RECENZE
Recenze hotelu Termální Lázně Bükfürdo (Maďarsko - Západní Maďarsko - Bükfürdő)
Hodnocení: |
průměrně:
4,7/5
|
Autor: |
dana PODHOLOVÁ |
Vloženo: |
3. 10. 2021 |
Pobyt: |
říjen 2021 |
Přečteno: |
418x |
Recenze se líbila: |
215
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
nechci hodnotit hotel, ale služby lázní - PROSÍM PŘEČTĚTE SI
Ubytování
průměrně
(4,7/5)
UBYTOVÁNÍ SKVĚLÉ
Strava a stravování
průměrně
(3/5)
stravování v lázních
Na celé lázně je pouze jedna restaurace pouze se dvěma pokladnami, pokladní mají na starosti také mytí skla a porcelánu, přípravu kávy a nalévání piva, dalších nealkoholických nápojů, alkoholických a míchaných nápojů. praxe je stát ve frontě na jídlo a pak stát další hodinu na zaplacení. Na konci této fronty je mikrovlnná trouba, kde si můžete ohřát jídlo
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,3/5)
SKVĚLÉ
Okolí hotelu
průměrně
(4,5/5)
SKVĚŠLÉ
Celkový dojem
průměrně
(4,7/5)
MYSLÍM, ŽE I SLUŽBY V LÁZNÍCH JSOU ZDROJEM SPOKOJENOSTI NÁVŠTĚVNÍKŮ A PŘIJEDOU DO HOTELU ZNOVU, ALE PO TĚCHTO ZKUSENOSTECH BUDOU NÁVŠTĚVNÍCI HLEDAT JINÉ LÁZNĚ - PŘEČTĚTE SI RECENZE NA STRAVOVÁNÍ V LÁZNÍCH.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 3 z 3 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Jarda: Katastrofální úroveň stravování v objektu lázní Bü - 8. 7. 2022 22:36
Před Covidem byly stravovací služby na velmi dobré úrovni. Nyní je situace taková, že kamenná restaurace v zadní části objektu je zavřená, většina stánků je zavřená, na stravování má monopol pouze Bistro1, které to ale naprosto nestíhá. Stávajícímu vedení zcela chybí odborník na stravování, manažer, s kterým jsem se bavil vůbec nechápal, co dělá špatně. S trochou nadsázky bych jim doporučil, aby si tam pozvali Pohlreicha. Jen je obrovská škoda, že se jim podařilo rozprášit profesionální tým, který tam léta fungoval ke spokojenosti všech. reagovat