katastrofální dovolená
Recenze hotelu Marilena Hotel CHC **** (Řecko - Kréta - Amoudara (Heraklion))
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Dušan - cestující s CK *********** |
Vloženo: | 20. 8. 2014 |
Pobyt: | srpen 2014 |
Přečteno: | 1 137x |
Recenze se líbila: | 500 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Katastrofa nastala hned po našem příjezdu. Čekali jsme na pokoj několik hodin, aby nám následně sdělili, že pro všechny klienty CK ********** PODOTÝKÁM POUZE Z ČR pokoje nemají. Nabídli nám suterénní zatuchlý pokoj s výhledem do betonové zdi. Prý, pokud se nám to nelíbí, zajistí nám ubytování v jiném hotelu, ale taxi si musíme zaplatit!!!
Delegátka Klára Kovaříková byla v tuto dobu nedostupná a v dalších případech rovněž (někomu ze zájezdu řekla, že měla siestu). Nakonec taxi platil hotel. Z náhradního hotelu nás vykopli po dvou dnech, i když se delegátka dušovala, že jsme zde na 4 dny- Opět při této situaci nebyla dostupná!!! Všem zájemcům o tento hotel doporučuji, aby alespoň necestovali s CK *********** a už vůbec nejednali s výše uvedenou delegátkou. Pokud i přesto přijmete jejich podmínky, počítejte, že z pobytové dovolené bude poznávací - balení, cestování z hotelu do hotelu,... Delegátku uvidíte na začátku a na konci pobytu. Možná ještě, když budete chtít neskutečně předražený zájezd, který si můžete u jiné agentury na místě pořídit za třetinovou cenu. Na závěr ještě perlička - došel nám opalovací krém. V okolních obchodech jsme nenašli jediný, který by neměl po expirační době!!! Rok a půl po ní nebyl výjimkou. Kde jsou ona opatření EU, to fakt není stejný metr na všechny?
Ubytování
Po nedobrovolném stěhování z hotelu do hotelu nás tento hotel a ubytování nijak nenadchlo.
Strava a stravování
Stále se opakující. Při plné obsazenosti hotelu se muselo na každé jídlo čekat před jídelnou - byla přeplněna. A to se nebavím o kličkování s jídlem mezi natěsnanými stoly.
Při All inclusive jsme byli překvapeni, že se bary zavíraly běžně půl hodiny před zavírací dobou a obsluha - jedna barmanka na celý hotel byla nedostačující a navíc těžce neochotná.
Vybavení, služby a personál hotelu
Pokud by byl schopný a ochotný delegát a hlavně dostupný v případě potřeby, pak by asi jednání s personálem bylo na jiné úrovni. Připadli jsme si jako ubožáci.
Pláž a moře
Kde se nachází hotelová nebo jiná pláž nám delegátka jaksi neřekla. Doptali jsme se nějakých turistů. První pláž, kterou měli ubytovaní v Marileně navštěvovat - katastrofa.
Bez leháte a slunečníků,... Vzdálenější byla pravým opakem, ale slunečníky s lehátky jen v případě, že jste si objednali nějaké pití,...
Okolí hotelu
Pokud se má hodnotit ne areál hotelu, ale fakticky jeho okolí - rovněž katastrofa. Z oken se díváte na nedostavěné domy a neskutečný nepořádek. Jak se říká - nahoře huj - dole fuj, zde platilo několikanásobně.
Celkový dojem
Už nikdy více takto organizovaný zájezd. Raději si dát více času na přípravu, pokud je to možné, a zajistit si sami dopravu, ubytování mimo hotel a na jídlo chodit do taveren a restaurací. Pozor - doporučuji střídat. Když místní nemají nic jistého, lezou vám do zadku.
V hotelu je to pravý opak.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 31 z 36 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »