Lily Beach Resort & Spa *****
Recenze hotelu Lily Beach Resort & Spa ***** (Maledivy - Jižní Ari Atol - Jižní Ari Atol)
Hodnocení: |
průměrně:
5/5
|
Autor: |
Markéta |
Vloženo: |
7. 12. 2023 |
Pobyt: |
květen 2023 |
Přečteno: |
3x |
Recenze se líbila: |
104
čtenářům |
Fotografie: |
50 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Nejlepší hotel, který jsem na Maledivách navštívila.
Ubytování
průměrně
(5/5)
Ubytování v plážovém bungalovu bylo fajn, před terasou dvě lehátka a dostatek soukromí. Pokoj velký, koupelna klasicky venkovní a ještě s jacuzzi.
Strava a stravování
průměrně
(5/5)
Tady se nadá nic vytknout, vždy čerstvé ryby, sushi, různé maso, těstoviny, pizza, prostě všechno. Troufám si říct, že hotel má nejlepší all inclusive, co jsem zažila.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(5/5)
Hotel má hlavní restauraci a pak ala carte, několik barů, tři bazény, dětský klub, obchod a kliniku. Hotel má poměrně velké zázemí pro děti.
Pláž a moře
průměrně
(5/5)
Písečná pláž, pozvolný vstup, na šnorchlování nic moc.
Celkový dojem
průměrně
(5/5)
Sem bych se určitě vrátila.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 1 z 1 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Ivan: Ach ta komerce !!! - 10. 12. 2023 8:33
Markéto, opravdu Vám není trapné hodnotit hotely, určené zpravidla pro strávení nejméně víkendového, ale spíše týdenního či ještě delšího pobytu, po Vašich krátkodobých návštěvách, v rámci infocest pořádaných v režii CK ? Jste tak naivní, že by jste při těchto akcích viděla nebo zažila něco, co neodpovídá oficiální nabídce a prezentaci ? V kolika z těch hodnocených resortů jste strávila alespoň 24 hodin, abyste mohla objektivně posoudit každodenní úklid, všechny druhy stravování, komplexní služby, okolí atd ? Nic proti Vašemu osobnímu pohledu, ale mnoho, mnoho aspektů hodnotíte jen podle oka, prezentace a nikoliv dle reálné praxe - a to je chyba ! Takže ty Vaše recenze jsou převážně jen taková KLAKA..... reagovat