Napsat recenzi

HOTEL = KATASTROFA

Recenze hotelu Roseland's Hotel *** (Řecko - Kos - Marmari)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2015
Přečteno: 1 189x
Recenze se líbila: 495 čtenářům
Fotografie: 21
Videa: 0
Komentáře: 0
  • špinavý plesnivý nábytek špinavý plesnivý nábytek
  • opadaná omítka všude v pokoji opadaná omítka všude v pokoji
  • plesnivá židle v pokoji plesnivá židle v pokoji
  • špinavá židle balkón špinavá židle balkón
  • zeď zeď
  • bordel na balkóně bordel na balkóně
  • mravenci byli všude i v posteli mravenci byli všude i v posteli
  • další špinavá židle v pokoji další špinavá židle v pokoji
  • v koupelně - bylo vidět do sousedního pokoje v koupelně - bylo vidět do sousedního pokoje
  • síť proti hmyzu - všude díry síť proti hmyzu - všude díry
  • bordel pod balkónem bordel pod balkónem
  • díra v síti ucpaná toaletním papírem díra v síti ucpaná toaletním papírem
  • opět omítka v pokoji opět omítka v pokoji
  • koupelna koupelna
  • klimatizace klimatizace
  • díra mezi zdí v pokoji a sítí díra mezi zdí v pokoji a sítí
  • zpráva od doktora, že se jednalo o problémy z jídla z hotelu! zpráva od doktora, že se jednalo o problémy z jídla z hotelu!

Všechno, co se týká hotelu, byla opravdu katastrofa. Nejhorší zkušenost, co jsme kdy zažili (a že jsme už navštívili hodně míst a nejsme tím typem náročného klienta)! Musím zdůraznit, že díky hotelu - hlavně stravování (all inclusive) jsme po prvním dnu skončili v nemocnici na kapačkách spolu s dalšími klienty!!!! Jediným plusem byla pláž a moře - to je to jediné, co naši dovolenou aspoň trošku zachránilo. Také si dejte pozor - zájezd byl na 8 dní, 7 nocí včetně dopravy, ALE odjezd byl z hotelu osmý den již v 6h ráno - tudíž osmý den nemáte už žádný..mělo by být napsáno, že je zájezd na 7 dní!!! To považuji za jeden z mnoha problémů celého zájezdu!

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Ubytování bylo otřesné! První, co nás již hned ze začátku naštvalo bylo to, že jsme přijeli do hotelu cca v 9:30 ráno a museli jsme sedět na recepci až do 11h dopoledne, kdy jsme za sebou měli dost náročnou cestu - odlet byl ve 4.50 ráno z Prahy a to jsme ještě cestovali směr Praha několik hodin (+ 2h na letišti před odletem). Byli jsme dost unavení a na recepci se tvářili, že teprve začnou připravovat všem klientům, co přijeli s námi, pokoje (čekali jsme všichni). Když jsme potom tedy dorazili do pokoje - od kterého nám dali kartu (na půl zlomenou) - nestačili jsme se divit...V pokoji byl strašný smrad jako když to tam někdo umýval zplesnivělou hadrou, zatuchlý a silný zápach z podlahy, kdy jsme tam měli chuť chodit raději pouze v botách! Balkon plný písku a bordelu, který měl dveře se sítí, která měla chránit před hmyzem...bohužel měla celá síť po délce jedné strany díru mezi sítí a zdí - tudíž tam ta síť nebyla k ničemu. Ještě k tomu bylo v sítí několik dalších děr, včetně jedné velké, kterou prostě zaměstnanci hotelu zacpali toaletním papírem. Na posteli pro dva bylo pouze jedno prostěradlo na zakrytí. Nábytek špinavý. Maličký prostor v pokoji a výhled jsme měli na opačnou stranu než k bazénu (pokoj č. 304) - dívali jsme se na pohnojené pole a jednu palmu. Koupelna byla strašně maličká - sprchový kout byl taky miniaturní se závěsem a wc bylo natlačeno na sprchový kout tak, že když jste si sedli, nohy jste museli mít v něm. V pokoji byla klimatizace za poplatek - klimatizace zrezivělá a hnijící. V pokoji bylo hrozně moc mravenců! Co musím celkově k ubytování dodat - je nehorázný bordel a rachot po celém hotelu - ne jen, že slyšíte úplně všechno a všechny - např. na záchodě bylo větrání řešeno tak - že přes tuto mřížku bylo vidět do koupelny druhého sousedícího pokoje! Strašný hluk na chodbách - stěny z papíru i dveře...slyšíte prostě každého kdo projde, každé zavření a otevření dveří a jak lidé mluví. Uklízečky ale řvaly nejvíc!!! Ječely na sebe řecky celý den - i když jedna byla na jiném patře než ta druhá!

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Nejhorší zážitek máme ze stravy. Byli jsme na hotelu 1 den a jedli POUZE v hotelu (all inclusive) a hned druhý den ráno jsme začali mít zdravotní problémy - průjem, zvracení, bolest hlavy, horečka..trvalo to celý den, kdy jsme nakonec museli být hospitalizováni do nemocnice do Kosu, kde nás napíchli na kapačky a celou noc jsme tam leželi. Doktor nám řekl, že se jedná o akutní gastroenteritidu (otrava z jídla, které nebylo správně tepelně upraveno). Nebyli jsme jediní, kdo ten večer musel ze stejného důvodu s námi jet do nemocnice! Navíc zde byli i další kdo těmito problémy trpěl! Slyšeli jsme několikrát za celý pobyt, jak lidé zvrací v ostatních pokojích v hotelu (bylo slyšet opravdu všechno). Z našeho termínu tímto problémem trpěli všichni, někteří již po 2 dnech změnili hotel! Až v hotelu jsme se dozvěděli o dalších a dalších lidech, kteří měli stejné problémy a nebyli tam ve stejný termín jako my! Hotel se k tomu stavěl s nezájmem - na recepci rozdávali tak často prášky jak lentilky a tvrdili, že to je jen 1denní problém, že to bude dobrý! Pak se to snažili svádět na to, že je na ostrově nějaký vir, ale nebyl, ani v jiných hotelech nic nebylo, když jsme se ptali! Nejsme si jisti zda CK informuje svoje klienty o tomto vážném problému se stravou, nicméně bylo spoustu lidí, co to zažilo na vlastní kůži! NIKDY BYCHOM SE SEM NEVRÁTILI a TENTO HOTEL NEDOPORUČUJEME! Doktora nám vyřešila paní z našeho připojištění k dovolené - smluvního lékaře (Generali poj.) - jinak dle delegáta bychom platili jen 100E za příjezd doktora - na to pozor! Jinak byla strava málo rozmanitá, malý výběr a hlavně pití všechno ředěné vodou (pivo, limonády, cola, červené víno - to je vše co all incl. nabízí).

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

O službách hotelu nic nevíme, hotel neposkytuje zhola nic. Personál byl - kromě recepce, kde seděla jedna starší baba a jeden šedivý chlapík - kteří byli fakt neochotní a nepříjemní, celkem v pohodě. Bazén má teplou vodu, u bazénu je cítit opět hrozný puch - septik! Na pláži hotel nemá žádná lehátka - dokonce na pláži u hotelu Atlantica , kde je Tavern by the sea - jsou lehátka vyhrazena pouze pro jejich klienty - takže Vás z lehátek vyhodí a nemůžete je mít ani za poplatek.. Kolem hotelu je jen pole a nic víc..krávy a kozy. Někde jsem četla, že se můžete dostat k supermarketu zkratkou od hotelu po louce - ale to tam nikde není..jediná vyšlapaná cesta, která vedla k hotelu, byla slepá, protože tam byl plot u hotelu a byl zamčený! Vyžití v hotelu a kolem hotelu je nulové. Marmari je jen vlastně dlouhá cesta s pár restauracemi, 2 supermakety a asi 3 obchůdkama...to je všechno..

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Pláž je to jediné pěkné na celé dovolené.. Pokud chcete na Kos a přímo do Marmari - jeďte hlavně do jiného hotelu než je tento, pokud chcete zůstat zdraví a nechcete půlku dovolené strávit po nemocnici nebo na dietě a na pokoji, protože je Vám strašně špatně.Pláž je písčitá a čistá, moře krásné čisté - opravdu jediná věc, která nám už tak otřesnou dovolenou trošku zachránila... Cena neodpovídá vůbec kvalitě a budeme celou záležitost dál řešit! Ti, kdo neměli zdravotní problémy, měli opravdu velké štěstí.

Přidáváme pár fotek....

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Pole, krávy, kozy, odpadky.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Celkově nejhorší dovolená v našem životě, nikdy více a TENTO HOTEL BY MĚLI ZAVŘÍT!!!!!!!!!!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 22
z 33 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání