Napsat recenzi

Nejvyšší spokojenost

Recenze hotelu Amounda Bay Hotel Sentido **** (Řecko - Kréta - Amoudara (Heraklion))

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2022
Přečteno: 85x
Recenze se líbila: 104 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Velice pěkný hotel, čistý, jídlo nemělo chybu, obsluha výborná, moře krásné,...

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Velice pěkný hotel, neustále čisto, ...

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Jídlo nemělo chybu, každý si může vybrat podle své chuti ...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Velice mile recepční, také uklízečky, obsluha v restauraci a na baru výborná.

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

Lehátka na pláži dobrá, stále plno volných míst, moře čisté, jen větší vlny mohou být pro děti horší.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Nedaleko hotelu obchody, ...

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Jsem velice spokojená jak s hotelem, tak s personálem. Moře čisté, vlny pro mě skvělé.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 45
z 72 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro mládež
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání