Napsat recenzi

Hotel Lambi

Recenze hotelu Amounda Bay Hotel Sentido **** (Řecko - Kréta - Amoudara (Heraklion))

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: září 2012
Přečteno: 1 245x
Recenze se líbila: 589 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Na dvou fotografijich, které byly k dispozici, vypadal hotel vcelku dobře. Venkovní část hotelu a bazén byl pěkný, horší však již bylo vnitřní vybavení a hlavně pokoje.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Pokoj vcelku velký,ale koupelna s WC malá. Lůžka byly betonové a na nich ležela poměrně tvrdá matrace.Konferenční stolek rovněž zděný a na něm pracovní deska a zrcadlo. Omítka v pokoji a na chodbách byla hrubá-neupravená, horší než v našich garážích-spíše jako ve vepřínech. Klima stará a zapachající, ale funkční.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Jídlo bylo sice chutné, ale nebylo řádně doplňované, takže někdy už nebylo maso nebo zákusky.Zeleniny a ryb bylo dostatek. Víno jen červené, bílé se rychle ztratilo. Nealko pití bylo dostatek.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Personál byl slušný.

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

Po celý týden foukal vítr a byly velké vlny, moc se lidé nekoupal, vlála červená vlajka a plavčík vyháněl děti z moře a někdy i dospělé.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Hotel je na konci městečka, kde už je větší nepořádek.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Bohužel, jen se to dalo vydržet. Někteří čeští hosté se nechali na svou žádost přeložit do jiného hotelu,ale tam byli švábi, tak to snad měli ještě horší. U nás byli jen komáři.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 45
z 72 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání