Jídlo v hotelu velmi slabé
Recenze hotelu Rocamar Hotel **** (Portugalsko - Madeira - Canico de Baixo)
Hodnocení: |
průměrně:
4,3/5
|
Autor: |
M. Kokeš |
Vloženo: |
17. 7. 2014 |
Pobyt: |
červenec 2014 |
Přečteno: |
403x |
Recenze se líbila: |
587
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Žádná katastrofa, ale kvůli jídlu už bych se tam nevrátil.
Ubytování
průměrně
(4/5)
Pokoj byl hezký, ale to mi bylo jedno. Já tam přijel přespávat, ne bydlet.
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Jídlo bylo vždy nemastné neslané, nekořeněné, přespříliš vypečené. Hlavně nikoho neurazit, nic kravavého, nic výrazně kořeněného. Přitom v surovinách problém nebyl. Jak školní jídelna s neomezeným rozpočtem.Ale kterákoliv jiná hospoda vaří výrazně líp.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,9/5)
Sauna a vířivka o víkendu jen do 20 hodin.
Pláž a moře
průměrně
(4,1/5)
Pláž žádná, moře čisté, tu a tam ryba. Prý lepší než v Chorvatsku.
Do moře 100 schodů, pak žebřík. Mě to stačilo.
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Je tam Spar a sto dalších hotelů
Celkový dojem
průměrně
(4,3/5)
Žádná katastrofa, ale kvůli jídlu už bych se tam nevrátil.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 8 z 9 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.