Napsat recenzi

Nenechte si zkazit dovolenou personálem tohoto hotelu!!!!

Recenze hotelu Mistral Bay Hotel **** (Řecko - Kréta - Agios Nikolaos)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2019
Přečteno: 132x
Recenze se líbila: 270 čtenářům
Fotografie: 6
Videa: 0
Komentáře: 0

Personál hotelu je velice zlý, nepřátelský a agresivní!!!

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Vizuálně docela povedený hotel, ovšem některé části hotelu jsou zanedbané a již se na nich podepsal čas. Hotel absolutně neodpovídá fotografiím kterými se prezentuje na svých facebookových stránkách a které zároveň na svých serverech prezentují cestovní kanceláře!!! Pokoje jsou malé, balkón ještě menší.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Jídlo nebylo nějak extra chutné ani jeho výběr nebyl nijak zvlášť velký ale vždycky se něco k jídlu našlo. Kvalita pokrmů byla spíše průměrná, určitě né lepší ale ani horší.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Ručníky se zde mění jednou za 3 dny, vytírá se zde každý den ovšem s čistotou to nemá nic společného. Odpadkový koš se vynáší podle toho jak je naplněný, rozhodně je lepší použitý toaletní papír splachovat. Ubytování neodpovídá standardu 4* hotelu!!! Hlavní bar se otevírá ve 21:00 a zavírá ve 22:00 - není výjimkou že barman přijde 21:15 a 21:59 zhasíná. Střešní bar je kapitola sama pro sebe. Otevírá ve 21hod. do té doby na střeše nesvítí jedno jediné světlo, což je v srpnu a pozdějších měsících docela problém- od 20:30 je tam prostě tma. Program All inclusive končí ve 22hod., ani o minutu později, takže na Vámi zaplacenou konzumaci nápojů máte pouze hodinu! Zapomeňte na to že pokud u stolu sedí 4 osoby, vezmete si pět drinků. Barman vám nachystá maximálně 4, do čehož počítá i malé pivo a dokud nedonesete prázdnou sklenici, na další pití nemáte nárok! Pokud je zavřený spodní bar zapomeňte na konzumaci vlastních nápojů na terase u bazénu a kdekoliv jinde ve společných prostorách hotelu! Jakmile vás spatří střešní barman (starý, zakomplexovaný, shnilý debil), okamžitě vám začne vyhrožovat policií aniž by se prvně pokusil a nějakou slušnou domluvu (nedělali jsme vůbec žádný hluk a chovali jsme se velice ohleduplně). V hotelovém baru mají sklenice na víno, bohužel víno musíte pít z malých 2dcl. skleniček aby je personál nemusel ručně umývat. Již zmiňovaný barman funguje přes den jako číšník přičemž mu nedělá problém zapálit si v hotelové restauraci a kouřit hostům při obědě pod nos. Zapomeňte na to že si na obědě budete chtít napustit vodu do PET lahve, byť sebemenší, bude Vám odebrána a opět budete poučeni o možnosti řešit to s policií. Wi-Fi zde není zdarma ani omylem. Platí se 10€ za 30min. Nebo 30€ za 5dní.

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

Jedna oblázková pláž je opravdu (jak udává CK) asi 100m od hotelu, ovšem přístup do vody je zde celkem obtížný a chůze po oblázcích velice nepříjemná. Lepší pláž je od hotelu vzdálená zhruba 600m, jmenuje se Ammoudi Beach, přístup do vody velice příjemný, na pláž musíte přijít nejpozději v 11hod. dopoledne, jinak je zde plno a máte smůlu. Dvě lehátka a slunečník zde stojí 10€ na celý den a na pláži chodí obsluha místního baru. Jinak zde písečné pláže nečekejte.

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

Okolí hotelu je spíše městského charakteru, hotel se nachází nedaleko přístavu a jezera Voulismeni, prostředí je zde velice hezké, spousta obchůdků a restaurací, ovšem personál zde není nikterak přátelský, jakmile se jim podaří Vás dostat ke stolu a máte vybráno přestanete je zajímat! Hlouběji do města jsme se dostali v rámci předraženého výletu od naší CK (doporučuji zařídit si výlet prostřednictvím místních CK, ceny jsou nižší klidně i o polovinu oproti CK pořádajícím vaši dovolenou), město je zanedbané a neuklizené, tak jako většina míst severní části Kréty. Samozřejmě semtam se najdou světlá místa.

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Bohužel, celkový dojem z naší dovolené nám kazil nejenom personál hotelu (ne všichni, jedná se o starého pána který zde funguje jako číšník a barman na střešním baru) Je opravdu velice nepřátelský, neumí se chovat k lidem, takový člověk nemá v hotelu co pohledávat, další osoba která se pokoušela nám znepříjemnit pobyt byla mladá tmavá slečna pracující zde také jako číšník (uklízečku stolů). Naopak mladá brýlatá slečna, pracující jako číšník a občasná recepční byla velice příjemná a přátelská (měla by jim býti vzorem), díky za ni! Recepční zde byli také docela milé. Bohužel na hotelu trávíte spoustu času takže opravdu vám dva lidé dokáží znepříjemnit celý pobyt a pokud si zaplatíte program All inclusive, očekáváte program All inclusive. Člověk by si po prečtení takové recenze mohl myslet že se jedná o namyšlené, panovačné a věcně nespokojené turisty, bohužel opak je pravdou, jsme velice přátelští a skromní lidé ale tohle bylo i na nás příliš, také jsme nevěřili záporným recenzím dokud jsme se sami nepřesvědčily že jsou pravdivé. Recenzi píšu až po příletu zpět do České republiky aby nebylo možné tvrdit že byla psána v afektu. Doporučuji přečíst si před zaplacením dovolené recenze na serveru TripAdvisor.com.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 7 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání