Napsat recenzi

Neodpovídá 4* hotelu

Recenze hotelu Le Tivoli Hotel **** (Maroko - Souss Massa - Agadir)

Hodnocení:
průměrně: 2,6/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 450x
Recenze se líbila: 484 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 11

Dovolená v retro stylu.

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Bydleli jsme s mravencemi, ale byli jsme na tom lépe, než ti s plísní ve skříni. Telefon na pokoji, byl přislíben, ale po 3 dnech se zjistilo, že nejsou ve zdech ani dráty. Splachovadla na WC jsme nahradili českou průpiskou. Bylo to velmi nedostatkové zboží na celém hotelu. Hotel naprosto neudržovaný, nelze se domoci nápravy ani při nefunkčnosti WC.

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

1 hodinové čekání ve frontách na maso - pouze pro otrlé a hlavně trpělivé. K obědu i večeři pouze jeden druh masa nebo ryba. Když nebylo ani toto, byl alespoň příslib, že bude. Po 15-20 minutách přinesli párky. Byli jsme vděčni i za toto. Ti poslední v řadě, kteří stáli venku, čekali a ani nevěděli na co.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,8/5)

Úklid na pokoji spočíval pouze v hrubém ustlání postelí. Vytření podlahy, úklid koupelny atd. provádějí 1x za týden. O výměně ručníků nemůže být řeč. Ručníků u bazénu bylo pro celý hotel pouze 20 ks.

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Pláž neudržovaná s odpadky. Moře čisté.

Celkový dojem  průměrně (2,6/5)

Hotel by měl být zařazen do kategorie 2+.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 6
z 15 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Vacek Petr: podvod - 28. 7. 2014 18:23

Ještě jsem recenzi nepsal ale napíši Po poradě s právníkem s tím musíme něco udělat reagovat

Adam: Cena? - 29. 7. 2014 19:56

Dobrý den, na poslední chvíli jsme hotel vyměnili za Beach Albatros a spokojenost. Ze zvědavosti bych chtěl vědět přes jakou CK jste jeli a jaká byla cena? reagovat

Petr: hotel pro ty kteří ještě žádný nenavštívil nax 2*+ - 30. 7. 2014 6:36

Před odletem jsem chtěl u ***** hotel také vyměnit ale buhužel výměnu + doplatek neschválen cena zájezdu cca 22000Kč je vysoká vzhledem k tomu že hotel je v rekonstrukci za provozu.Uzavřená restaurace takže se čekají fronty v té malé u bazénu atd. Nejsem zrovna vys..... ale tohle je opravdu moc. reagovat

Drahomíra Daniela Horáčková: Re: hotel pro ty kteří ještě žádný nenavštívil nax 2*+ - 25. 8. 2014 21:19

Vrátili jsme se 22.8.2014 a s dalšími 3 rodinami jsme na místě podali reklamaci. Byli jsme v šoku, hlavně s hygienou v jídelně, špínou a povalujícími se odpadky, mezi kterými jedli lidé, v prostoru před jídelnou. Špinavé nádobí, ubrusy, stoly ,židle... O jídle se nedá ani mluvit....kousek chleba, na který před Vámi mohou sáhnout další 4 lidé, z 80% jen vařená zelenina...Tato strava absolutně neodpovídá klientele, kde minimálně z 50% je evropská. NEDOPORUČUJEME!!! reagovat

Vacek Petr: návrh na hromadnou žalobu - 1. 9. 2014 18:44

Jak to dopadlo s reklamací také jsem podával a zatím nic.Děkuji za odpověd Vacek Petr reagovat

Drahomíra Daniela Horáčková: Re: návrh na hromadnou žalobu - 1. 9. 2014 21:57

Zatím ani jedna rodina nemáme odpověď.Všichni jsme propojeni přez e-mailem, nebo na fb. reagovat

Petr: Re: Re: návrh na hromadnou žalobu - 2. 9. 2014 11:43

Děkuji za info. Prosím pokud budete mít nové zprávy napiště mi na vacek.jesenice@quick.cz Děkuji Vacek reagovat

Drahomíra Daniela Horáčková: Re: Re: návrh na hromadnou žalobu - 2. 9. 2014 20:36

Zmizel na Vás kontakt... reagovat

Vacek Petr: Re: Re: Re: návrh na hromadnou žalobu - 3. 9. 2014 11:28

E-mail: vacek.jesenice@quick.cz reagovat

Drahomíra Daniela Horáčková: Re: Re: návrh na hromadnou žalobu - 18. 9. 2014 17:27

Dnes nám přišla odpověď CK....NAŠE STÍŽNOSTI NEOPODSTATNĚNÉ....v hotelu bylo vše v pořádku. Úklid v restauraci a v okolí jídelny je prováděn pravidelně... Nejvíce mě zarazila informace - Odpovídá své 4* kategorii v místních podmínkách.... reagovat

Drahomíra Daniela Horáčková: Re: Re: návrh na hromadnou žalobu - 18. 9. 2014 17:36

Moc by mě zajímalo, kolik nás ve skutečnosti je, kteří jsme podali reklamaci, vůči tomuto hotelu...zatím vím o 8!!!! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Souss Massa - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání