Hotel na úrovni max 3*
Recenze hotelu Meliá Las Dunas Hotel ***** (Kuba - Villa Clara - Cayo Santa Maria)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Hanny |
Vloženo: | 14. 5. 2024 |
Pobyt: | duben 2024 |
Přečteno: | 1x |
Recenze se líbila: | 61 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Nabídka CK o úrovni 5* hotelu, all inclusive je zavádějící. Tento hotel v žádném případě neodpovídá standardu 5*. Hotel je starý. Majitelé zcela evidentně neinvestují do obnovy zařízení.Kubu jsme navštívili opakovaně vícekrát. S tak otřesnými podmínkami, co se týče stravování a dodržování hygienických norem jsme se nikde na Kubě nesetkali. CK se vymlouvá na socioekonomickou situaci, která na Kubě je, ale vzhledem k tomu, že jsme zde byli opakovaně vícekrát, můžeme porovnát. Tato situace je na Kubě minimálně posledních 15 let, kdy jsme sem zacali jezdit. /roven hotelů skutečně odpovídala standartu. Až na hotel Melia Las Dunas. Dovolená byla jedno velké zklamání
Ubytování
Pokoje byly prostorné, denně byl prováděn úklid a vyměňovány ručníky. Nábytek byl starý, ale zachovalý. Koupelna disponovala omšelou, odřenou a zrezivělou vanou
Strava a stravování
Stravování na otřesné úrovni. při přejezdu delegátka upozorňovala na to, že občas něco dojde, ale že se to doplní. Opak byl pravdou - snídaně-,mimořádně skromná nabídka, 2 druhy měkkých salámů, 2 druhy sýra. Když v chladících boxech došlo, nikdo nedoplnil. první 4 dny nebylo k dispozici mléko, vejce v prvním týdnu pouze jedenkrát. Volně v jakékoliv podobě nebyla, pouze u pultu s obsluhou. Jeden den nebylo vůbec žádné pečivo, bylo nahrazeno nějakými tvrdými krekry. Máslo nebylo 3 dny v kuse. Občas dělali palačinky.
Oběd jsme řešili v restauraci u pláze nebo snack baru. Výběr byl velmi omezen 1 druh masa nebo ani ne, spíš jen těstoviny, Do restaurace u pláže se slétávalo ptactvo a ozobávalo jídlo. Personál byl netečný a ptáky vůbec neodháněl. Hygienické podmínky otřesné. Ve snack baru na výběr 3 druhy jídla hamburger, pizza,hot dog. Jeden den byli před námi obslouženi 4 klienti, pak sdělili, že restauraci zavírají, že jídlo došlo.
Večeře - 1 druh masa vepřové na 3 způsoby - pečené koleno, pečená ,žebra, kousky masa vše vždy s kostí, aby to na objem vypadalo, že je toho hodně. první čtyři dny byla k dispozici grilovaná ryba, pak se po celou dobu pobytu již neobjevila, mohli jste si dát plátek tvrdého grilovaného masa, pak už jen těstoviny ve 3 podobách. Hranolky? ani náhodou. Můžete navštívit několik restaurací a la carte. Výběr ze dvou jídel. Podávané jídlo bylo vždy studené.
/roveň nabídky neodpovídala standardu 5* hotelu.
Vybavení, služby a personál hotelu
Vybavení restaurace - starší, koženkové lavice omšelé, popraskané, špinavé. Občas se v jídelně nebo na zdi do kuchyně objevil šváb.
Kromě vzorně uklizeného lobby, úklid v ostatních prostorách hotelu pokulhával. Toalety u jednoho z bazénů nebyly tři dny vůbec uklizené.
Lehátka u bazénu a na pláži byla proleželá, špinavá, s prasklými potahy nebo rozbitou konstrukcí. Evidentně mela za sebou již několik let a nebyla obnovována.
Wi-fi fungovala pouze v lobby s obtížemi. I když bylo prezentováno, že je v celém hotelu,není to pravda.
Pláž a moře
Nádherná pláž s bílým pískem, moře průzračné a čisté.
Okolí hotelu
Velmi hezká udržovaná hotelová zahrada
Celkový dojem
Nebýt moře a pláže, tak hotel působil velmi zanedbaně a neudržovaně. Nikdy více.
Nenechte se zmást nabídkami, ale spíše si přečtěte recenze. Naše není první, která poukazuje na otřesné podmínky.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 2 z 5 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.