Napsat recenzi

hotel? - chlívek!

Recenze hotelu Amounda Bay Hotel Sentido **** (Řecko - Kréta - Amoudara (Heraklion))

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2013
Přečteno: 1 282x
Recenze se líbila: 502 čtenářům
Fotografie: 2
Videa: 0
Komentáře: 0
  • podle hotelu a vyjádření CK k reklamaci - naprosto v pořádku podle hotelu a vyjádření CK k reklamaci - naprosto v pořádku
  • matrace matrace

Absolutně nedoporučuji ani CK Pantour, ani příšerný hotel Lambi. Zvenku celkem ujde, když ale vejdete do pokoje, chce se vám brečet, kam jste se dostali!

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Nikdy jsem neviděla nic tak příšerného. Na matraci celou noc vymýšlíte, jak si lehnout, aby vás co nejmíň tlačila. Teplá voda je vzácnost ( tekla 1 x ze 7 dní!). V celém pokoji a koupelně jsou dvě elektrické zásuvky, které vypadávají ze zdi. Zavřené dveře jsou od futer vzdáleny několik centimetrů, takže slyšíte každý krok z chodby...a mnoho dalšího!

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

každý den stejné

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Vysoká úroveň angličtiny - personál na thank you odpovídá please...nepříjemní, neochotní. Neustále chybí nádobí a když už je, trvá dlouho, než najdete čisté

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

dobré

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

obchůdky jsou kousek

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Do hotelu nejezdí žádná německá CK. My běžně jezdíme raději s německými a opravdu se potvrdilo, že k tomu je důvod. Česká delegátka Jana je jednoduchá slečna, která jediné co umí je řečtina.

Dovolenou s CK Pantour a navíc v tomto hotelu bych nepřála ani nepřátelům!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 45
z 72 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání