Napsat recenzi

Prohlídka hotelu Almada Business - v srdci finančního centra

Recenze hotelu Hotel Almada Business (Portugalsko - Lisabon a okolí - Almada)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2012
Přečteno: 101x
Recenze se líbila: 652 čtenářům
Fotografie: 7
Videa: 0
Komentáře: 0
  • občerstvení na chodbě u výtahů občerstvení na chodbě u výtahů

Hotel Almada Business jak jeho název napovídá, leží v srdci čtvrti Almada, která je finančním centrem Lisabonu. Byl otevřen v roce 2010 jako jediný 4* hotel v okolí.

Ubytování  průměrně (5/5)

106 pokojů v 7 podlažích - jsou moderní, odpovídající požadavkům obchodníků. 80 klasických pokojů, 16 superior, na pokojích je minibar, TV, trezor, telefon, klimatizace

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

restaurace, Lounge bar v hlavní hale, privátní parkování v garážích, 3 konferenční místnosti, pokojová služba 24 hodin denně, recepce non-stop

Okolí hotelu  průměrně (5/5)

30 minut od letiště, kousek na metro i vlakovou stanici, 9 km na pláže Costa Da Caparica

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Výborné pro obchodníky

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 1 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Lisabon a okolí - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání