Napsat recenzi

Už nikdy v životě

Recenze hotelu Casa Orama Boutique Hotel (Řecko - Kréta, Hersonissos)

Hodnocení:
Vloženo:
Pobyt: červen 2024
Přečteno: 1x
Recenze se líbila: 40 čtenářům
Fotografie: 15
Videa: 0
Komentáře: 14
  • Pokoj Superior Pokoj Superior
  • Pokoj Superior Pokoj Superior
  • Oběd Oběd
  • Pokoj Superior Pokoj Superior
  • Oběd Oběd
  • Večeře Večeře
  • Pokoj Superior Pokoj Superior
  • Oběd Oběd
  • Večeře Večeře
  • Tekoucí klimatizace Tekoucí klimatizace
  • Koupelna, ucpaný odpad Koupelna, ucpaný odpad
  • Večeře Večeře
  • Oběd Oběd
  • Bar u bazénu bez obsluhy Bar u bazénu bez obsluhy
  • 24hodinová recepce bez obsluhy 24hodinová recepce bez obsluhy

Hotel je sice nedaleko od moře, což je výborné, ale nenabízí služby a pokoje, které uvádí a neodpovídá 4 hvězdičkovému hotelu ani ve snu. Práci vykonávají tři lidé, všichni všechno a nic není uděláno, protože si práci neumí zorganizovat. Údržba chybí, úklid je zřejmě externí firma, protože se ukázala v den našeho odletu s plánkem hotelu v ruce.

Ubytování 

Úklid nebyl 6 dní!! žádný, takže jsme celou dobu přežívali na pokoji jak prasata, uklízečky byly údajně zrovna nemocné. O výměnu odpadkového koše jsme žádali, tak nám byl doručen personálem odpadkový koš č.2, jelikož se toaletní papír nesmí splachovat, tak to byla opravdu hrůza, poněvadž na toaletu a do koupelny je místo dveří sklo, které se nedá zavřít. O výměně ručníků se nám mohlo akorát zdát, ručníky nevyměnil nikdo a na pokoji celou dobu tekla klimatizace, kde stačil jen vyměnit filtr. Při příletu jsme to hlásili přes paní delegátku, do odletu nikdo na to ani nesáhl. Zřejmě čtvrté patro bylo pro ně vysoko, poněvadž se šlapalo po schodech, když jim opravář výtahu zrovna onemocněl na covid, takže výtah nefungoval/ nejezdil. Ale to už byla maličkost, oproti všemu.

Strava a stravování 

Nejenže se o all inclusive nedá vůbec mluvit,

protože tam probíhá jídlo přes catering a zřejmě objednávají málo porcí, ale opravdu mezi bůčkem, mořskými plody a těstovinami se vybrat tedy nedá. Nejsme nároční,

ale toto bylo přes čáru, zelenina stará, ovoce žádné, nějaké zákusky, jsem tam neviděla ani omylem. A kdo přišel dříve, tak měl, kdo přišel později, prostě nebylo nic a taky nic nedoplnili.

Vybavení, služby a personál hotelu 

24hodinová recepce byla věčně prázdná, nikdo zde nebyl. Bar u bazénu, kde jsme si chtěli dát aspoň vodu, taktéž.

Poplatky při příjezdu se platí pouze v hotovosti!! Platební karty neberou. Poplatek 7 euro na pokoj za den.

Okolí hotelu 

Poblíž pláže, kde jsou obrovské kameny. Kolem hodně obchodů, obchůdků, taveren.

Celkový dojem 

Na tento hotel bych v životě už nejela. Pozitivní recenze na internetu si snad píší sami Podávala jsem přes delegátku reklamaci poprvé v životě.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 1
z 1 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Buba: Katastrofa - 5. 8. 2024 13:23

Nejhorší hotel kde jsem byl. Při příjezdu špinavá koupelna chlupy s vlasama na držáku na mýdlo. Hnus. Ale nejhorší je. Že nemají pokoje. 4 člena rodina která dala za dovolenou 60tis tam nemela za 3 dny pokoj. Odvezli je někam pryc pak zase na jiné místo a po třech dnech. Ještě nebyli ubytovany. Jeden pár co tam byl s nama. Taky neměli pokoj. Tak jeli do jiného hotelu. A ráno je nikdo ani nedvezl na snídani . Musí jít 3km do kopce. Nejhorší co na tom hotelu je. Je Jídlo a bar!! Studený spakety.Studeny maso na špejli. Ráno došel čaj nebo maslo. A ty Mongolové rikají finiš. A nic nedonesou.Ovoce žádný jen meloun a nebo pomeranč. Bazén spinavy. Není dostatek židli k jídlu. Snídaně začínají v 8h v 8:20 jsou ještě zavřený vrata. A nikdo nic. Až když se zabusi tak to otevřou a můžete si jít dát suchý chleba se šunkou. Jestli tam někdo chcete jet tak to nedělejte. reagovat

adel: Re: Katastrofa - 8. 8. 2024 16:05

Dobrý den, po precteni vasi recenze asi uz vim ze s hotelem opravdu nebude neco v poradku a taky jsem si vsimla ze k hotelu neni snad ani jedna pekna recenze pomalu. Mame s pritelem takovy problem. Vybrali jsme si asi 10 dnu zpatky s pritelem pobyt na tomto hotelu. Jako mladí lidi kteri jeste nikdy predtim nikde nebyli spolu jsme zapomneli zkontrolovat recenze takze z casti je to i nase chyba, ale v cestovni kancelari *** nam tvrdili ze hotel je uzasny, ze maji z tama spokojene klienty a podobne. Po zaplaceni jsme dosli domů a neverili jsme vlastnim ocim co to bylo za recenze. Jak rikam, poradne zadna pekna recenze. Hned na druhy den jsme bezeli do cestovky s tim ze zmenime hotel, ze recenze jsou otresne a ze tam nepojedeme. Pani nam nic o recenzich nerekla takze jsme byli i celkem dost nastvani. Po pozadani o zmenu hotelu jsme cekali tyden, nakonec nam dosla zmena na hotel Triton v Malii ale o 3500 kc drazsi. Takze jsme se na to vybodli protoze proste jsme studenti a kdyz uz nam to tak pokazili tam rozhodne nehodlame nic priplacet. Odletame co nevidet a mame v planu to vyresit na miste s delegatkou. Muzu se zeptat resili jste to tam s delegatkou? nebo jste pobyt prezili? my tam teda nehodlame zustavat pokud to tam je takove jako lidi pisou. Dekuji za to ze jste tu recenzi napsal/a diky vam vime vic. reagovat

Buba: Re: Re: Katastrofa - 9. 8. 2024 8:33

My to měli taky od ***. A to samé že je to super hotel a keci.Ja si přečíst recenze tak tam neletim.Ta delegatka vyřeší prd. Řekne že to ten hotel takhle má a neudělá s tím nic. Ta rodina podvala stížnost na cestovku... Musí se do 24 h... Zjistili že ten hotel chcou lidi z nabídky *** vymazat už od roku 2015.A pořád nic. Dokonce jsem zjistil že když má hotel hodně špatných recenzi. Tak ho jednoduše přejmenujou a jede se dal. Takže zajděte do *** a zeptejte se kolik mají stížnosti na tenhle hotel jestli řekou žádný. Tak je to lež vím na 100%ze ta paní co tam byla jednu podavla a ještě druhou nějak po příjezdu. Je už nějak pojištění za zkaženou dovolenou nebo tak nějak. Každopádně bych tam fakt nejel. O all inclusive se nedá fakt bavit. Budete hladovět a ani na baru nedostanete žádný zázrak. Jestli teda vás vůbec ubytují. reagovat

adel: Re: Re: Re: Katastrofa - 10. 8. 2024 12:14

A jinak postele co? pohodlné čisté? nebo taky katastrofa? reagovat

Iv.: Už nikdy v životě - 9. 8. 2024 14:54

Dobrý den, jeli jsme také přes *** a nechápu, jak toto mohou ještě nabízet. Na místě s dalšími klienty jsme podali reklamaci přes delegátku. Nám vrátili 15% z ceny. Takže za tu hrůzu aspoň něco. reagovat

adel: Re: Už nikdy v životě - 10. 8. 2024 11:54

Takže myslíte že když budeme chtít změnu hotelu na místě tak to delegátka asi nevyřeší že? to je v *** my nevíme co budeme dělat, za storno chtějí 80 procent strhnout z té ceny co jsme zaplatili takže to v žádném případě. reagovat

adel: Re: Už nikdy v životě - 10. 8. 2024 12:22

tohle je fakt strašné to je tak na hromadnou žalobu, protože za mě si hodně lidí zaslouží vrátit za tohle všechny peníze o které je *** doslova obral. Zkusím na místě ještě udělat bordel a uvidíme jestli to někam povede protože fakt tohle je otřesné chování. reagovat

adel: nejezděte tam - 20. 8. 2024 13:18

Prijeli jsme o pul desate rano na hotel a bylo nam receno ze ve tri hodiny pro nas bude nachystany pokoj. Trpelive jsme vydrzeli, zasli jsme si mezitim do bazenu a na obed. bazen byl cisty, ale co se tyce baru u bazenu, po celou dobu co jsme tam cekali tam vesla obsluha jen dvakrat takze jsme si nemohli poradne nic dat. neskutecne maly vyber jidla tam byl, jakoze fakt mega maly. bylo 15:00 pokoj nikde, takze nam bylo receno ze nas na jeden den daji na petihvezdickovy hotel a na druhy den rano budeme mit pripraveny pokoj. ten petihvezdickovy hotel byl uzasny, byl 20 metru od Casa Oramy. chteli jsme tam zustat. na druhy den jsme v 10 hodin prisli na Casa Oramu s tim ze nam rekli ze pokoj stale neni hotovy a ze musime jeste 2-3 hodiny pockat. to uz jsme se nastvali tak jsme volali nasi delegatce. delegatka je uzasna, ochotna slecna takze nas prevezla na jiny hotel na cely tyden do petihvezdickoveho hotelu kousek od Hersonissosu, na naklady xxx. Jinak, Casa Orama na prvni pohled spina a smrad, jeste ze jsme tam nezustali. Byt vama, nejezdila bych tam. Radeji doporucuju jine lepsi hotely co tam jsou v okoli. reagovat

Iv.: Už nikdy v životě - 20. 8. 2024 14:44

Po zkušenosti bych tam nejela, ani kdyby to bylo zadarmo. Měli jste veliké štěstí. Oni tam totiž nemají ani uklízečky, proto pokoje nejsou nachystané. Hotel se jmenoval Manos Maria a pak ho přejmenovali, aby jim zůstali hvězdičky a spíše mi to připadá jak nějaká pračka peněz, protože na hostech nezáleží. Delegátka je opravdu úžasná, naše se jmenovala Daniela a vše vyřešila. reagovat

adel: Re: Už nikdy v životě - 21. 8. 2024 12:22

Ano nase se taky jmenuje Daniela. je fakt skvela, meli jsme obrovske stesti protoze by jsme jinak byli nestastni. reagovat

re: Co mám dělat??? - 2. 9. 2024 9:10

No tak to je opravdu katastrofa. My tam odlétáme v sobotu, co máme dělat? Nejsme nároční, ale na all inclusive nechci mít hlad a žízeň a určitě chci být v čistém hotelu....Poradíte prosím někdo? reagovat

Iv.: Co mám dělat??? - 2. 9. 2024 10:21

Pokud byste byli ve špatné situaci jako my, podejte reklamaci přes delegátku a trvejte na změně hotelu. Víc poradit nemohu. Storno zájezdu by vyšlo dost draho. reagovat

re: Re: Co mám dělat??? - 2. 9. 2024 12:07

Storno ani nechci, jedu s dcerou, která jede poprvé na takovou dovolenou, tak mě to mrzí a dohadováním se na dovolené taky nechcete zabývat, ale zase tak levné to nebylo, abychom byly ve špíně a bez pití, alko klidně oželím..... reagovat

adel: Re: Re: Co mám dělat??? - 4. 9. 2024 11:46

poradim vam jen to, aby jste okamzite pri nespokojenosti zavolali delegatce ze chcete zmenit hotel. nase hned fungovala a hotel zmenila. my meli delegatku Danielu a byla skvela a ochotna. snad vam to dobre dopadne protoze jinak by jste tam byli asi fakt o hladu. reagovat
Přidat komentář

Řecko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání