Hotel Lito Kreta
Recenze hotelu Hotel Meliti *** (Řecko - Kréta - Agios Nikolaos)
Hodnocení: |
průměrně:
3,3/5
|
Autor: |
Zdeněk |
Vloženo: |
8. 7. 2013 |
Pobyt: |
srpen 2012 |
Přečteno: |
858x |
Recenze se líbila: |
511
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
CHtěl bych napsat stížnost na cestovku Čedok jelikož jsme ty zažitky napsali ale Čedok nam napsal odpověd že nám nevěři.Tak Vam lidem chcem upozornit at nejsou zklamani my sme dali 11.dnů s pojištěním 20 000kč. za jednoho vše bylo katastrofa ale chcem upozornit jestli mate koupeny zajezd tak pani Anna křičí na pití ale jak vemete kelímek na kavu chcete zapit leky nebo mate žízeň tak majitelka nemluví ale křičí a to mate zaplacene inklusive tak piti jen štamprle tak si vemte do kufru piti nebo si kupujte sodovky at nemusíte byti šokovániByli sme na vyletě Spinaloga a to nas přesvědčilo že jiní vaří jinač tam nam chutnalo to byl asi nejhezčí zážitek Zdeněk
Ubytování
průměrně
(3/5)
hrozné
Strava a stravování
průměrně
(3,4/5)
hrozné
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
hrozné
Pláž a moře
průměrně
(3,8/5)
katastrofa
Okolí hotelu
průměrně
(3,3/5)
špatný
Celkový dojem
průměrně
(3,3/5)
nelibil
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 19 z 33 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
R.: Mohl by mi to prosím někdo přeložit do čestiny ? - 15. 7. 2013 22:48
... reagovat