při obědech a večeřích pouští filmy s titulky.

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

Moře krásný. Kdo si v recenzích stěžuje na vlny, tak ty jsou pro krétu typické. Stejně jako větrno. Pláž prostorná, málo lidí. Lehátka za poplatek nebo za to, že si tam koupíte pití. Personál u pláže příjemný. Moře od hotelu 3 minuty chůze, takže není problém se pro něco vrátit či si do hotelu jen odskočit.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Okolí hotelu je typické Řecko. Nejde o žádný uměle vytvořený komplex, takže přesně vidíte, jak Řecko vypadá. Rozestavěný nějaký ten dům, který už nikdy nikdo nedostaví, pobíhající psi, plevelem zarostlá místa... i přesto byla ale cesta k moři příjemná. Za rohem od hotelu kavárničky, obchůdky a moc přijemné. To, že jsou Řekové prasata se ví, takže s tím se musí ve většině případech počítat.

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

Dovolenou jsem si jela užít a ne se rozčilovat. Prvotní je pro mě vzdálenost k moři, moře a pláž. To jsem si fakt užila a pokud někdo miluje vodu, plavání, vlny atd., tak doporučuji. Další věcí je čistota hotelu a pokojů - to také bylo. Nemohla jsem se smířit s komandujícím a nepříjemným personálem a dále s tím, že s námi vyjebávali, co se týkalo programu all inclusive. Takže pokud se vám libí menší hotely a ne ždáné brutální komplexy, tak to zkuste, ale neplaťte si all inclusive. Zbytečně vás to pak bude mrzet a bude vás to uvnitř štvát.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 8
z 26 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jana: Naprosto výstižné - 7. 8. 2013 9:05

Milá Jano,byly jsme tam ve stejnou dobu, já napsala ten komenstář před Vámi úplně ve stejném duchu. Nebýt toho hezkého kolem, asi bych to nevydržela a požadovala, nejspíš bezúspěšně , přestěhování do druhého hotelu. Číšníci, jak Vás nemohli skásnout se šklebili strašně a fakt jsem si připadala jako otravný hmyz. CK Pantour by se nad tím měla zamyslet. Teď mě napadlo, vlastně nám pro jistotu v hotelu ani nedali ke konci takové ty hodnotící dotazníky. TAKŹE LIDI, JESTLI SE NECHCETE DENNÉ ROZĆILOVAT, ŹE NEMÁTE ANI ZDALEKA TO, CO JSTE SI ZAPLATILI, NEJEZDÉTE NA MARIRENU!!!!!! reagovat

Jana: Re: Naprosto výstižné - 7. 8. 2013 9:39

To zřejmě jsme měli všichni stejné pocity. Dost mě to mrzelo a od CK PANTOUR čekám, že mi přijde nějaký dotazník. Moje sestra byla se stejnou cestovní kanceláří 14 dní před námi na Rhodostu a přijela nadšená a chválila si super hotel kompletně se vším. Mě tedy dostala delegátka, když jsem jí asi druhý den posala sms ohledně těch zkvašených limonád a o tom, že nevíme ani, co je to ovoce během snídaně. Odepsala, že si promluví s majitelem hotelu. Druhý den mi na pokoj volali z recepce, že se mnou chce majitel mluvit. V kanceláři měl na papíře napsán v bodech obsah mé sms, kterou jsem psala delegátce a řešil to se mnou. Vyprávěl mi, jak v rámci kontinentálních snídaní se nedává ovoce, jen kompotované - druhý den kompotované broskve zmizely :) ... dále pak, že personál nestíhá obsluhovat u barů, že je nás v hotelu 100 a že od toho je tam ten led do těch limonád... v duchu jsem si říkala, co mi to cpe :D ... delegátce jsem pak už neříkala a přišlo mi to od ní dost sprosté a neprofesionální... jak mohla vědět, že se s ním domluvím atd..... jak říkám, za all inclusive vyhozené peníze..... ještě když mi teď kolegyně vypráví, jak byli na Korfu a mohli si tam čepovat studenou vodu a limonády do petlahví a nosit si to na pláž :D :D :D :D reagovat

Eva Z.: Re: Re: Naprosto výstižné - 21. 8. 2013 11:08

Vidíte, děvčata, jsem ráda, že jsme nebyli jediní, kdo si stěžoval a napsal opravdu pravdivou recenzi. Vše toto jsem zažila+ještě mě terorizovali za to, že jsem přestěhovala postel k dětem, protože se sami báli spát v pokoji, vypnuli klimatizaci a těhotná dcera na mě pořvávala, že je to velký problém a že si budou na mě stěžovat a ještě uvidím. NO hnus-na paní delegátku jsem si stěžovala přímo u cestovní kanceláře. Podala jsem na místě přímo reklamaci, vůbec mi jí nevrátila zpět, takže si myslím, že jí pěkně někam zašila. Já jsem,proto přímo psala i e-mailem z místa na CK. Po 30 dnech mi dnes přišla odpověď ve stylu, že pan majitel a jeho dcera byli úplně vyřízení z toho jak jsem se dovolila bránit a nakonec místo omluvy jsem dostala vlastně výčet toho jak jsem hrozná. Jak čtu vaše řádky, úplně vidím ten jeho ksicht-jak se usmívá od ucha k uchu a přitom by nejraději bodl kudlu do zad-lhát, lhát a ušetřit-to je jeho heslo. Za všechno může personál, já nic já jsem chudák a když už nepomůže vymluva na personál a na to jak je všechno drahé a on je chudák, tak pak nastane změna taktiky-vy jste nespokojení šílenci a ostatní jsou spokojení.Dokonce jeden pár úplacel aby se v 1 termínu si nestěžovalo víc lidí, ale jen já. Když si stěžovaly 2 rusky udělal z nich úplné b*** prý jen ony dvě jsou nespokojené, všichni jsou spokojení. Nakonec nás jedna ruska požádala o to aby jsme jí to dosvědčili, že služby vůbec neopodvídají all inclusive-pouze velmi, velmi slabé plné penzi.Samozřejmě o úrovni potravin nám podávaných( sýry, salám, mléko, jogurt, buček -jiné maso snad ani nebylo a to jsme měli štěstí, ti před náma neměli maso vůbec, olivy, -menší jsem v životě neviděla a nápoje to už byla kapitola úplně sama pro sebe) ani nemluvím. Jen o tom, že člověk si něco zaplatí a všichni se tam k němu chovají, jak kdyby mu to dávali zadarmo. Paní delegátka, jen naslibovala, ztratila se a neřešila vůbec nic-podezřívala jsem jí, že musí brát úplatky od pana majitele, jinak není možné,aby byla vyloženě proti klientům. Závěr CK Pantur-ne že budeme řešit něco s hotelem, skončíme spolupráci-ani nápad-na vině jsem ve všem nakonec jen já. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání