Průměr
Recenze hotelu Anmaria Beach Hotel **** (Kypr - Ayia Napa - Ayia Napa)
Hodnocení: |
průměrně:
3/5
|
Autor: |
oldcat |
Vloženo: |
3. 11. 2016 |
Pobyt: |
říjen 2016 |
Přečteno: |
149x |
Recenze se líbila: |
462
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Prvotní kiks - na letišti Vám anglicky mluvící delegátka oznámí , že na hotelu budete mít info o infokoktejlu , ale bohužel to jsem se nedozvěděla obálku s info mi podhodili do pokoje až po konané schůzce.
Ubytování
průměrně
(3/5)
Pokoj s vybavením standardní, to bez připomínek, zvláště i čistota, uklízení denně, ale okna na parkoviště a v noci randál z hl. ulice, bez špuntů do uší jsme se nevyspali.Postele dost tvrdé ale to může být subjektivní pocit.
Strava a stravování
průměrně
(3/5)
Ve srovnání s jinými 4* (Palm beach nebo Lordos Beach) slabší
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4/5)
Personál velmi ochotný, usměvavý a obsluha u večeře vstřícná , ale ne vlezlá.
Pláž a moře
průměrně
(2/5)
Moře čisté , pláž taky ale ten přístup do moře, jen v jednom páse o šířce 2 m písek jinak všude dost tvrdé podloží kamenné bez bot nelze.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Celkový dojem
průměrně
(3/5)
Naprostý průměr.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 1 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.