Spokojenost...
Recenze hotelu Marilena Hotel CHC **** (Řecko - Kréta - Amoudara (Heraklion))
Hodnocení: |
průměrně:
4/5
|
Autor: |
Ivana |
Vloženo: |
18. 7. 2016 |
Pobyt: |
červen 2016 |
Přečteno: |
225x |
Recenze se líbila: |
427
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Celkové hodnocení pobytu je kladné.
Ubytování
průměrně
(3,9/5)
Ubytování bylo spíš na úrovni 3*, ale bylo čisto, pravidelně měnili prostěradla a ručníky.
Strava a stravování
průměrně
(4,1/5)
Stravování bylo na vysoké úrovní. Velký výběr, pestrá strava, řecká kuchyně, ovoce, zelenina. Jen ryby bych víc čekala.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4/5)
Personál na střední úrovni, alespoň uměli anglicky. Bohužel jsme dlouho čekali na volné pokoje. Bar u bazénu malinko váznul. Ovšem šéfová v jídelně, ta byla na špičkové úrovni. Věnovala se hostům, usazovala je, hledala volná místa, byla velmi ochotná a uměla všemi možnými jazyky.
Pláž a moře
průměrně
(4,1/5)
Čistota pláží standard, co vích chtít na veřejných plážích. Hotel nemá vlastní pláž se slunečníky a lehátky.
Okolí hotelu
průměrně
(3,7/5)
Okolí hotelu bylo čisté, bazén se pravidelně čistil, zahrádka u bazénu luxus.
Celkový dojem
průměrně
(4/5)
Spokojenost.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 31 z 36 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.