Napsat recenzi

nákladná katastrofa

Recenze hotelu The View Agadir Hotel & Spa (ex Royal Atlas) ***** (Maroko - Souss Massa - Agadir)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2013
Přečteno: 670x
Recenze se líbila: 535 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 6

V noci jsme se vrátili z tohoto hotelu a děkovali, že ta hrůza již skončila. Na Maroko jsem se těšila a bohužel se nechala napálit kladnými recenzemi, neboť teď je mi jasné, že klienti je nemohli psát. Větší trágédii v oblasti stravování jsme dosud nikde v zahraničí nezažili.

Ubytování  průměrně (4/5)

Náš pokoj byl prostorný s WC odděleným od koupelny, výhled k bazénům, pokojské se snažily udržovat každý den pořádek.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Restaurace s laxním, neprofesionálním, arogantním personálem. Malou lžičku jsme během celého pobytu neviděli, manžel si cukr v kávě míchal vidličkou, kterou měl před tím k tomu, aby se najedl. Vidličku bylo třeba si chránit, aby ji číšník neodnesl, jinak jste měli smůlu. Poprve v životě jsem jedla zmrzlinu vidličkou, ještě jsem pravda mohla zvolit nůž. Konvice s kávou a mlékem byly neskutečně opatlané, ubrusy použité, papírové ubrousky byly úzkým profilem. Popisovat nabídku či spíše nenabídku jídla by vydalo na román. Nádoby s teplým jídlem poloprázdné, pokud jsme si vystáli frontu na grilovaný rybí filet, tak jsme obdrželi minikousek snad 5g a když jsme trvali na přidání dalšího mini kousku na talíř, tak jsme očekávali dle výrazu kuchaře, že nás něčím praští po hlavě, jak se zle tvářil. Manžel opakovaně kontaktoval manažery restaurace kvůli katastrofální nabídce i servisu, bylo slíbeno, ale skutek utek.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Hotel působí honosně, ale to je asi tak vše. Pomalejší personál si neumím představit. Mají zřejmě pocit, že když je člověk na dovolené, tak má dostatek času a ten tedy může trávit neustálým čekáním na něco.

Pláž a moře  průměrně (3,5/5)

Pláž je oddělená od hotelu pěší zónou. Její část patřící k hotelu je ohrazena provazem stejně jako další části patřící jiným hotelům. Připomínalo mi to spíše jakýsi výběh pro zvířata. Pláž není příliš čistá, jsou tu odpadky, asi i tím, že je veřejná a s čistotou si bohužel místní moc hlavu nelámou. Přímo u hotelu jsou příjemné bazény a lehátka. Osušky na tato lehátka se začínají půjčovat až v 10 hodin, proto si klienti brali osušky na pokoj, aby si mohli ráno obsadit lehátka. "Plážoví" hoši jim je ale doslova rvali z rukou, když viděli, že si je chtějí odnést na pokoj. Přitom byly vydávány proti kartičkám, tudíž se nemohly ztratit.

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

V blízkosti hotelu je dostatek kaváren, obchůdků, možností se projít, příp. využít místní taxi oranžové barvy a pohybovat se po celém Agadiru.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Jediným příjemným byly dva výlety, které jsme absolvovali. Musíte ale počítat s horkem a značnými vzdálenostmi. Bohužel ale ani výlety nemohou napravit velmi špatný dojem z pobytu v hotelu, který, jak jsme se dověděli, patří do řetězce hotelů, které vlastní královská rodina. Tento hotel tedy NEDOPORUČUJEME!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 21
z 35 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Iva: Odpověď - 27. 8. 2013 16:12

Naprosto s vámi nesouhlasím, co se týká jídelny, stačilo slušně poprosit a lžičku (ano, i malou) vám velmi ochotně přinesli:) Ty velké pak byly uloženy v boxech na zdi, stačilo si pro ni zajít, stejně jako pro ostatní příbory, které tam byly vyskládané. Vrátili jsme se teď v neděli a s jídlem i čistotou, ochotou a okolím jsme byli všichni naprosto spokojení. Jediné co náš zarazilo bylo chování čechů a poláků, kteří se nevychovaně obořovali na pikolíky, mluvili na ně česky a nabírali si jídlo jako prasata. Ano, pak od nich bylo všechno zapatlané, chyběly naběračky (jelikož je takto zaprasené museli kuchaři odnést, aby se na to někdo normální nemusel dívat). Já si užila super dovolenou a jídlo mi chutnalo:) Pokud vám vadili porce - taky bych po některých lidech něco hodila, kdyby si naložili plný talíř masa a pak ho tam na talíři nechávali, jelikož jim nakonec nechutnalo. Oni dobře vědí, proč ty porce dávají malé, prostě nesnáší plýtvání. To je takový problém to nejdřív ochutnat a až potom si jít přidat? Achjo. Mimochodem za bakšiš pracovali i reagovali rychle. Je to jiná země , člověk se tomu musí pizpůsobit. Pokud se to někomu nelíbí, tak ať jezdí na dovolené v Evropě a ne v Africe:) reagovat

Jitka: Re: Odpověď - 1. 9. 2013 12:56

Dobrý den, děkuji za váš komentář. V úvodu bych vám chtěla sdělit, že v Africe se nám líbí, máme ji rádi, k arabské kultuře a lidem máme velmi blízko. Domluvíme se několika cizími jazyky a nemusíme tedy na personál mluvit česky. Jsme zvyklí stolovat slušně a určitě si "nenabíráme jídlo jako prasata". Pokud nezejí boxy prázdnotou, tak i příbory si umíme vzít. Máme značné srovnání z různých zemí a i v průměrných restauracích je zcela běžným standardem dostatek příborů a skla. Naopak je nestandardní si u každého jídla prosit o příbory či jejich části. Opravdu není problém ochutnat a jít si přidat, když je co. Rozhodně nejezdíme do zahraničí se vykrmovat. To, že hosté plýtvají, je může štvát, ale nemůže to mít vliv na jejich profesionální chování. Bakšiš pro barmany, číšníky, pokojské či řidiče na výpravách je nám rovněž dobře znám. Ten problém byl tedy někde jinde. Částečně ho lze přisoudit ramadánu, který nám do pobytu vstoupil, ale velký díl nese management hotelové restaurace. Přeji vám hodně spokojených dovolených a nám varování před cestou do Maroka v období ramadánu. reagovat

Lída: Souhlasím s Jitkou - nesouhlasím s Ivou - 6. 9. 2013 9:57

Dobrý den, škoda, že jsme tuto recenzi nenašli dřív než jsme si koupili tento zájezd. Vrátili jsme se včera - 5.9.2013 - a můžu Vás ujistit, že je to stále stejná katastrofa. Byla to první dovolená, kdy jsem se nemohla dočkat odletu a bylo mi líto lidí, kteří tam zůstali. Lžičky jsou stále nedostatkovým zbožím. Číšníci nefungují ani když dostanou Eura. Češi si nenandavají hromady jídla, spíše běhají s prázdným talířem a přemýšlí čím naplní žaludek. Jídlo je otřesné. Byl to první hotel, kde jsem měla hlad. A to jezdíme 2x do roka na dovolenou - Egypt, atd. i do hotelů s 3 hvězdičkama. Tady musíte chodit pro pití po jednom, protože - jedna osoba - jedno pití a to i vodu, kterou vám automaticky nedají na pokoj. Otřes. Po tomto zážitku - nikdy více Maroko. reagovat

Martin: Nesouhlasím s touto recenzí - 7. 7. 2014 20:01

Absolutně nechápu, jak může někomu zkazit pobyt to, že nemá zrovna k dispozici kávovou lžičku. Nechápu kdo takovéto recenze může vůbec napsat. Personál nikdy nechodil, ale všichni neustále běhají, aby vyhověli všem požadavkům hostů. V jídelně bylo vždy čisto. Ubrusy na stolech neustále měnili. Chtěl bych vidět, kdo z Čechů by tam vydržel dělat v tomto tempu alespoň jedno dopoledne. Někteří lidé jsou opravdu zkažení a nevděční...bohužel je jich pořád více a více. Pak píší takové recenze, které vůbec neodpovídají realitě. reagovat

H.T.: Re: Nesouhlasím s touto recenzí - 22. 10. 2014 12:46

Martine, naprosto s vámi i s paní Ivou souhlasím. Takové recenze píší jen líní hlupáci, kteří o dané zemi a destinaci nic nevědí a pak kritizují. Byli jsme v tomto hotelu minulý týden a žádný líný personál, nečistotu, natož šváby jsme nikde neměli ani neviděli. Takoví, kteří zaplatí za dovolenou 20 tisíc si myslí, že jednou do hotelu se zlatými kohoutky v koupelně, což svědčí o jejich hlouposti, diví se, že nedostanou knedlo vepřo.......jsou to burani, kteří se neumějí chovat, myslí si, že si v zahraničí můžou dovolit "otvírat hubu" a pak se diví, že jim okolí oplácí stejně. Nikdy jsem se nesetkala s neochotou, ale chovám se slušně i k personálu v restauraci, nejsou nic podřadného, jak si bohužel někteří myslí. Všechno je o inteligenci, pokud je někdo buran, tak se tak k němu ostatní chovají a dobře jim tak. reagovat

Andrea : Re: Re: Nesouhlasím s touto recenzí - 18. 4. 2017 22:28

Vážená, pokud je podle Vás někdo, kdo se neumí chovat, buranem, přečtěte si laskavě ještě jednou svůj příspěvek. tleskám té ironii. pokud máte problém se psaným textem, autorka recenze psala, že v této části světa nebyla poprvé. sama mám procestováno a jsem z těch, kteří často přimhouří i obě oči a s úsměvem. na druhou stranu ale chápu, že to jiného může štvát a pokud si někdo zaplatí pobyt v X-hvězdičkovém hotelu, očekává určitou úroveň. nechápu prostě tyhle zbytečné a útočné komentáře lidí, kteří se prezentují coby "inteligenti", aby se vzápětí projevili jako prvotřídní chudáci. to je prostě pořád dokolečka. při tom by úplně bohatě stačilo nechat lidi projevit svůj názor. protože každý na něj má právo. ať už je sebeblbější, viďte ? reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Souss Massa - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání