Zklamání
Recenze hotelu Iberostar Saidia Resort ***** (Maroko - Saidia - Saidia)
Hodnocení: |
průměrně:
3,9/5
|
Autor: |
Monika |
Vloženo: |
11. 9. 2022 |
Pobyt: |
srpen 2022 |
Přečteno: |
217x |
Recenze se líbila: |
160
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Vzhledem k tomu,že to nebyla moje první dovolená v Africké zemi,byla jsem velmi zklamaná. Dovolenou jsme strávily ve frontách na jídlo,v jídelně,kde nebyla při 49stupních klimatizace,vše špinavé,upatlané s naštvanými hosty.Všichni v hotelu měli zažívací problémy a velmi to kazilo dovolenkovou atmosféru.Rozhodně tento hotel nedoporučuji.
Ubytování
průměrně
(4,1/5)
Zastaralé vybavení, úklid povrchní,klimatizace naštěstí funkční.
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Neklamtizovaná jídelna,špinavé,mastné a upatlané stoly, chaoticky pobíhající personál,chyběla voda k pití,napoje i z postmixu teplé.Fronty na snídani,oběd i večeři a přitom bylo půl jídelny prázdné jen stoly neměl kdo uklízet
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,1/5)
Personál se snažil,byl ochotný,ale neměli pro praci podmínky.V barech u bazénu neustale chybělo nádobí-hrnky,skleničky apod.Neseděly časy které byly dané pro napr.vyměnu ručníků apod.
Pláž a moře
průměrně
(3,8/5)
Pláž občas vyplavila nechutnosti jako igelity,plasty i vložky.Chtělo by to denně uklízet.
Okolí hotelu
průměrně
(3,3/5)
Skvělá procházka do přístavu
Celkový dojem
průměrně
(3,9/5)
Zklamání
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 35 z 48 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.