Napsat recenzi

hotel Lambi, Amoudara, Kréta

Recenze hotelu Amounda Bay Hotel Sentido **** (Řecko - Kréta - Amoudara (Heraklion))

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2016
Přečteno: 800x
Recenze se líbila: 477 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pokud o tomto resortu někdo napíše, že byl spokojen, pak je zřejmě zvyklý na podobně špatné dovolené. Navíc cestovní kancelář a její zprostředkovatel zklamaly na plné čáře, pokud tedy můžu soudit dle inzerovaných informací a především neschopného delegáta Tomáše, který s jakýmkoliv problémem který neuměl řešit (a taky neřešil) vždy říkal: "Promiňte, teď musím odjet, ale přijedu večer. To víte, čekají další lidé v jiných hotelech". Byli jsme skupina 9 lidí a měli jsme mít 4 pokoje. Po příjezdu do hotelu přesně ve 24:00 jsme se dozvěděli, že jeden pokoj bohužel nemají, protože je obsazený, ale že to nevadí. Na tomto pokoji jsem byl já s přítelkyní a bylo nám řečeno že se máme přesunout na jednu noc do jiného hotelu - Stork asi 200m vedle. Druhý den že se zase sbalíme, dáme věci na recepci Lambi a během dne se pak ubytujeme. Takže nechat děti v Lambi a sami jít do jiného hotelu??? Během komunikace přišli ti, kteří pokoj měli s tím, že jsou strašné. Nefungující splachování, špinavý závěs, plíseň kolem sprchového koutu, špinavé zdi, zatuchlo, roztrhané potahy na postelích, plný popelník cigaretových nedopalků na stole a dokonce chybějící krytka na elektorinstalaci s obnaženými dráty, takže opravdu něco když sebou máte malé dítě. Delegát si vše nafotil, strašně se sám divil jak příšerné to je. Recepční přišlo naprosto normální že na své dovolené nebudeme mít pokoj a dokonce ani věci u sebe. Na dotaz kdy se zpětnědruhý den nastěhujeme, resp. kdy můžeme uvolněný pokoj v Lambi vidět nám bylo řečeno, že až po 12:00 s čímž jsem absolutně nesouhlasil. Delegát nebyl schopný vyřídit nic, přes neustále sliby jen vše odkládal. Našel řešení v podobě přestěhování do hotelu na pláž, ale nijak neřešil, že tam bychom si museli jídlo a vše platit. V Lambi jsme měli All Inclusive. Hotel na pláži neměl nic. Řešení? Na jídlo a k baru budete chodit do Lambi. Tečka. Prosím? Vždyť to bylo 10 minut pěšky... Nakonec jsme se díky naší snaze (nikoliv snaze delegáta) všech 9 lidí přestěhovali do hotelu Stork který byl lepší, ale na jídlo jsme bohužel museli chodit do Lambi protože tam nevařili. Slibovaná jiná destinace třeba o 20km vedle byly bohužel jen delegátovy sliby. Jestli si někdo myslí, že toto bylo ojedinělé, tak to ani náhodou. Druhý den dorazila skupina 6-ti čechů, kteří byli taktéž nespokojeni s pokoji. Bohužel je recepční i delegát nechali stěhovat dokonce 3x než se domohli lepšího pokoje. Opravdu vynikající!

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Viz popis výše - špatné, špinavé, poničené. Poničené nebyly ale jen pokoje, ale i vstupní lobby. Nefungující bar v lobby byl dokonce plný nějakých pytlů, pult zničený, bar vybrakovaný. Opravdu vizitka, prostě to co na své dovolené vidět nechcete. Chodby v tomto hotelu jsou nekonečné, samá zatáčka, směrem k nižším patrům se stav zhoršuje.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Dovolená byla inzerována jako All Inclusive. Ale ani náhodou. Od delegáta jsme se dozvěděli, že se jedná o All Inclusive light, což nikde v hlavním inzerátu uvedeno nebylo. Resp. rozhodně to nebylo uvedeno u nápisu All Inclusive na hlavní straně, takže si na to dávejte pozor. Tenhle chudej All Inclusive obnášel pouze snídani, oběd a večeři a přes den u bazénu fungující bar, kde si člověk mohl dát pivo, krabicové víno, sprite, pepsi, sodu, vodu, levný koňak a nedobré kafe. Pokud jste chtěli ledovou kávu, tak Vám do toho hodili ještě 4 kostky ledu. Bohužel barman se každý den občas někde zašil bez náhrady. Takže toto je dle nich All Inclusive. Snídaně stále stejné a velmi chudé. Velmi nepoživatelné marmelády, 1 typ pečiva ve světlém a tmavém povedení, 2 druhy čaje - vysypané pytlíky na který kdokoliv mohl šahat, na celý hotel 1 varna na horkou vodu, takže neustálé fronty. Obědy i večeře stále to samé, ale najíst se dalo. Saláty měli dobré, ovoce jen meloun, výběr masa už byl o poznání horší. Jinou rybu než rozbředlého Pangase jsme nezažili. Jídelna nebyla nijak klimatizována a tak se tam nedalo vklidu najíst z důvodu příšerného vedra, které se šířilo z venku i z kuchyně. Stolů bylo na celý hotel míň než by mělo, problém byl ale hlavně s židlemi, kterých bylo ještě míň. Člověk se připadal jako ve školní jídelně.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Recepce - špatný. Pouze mazání medu kolem úst, při nesouhlasu nevraživé pohledy do konce pobytu. Obsluha v jídelně ok až na jednu slečnu, která si myslela že se jí bude každý vyhýbat a která neustále rozrážela lítací dveře z kuchyně tak, že vždy do někoho vrazily. Opravdu nic moc. Hotel byl z 90% plný rusů a neomalence některých z nich v jídelně ve frontách a u stolů je taky zážitek, který bych si přál radši nezažít. Co se týče krásně nafoceného bazénu, tak se připravte na velikou spoustu odražených dlaždiček, dokonce byly někde kolem bazénu namísto mřížky pouze díry, řekněme 20x20cm, takže opravdu něco pokud si nekoukáte pod nohy, nebo pokud sebou máte děti. Skákací prkno přišroubováno natvrdo na původní skákací prkno... no na chatě ok, ale tady bych to nečekal.

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

CA nám tento resort doporučila na základě našich požadavků mezi kterými byl mimo jiné i bar na pláži. Nejen že hotel žádnou pláž neměl, ale hotel je umístěn od pláže 10min. pěšky. Delegát nám pouze při stížnosti oznámil, že přeci nemůže být na pláži bar, když hotel žádnou pláš nemá. Co se týče pláže - rozlehlá na obě strany a přeplněno. Napočítal jsem celkem 3 přítoky, vypadaly čistě, ale kdo ví. Každopádně přítoky byly ledové a ochlazovaly vodu v moři. Na šnorchlování to není, nic v moři neplave. Možná jedna, dvě rybky. Jinak ani mušlička. Asi 1/2 kilometru vlevo byla umístěna obří továrna, údajně elektrána s kouřícími komíny a ošklivými betonovými bloky. Takto si zřejmě představuje ideální pláž ten, kdo zde napsal kladné hodnocení. Já nikoliv. Navíc v moři byla úplně v celé šíři kterou jsme prošli mastnota. Ale nikoliv jen na povrchu, ale v celém průřezu zhruba v metrové hloubce. "prý něco vypouštěli do moře"... sdělil delegát, ale že se nemusíme ničeho obávat.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Cesta k moři trvala 10 minut a nešlo se zrovna romantickým prostředím, ale spíš cestou vedle skládky se všude se povalujícími toulavými psy. Rozhodně žádné potěšení oka. Krámků dost, ale všude to samé, standard. Všude se dá půjčit auto, jen u delegáta byla nabízená cena o 30euro dražší. Chápu určitou marži, ale tohle nebyla služba, ale zlodějina. Vysvětloval to sice plnohodnotným pojištěním, ale to bylo již v ceně ve všech půjčovnách.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Velmi špatný. Nikomu tento resort nedoporučuji. Nejen hotel Lambi, ale celou Amoudaru. Zájezd jsme koupili za 12 000,- Někdo by mohl namítnou co chcete za takové peníze. Jenže zájezd byl zakoupen jako first minute asi 5 měsíců předem s předpokládanou cenou kolem 16 000,- a to už je trošku rozdíl.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 45
z 72 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání