hotel? - chlívek!
Recenze hotelu Amounda Bay Hotel Sentido **** (Řecko - Kréta - Amoudara (Heraklion))
Hodnocení: |
průměrně:
3,4/5
|
Autor: |
Zuzana |
Vloženo: |
22. 10. 2013 |
Pobyt: |
říjen 2013 |
Přečteno: |
1 282x |
Recenze se líbila: |
502
čtenářům |
Fotografie: |
2 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
-
podle hotelu a vyjádření CK k reklamaci - naprosto v pořádku
-
matrace
Absolutně nedoporučuji ani CK Pantour, ani příšerný hotel Lambi. Zvenku celkem ujde, když ale vejdete do pokoje, chce se vám brečet, kam jste se dostali!
Ubytování
průměrně
(3,1/5)
Nikdy jsem neviděla nic tak příšerného. Na matraci celou noc vymýšlíte, jak si lehnout, aby vás co nejmíň tlačila. Teplá voda je vzácnost ( tekla 1 x ze 7 dní!). V celém pokoji a koupelně jsou dvě elektrické zásuvky, které vypadávají ze zdi. Zavřené dveře jsou od futer vzdáleny několik centimetrů, takže slyšíte každý krok z chodby...a mnoho dalšího!
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
každý den stejné
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Vysoká úroveň angličtiny - personál na thank you odpovídá please...nepříjemní, neochotní. Neustále chybí nádobí a když už je, trvá dlouho, než najdete čisté
Pláž a moře
průměrně
(3,6/5)
dobré
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
obchůdky jsou kousek
Celkový dojem
průměrně
(3,4/5)
Do hotelu nejezdí žádná německá CK. My běžně jezdíme raději s německými a opravdu se potvrdilo, že k tomu je důvod. Česká delegátka Jana je jednoduchá slečna, která jediné co umí je řečtina.
Dovolenou s CK Pantour a navíc v tomto hotelu bych nepřála ani nepřátelům!
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 45 z 72 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.