JAKO VŽDY SUPER
Recenze hotelu Park Inn Sárvár Resort & Spa Radisson **** (Maďarsko - Západní Maďarsko - Sárvár)
Hodnocení: |
průměrně:
4,2/5
|
Autor: |
JANEK |
Vloženo: |
10. 4. 2014 |
Pobyt: |
duben 2014 |
Přečteno: |
300x |
Recenze se líbila: |
605
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
TOMUTO HOTELU NENÍ CO VYTKNOUT - OPĚT VŠE OK
Ubytování
průměrně
(4,4/5)
POKOJE PROSTORNÉ - VŠE VPOHODĚ - PRAVIDELNÝ ÚKLID - NEMŮŽU JINAK NEŽ - SPOKOJENOST
Strava a stravování
průměrně
(4,5/5)
STRAVA PESTRÁ - POČINAJE SNIDANÍ - VELKÝ VÝBĚR - KONČE VEČEŘI - PROSTĚ OK
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,7/5)
VYBAVENÍ HOTELU NA ÚROVNI - 4 HVĚZDY OK, PERSONÁL SE SNAŽÍ KOMUNIKOVAT I ČESKÝ - ZLEPŠENÍ
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
KOUSEK OD MĚSTA - POHODA
Celkový dojem
průměrně
(4,2/5)
RÁDI SE ZDE VRATIME
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 29 z 33 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro zamilované a manželské páry
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro rodiny s dětmi
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
bublanina: Čtyři hvězdičky ani náhodou - 1. 6. 2014 10:41
Bohužel, čtyřhvězdičkový hotel by měl vypadat jinak. Nepořádek, špinavé koberce, na balkoně neuklízí po celou dobu pobytu. Za čtrnáct dní nevyměnili povlečení. Po celou dobu jsme taky připomínkovali páchnoucí odpad ve sprchověm koutě. Přišel údržbář něco do odpadu stříkl a dvě hodiny byl pokoj. Poté se situace opakovala. Celou dobu jsme také měli na pokoji přistýlku, kterou jsme nejen nepotřebovali, ale která nám vyloženě překážela. V koupelně se nám sešly tři koupelnové předložky, ale jenom jeden ručník. V hotelu se čtyřmi hvězdičkami bych neměl stát za pokojskými a kontrolovat jejich práci. Jídlo na hotelu bylo výborné, pokud pominu neustálé problémy s kávovary, kde se jejich porucha řešila třeba na dva dny tím, že se přes kávovar přehodil bílý hadr. Taky když se stalo, že malé dítě rozbilo sklenku s pitím, maminka utírala stůl i podlahu ubrousky,zatímco obsluhující personál ji shovívavě sledoval. Dokonce i jejich šéfová, která se objevila, jim nevysvětlila co by měli dělat. Protože hotel slouží pro termální lázně mělo by se jeho vedení zajímat i o kvalitu lázní. Již počátkem sezony je většina trysek v areálu nefunkčních, vylámaných atd. Při předešlých návštěvách byla podlaha v lázních neustále udržována v suchu a čistotě, nyní se postaví tzv. "A", že je podlaha kluzká a je vyřešeno. Byli jsme v Sárváru už po osmé, ale rok od roku tyto lázně chátrají a upadají, stačí se podívat na opadané panely na stropě, zatékání, nefunkčnost vodovodních baterií atd. atd.Ač neradi začínáme se poohlíže po jiných lázních, neboť výhledově to pro Sárvár nevidíme nejlépe. A nebude dlouho trvat a začne to štvát i ostatní návštěvníky. reagovatVlasta: Re: Čtyři hvězdičky ani náhodou - 18. 9. 2016 21:58
Přesně jste vystihl i náš dojem o dva roky později. V září 2016 se nic k lepšímu nezměnilo, naopak. reagovat