nákladná katastrofa
Recenze hotelu The View Agadir Hotel & Spa (ex Royal Atlas) ***** (Maroko - Souss Massa - Agadir)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | jitka |
Vloženo: | 21. 7. 2013 |
Pobyt: | červenec 2013 |
Přečteno: | 672x |
Recenze se líbila: | 546 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 6 |
V noci jsme se vrátili z tohoto hotelu a děkovali, že ta hrůza již skončila. Na Maroko jsem se těšila a bohužel se nechala napálit kladnými recenzemi, neboť teď je mi jasné, že klienti je nemohli psát. Větší trágédii v oblasti stravování jsme dosud nikde v zahraničí nezažili.
Ubytování
Náš pokoj byl prostorný s WC odděleným od koupelny, výhled k bazénům, pokojské se snažily udržovat každý den pořádek.
Strava a stravování
Restaurace s laxním, neprofesionálním, arogantním personálem. Malou lžičku jsme během celého pobytu neviděli, manžel si cukr v kávě míchal vidličkou, kterou měl před tím k tomu, aby se najedl. Vidličku bylo třeba si chránit, aby ji číšník neodnesl, jinak jste měli smůlu. Poprve v životě jsem jedla zmrzlinu vidličkou, ještě jsem pravda mohla zvolit nůž. Konvice s kávou a mlékem byly neskutečně opatlané, ubrusy použité, papírové ubrousky byly úzkým profilem. Popisovat nabídku či spíše nenabídku jídla by vydalo na román. Nádoby s teplým jídlem poloprázdné, pokud jsme si vystáli frontu na grilovaný rybí filet, tak jsme obdrželi minikousek snad 5g a když jsme trvali na přidání dalšího mini kousku na talíř, tak jsme očekávali dle výrazu kuchaře, že nás něčím praští po hlavě, jak se zle tvářil. Manžel opakovaně kontaktoval manažery restaurace kvůli katastrofální nabídce i servisu, bylo slíbeno, ale skutek utek.
Vybavení, služby a personál hotelu
Hotel působí honosně, ale to je asi tak vše. Pomalejší personál si neumím představit. Mají zřejmě pocit, že když je člověk na dovolené, tak má dostatek času a ten tedy může trávit neustálým čekáním na něco.
Pláž a moře
Pláž je oddělená od hotelu pěší zónou. Její část patřící k hotelu je ohrazena provazem stejně jako další části patřící jiným hotelům. Připomínalo mi to spíše jakýsi výběh pro zvířata. Pláž není příliš čistá, jsou tu odpadky, asi i tím, že je veřejná a s čistotou si bohužel místní moc hlavu nelámou. Přímo u hotelu jsou příjemné bazény a lehátka. Osušky na tato lehátka se začínají půjčovat až v 10 hodin, proto si klienti brali osušky na pokoj, aby si mohli ráno obsadit lehátka. "Plážoví" hoši jim je ale doslova rvali z rukou, když viděli, že si je chtějí odnést na pokoj. Přitom byly vydávány proti kartičkám, tudíž se nemohly ztratit.
Okolí hotelu
V blízkosti hotelu je dostatek kaváren, obchůdků, možností se projít, příp. využít místní taxi oranžové barvy a pohybovat se po celém Agadiru.
Celkový dojem
Jediným příjemným byly dva výlety, které jsme absolvovali. Musíte ale počítat s horkem a značnými vzdálenostmi. Bohužel ale ani výlety nemohou napravit velmi špatný dojem z pobytu v hotelu, který, jak jsme se dověděli, patří do řetězce hotelů, které vlastní královská rodina. Tento hotel tedy NEDOPORUČUJEME!
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 21 z 35 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Iva: Odpověď - 27. 8. 2013 16:12
Naprosto s vámi nesouhlasím, co se týká jídelny, stačilo slušně poprosit a lžičku (ano, i malou) vám velmi ochotně přinesli:) Ty velké pak byly uloženy v boxech na zdi, stačilo si pro ni zajít, stejně jako pro ostatní příbory, které tam byly vyskládané. Vrátili jsme se teď v neděli a s jídlem i čistotou, ochotou a okolím jsme byli všichni naprosto spokojení. Jediné co náš zarazilo bylo chování čechů a poláků, kteří se nevychovaně obořovali na pikolíky, mluvili na ně česky a nabírali si jídlo jako prasata. Ano, pak od nich bylo všechno zapatlané, chyběly naběračky (jelikož je takto zaprasené museli kuchaři odnést, aby se na to někdo normální nemusel dívat). Já si užila super dovolenou a jídlo mi chutnalo:) Pokud vám vadili porce - taky bych po některých lidech něco hodila, kdyby si naložili plný talíř masa a pak ho tam na talíři nechávali, jelikož jim nakonec nechutnalo. Oni dobře vědí, proč ty porce dávají malé, prostě nesnáší plýtvání. To je takový problém to nejdřív ochutnat a až potom si jít přidat? Achjo. Mimochodem za bakšiš pracovali i reagovali rychle. Je to jiná země , člověk se tomu musí pizpůsobit. Pokud se to někomu nelíbí, tak ať jezdí na dovolené v Evropě a ne v Africe:) reagovatJitka: Re: Odpověď - 1. 9. 2013 12:56
Dobrý den, děkuji za váš komentář. V úvodu bych vám chtěla sdělit, že v Africe se nám líbí, máme ji rádi, k arabské kultuře a lidem máme velmi blízko. Domluvíme se několika cizími jazyky a nemusíme tedy na personál mluvit česky. Jsme zvyklí stolovat slušně a určitě si "nenabíráme jídlo jako prasata". Pokud nezejí boxy prázdnotou, tak i příbory si umíme vzít. Máme značné srovnání z různých zemí a i v průměrných restauracích je zcela běžným standardem dostatek příborů a skla. Naopak je nestandardní si u každého jídla prosit o příbory či jejich části. Opravdu není problém ochutnat a jít si přidat, když je co. Rozhodně nejezdíme do zahraničí se vykrmovat. To, že hosté plýtvají, je může štvát, ale nemůže to mít vliv na jejich profesionální chování. Bakšiš pro barmany, číšníky, pokojské či řidiče na výpravách je nám rovněž dobře znám. Ten problém byl tedy někde jinde. Částečně ho lze přisoudit ramadánu, který nám do pobytu vstoupil, ale velký díl nese management hotelové restaurace. Přeji vám hodně spokojených dovolených a nám varování před cestou do Maroka v období ramadánu. reagovat