Prohlídka hotelu Hilton Salalah Resort *****
Recenze hotelu Hilton Salalah Resort ***** (Omán - Dafár (Dhofar) - Salála (Salalah))
Hodnocení: |
průměrně:
3/5
|
Autor: |
Jitka Pacalová |
Vloženo: |
4. 1. 2016 |
Pobyt: |
prosinec 2015 |
Přečteno: |
533x |
Recenze se líbila: |
565
čtenářům |
Fotografie: |
23 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
částečný "výhled na moře"
-
výhled na moře z pokoje
-
-
fitness
-
-
-
lehátka na pláži, v pozadí přístav a zaoceánské lodě
-
bazén
-
-
-
restaurace
Hotel jsem navštívila a poobědvala v něm v rámci infocesty po Ománu. Služby a strava jsou výborné, ale to okolí...
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
Překrásné pokoje, které nabízí různé typy výhledů - výhled na hory, který bohužel představuje i cementárna, částečný výhled na moře a výhled na moře, kde zase vidíte na přístav. Rozdíly v pokojích a jejich vybavení nejsou, jen ve výhledu.
Strava a stravování
průměrně
(4,5/5)
Velký výběr, vše chutné. Na stravu si nemohu stěžovat.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,2/5)
Vodní sporty nespadají pod nabídku hotelu, takže je klienti podstupují na vlastní riziko. S majiteli nemá hotel uzavřenou smlouvu.
Pláž a moře
průměrně
(3,8/5)
Pláž krásná, ale na celý hotel připadá asi jen 10 lehátek na pláži.
Okolí hotelu
průměrně
(2,2/5)
Okolí hotelu nelze hodnotit kladně. Z jedné strany přístav, z druhé cementárna, ze třetí staveniště a jeřáby.
Celkový dojem
průměrně
(3/5)
Hotel obdržel v roce 2013, 2014 a 2015 titul nejlepšího hotelu v oblasti. Služby na to jistě má, ale pokud hledáte spíše hotel, kde nebudete koukat do staveniště nebo na fabriku, tak jeďte raději jinam.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 5 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.