Hotel Pyli Bay
Recenze hotelu Aegean Bay Hotel (ex Pyli Bay) *** (Řecko - Kos - Marmari)
Hodnocení: |
průměrně:
4,5/5
|
Autor: |
Ivana P. |
Vloženo: |
19. 8. 2019 |
Pobyt: |
srpen 2019 |
Přečteno: |
114x |
Recenze se líbila: |
376
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Ubytování jsme byli ve Stella Artis beach a na jídlo docházeli do hotelu Pyli Bay, naprosto úžasné jídlo velký výběr skvěle připravené a hlavně skvělý tým lidí od vedoucího přes kuchaře a obsluhující doplňující či uklizejici, kteří si zasluhují velkou pochvalu
Ubytování
průměrně
(4,1/5)
Menší skromnější ale čistě každý den úklid a výměna ručníků, lednička TV klimatizace na pokoji
Strava a stravování
průměrně
(4,6/5)
Naprosto super vynikající velký výběr zeleniny jak čerstvé vařené dušené pečené vždy i pár druhů masa polévka zákusky a ovoce, limonády voda víno pivo kava čaj, velký výběr a velmi chutné
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,4/5)
Mohu mluvit jen za personál ubytovana jsem byla jinde, personál v restauraci vynikající, milí, příjemní lidé velmi pracovití profesionální s osobním přístupem
Pláž a moře
průměrně
(4,6/5)
Krásné a čisté
Okolí hotelu
průměrně
(3,7/5)
Celkový dojem
průměrně
(4,5/5)
Stálo to za to
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 40 z 41 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.