Napsat recenzi

Hotel na úrovni max 3*

Recenze hotelu Meliá Las Dunas Hotel ***** (Kuba - Villa Clara - Cayo Santa Maria)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2024
Přečteno: 1x
Recenze se líbila: 61 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Nabídka CK o úrovni 5* hotelu, all inclusive je zavádějící. Tento hotel v žádném případě neodpovídá standardu 5*. Hotel je starý. Majitelé zcela evidentně neinvestují do obnovy zařízení.Kubu jsme navštívili opakovaně vícekrát. S tak otřesnými podmínkami, co se týče stravování a dodržování hygienických norem jsme se nikde na Kubě nesetkali. CK se vymlouvá na socioekonomickou situaci, která na Kubě je, ale vzhledem k tomu, že jsme zde byli opakovaně vícekrát, můžeme porovnát. Tato situace je na Kubě minimálně posledních 15 let, kdy jsme sem zacali jezdit. /roven hotelů skutečně odpovídala standartu. Až na hotel Melia Las Dunas. Dovolená byla jedno velké zklamání

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Pokoje byly prostorné, denně byl prováděn úklid a vyměňovány ručníky. Nábytek byl starý, ale zachovalý. Koupelna disponovala omšelou, odřenou a zrezivělou vanou

Strava a stravování  průměrně (2,2/5)

Stravování na otřesné úrovni. při přejezdu delegátka upozorňovala na to, že občas něco dojde, ale že se to doplní. Opak byl pravdou - snídaně-,mimořádně skromná nabídka, 2 druhy měkkých salámů, 2 druhy sýra. Když v chladících boxech došlo, nikdo nedoplnil. první 4 dny nebylo k dispozici mléko, vejce v prvním týdnu pouze jedenkrát. Volně v jakékoliv podobě nebyla, pouze u pultu s obsluhou. Jeden den nebylo vůbec žádné pečivo, bylo nahrazeno nějakými tvrdými krekry. Máslo nebylo 3 dny v kuse. Občas dělali palačinky.

Oběd jsme řešili v restauraci u pláze nebo snack baru. Výběr byl velmi omezen 1 druh masa nebo ani ne, spíš jen těstoviny, Do restaurace u pláže se slétávalo ptactvo a ozobávalo jídlo. Personál byl netečný a ptáky vůbec neodháněl. Hygienické podmínky otřesné. Ve snack baru na výběr 3 druhy jídla hamburger, pizza,hot dog. Jeden den byli před námi obslouženi 4 klienti, pak sdělili, že restauraci zavírají, že jídlo došlo.

Večeře - 1 druh masa vepřové na 3 způsoby - pečené koleno, pečená ,žebra, kousky masa vše vždy s kostí, aby to na objem vypadalo, že je toho hodně. první čtyři dny byla k dispozici grilovaná ryba, pak se po celou dobu pobytu již neobjevila, mohli jste si dát plátek tvrdého grilovaného masa, pak už jen těstoviny ve 3 podobách. Hranolky? ani náhodou. Můžete navštívit několik restaurací a la carte. Výběr ze dvou jídel. Podávané jídlo bylo vždy studené.

/roveň nabídky neodpovídala standardu 5* hotelu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Vybavení restaurace - starší, koženkové lavice omšelé, popraskané, špinavé. Občas se v jídelně nebo na zdi do kuchyně objevil šváb.

Kromě vzorně uklizeného lobby, úklid v ostatních prostorách hotelu pokulhával. Toalety u jednoho z bazénů nebyly tři dny vůbec uklizené.

Lehátka u bazénu a na pláži byla proleželá, špinavá, s prasklými potahy nebo rozbitou konstrukcí. Evidentně mela za sebou již několik let a nebyla obnovována.

Wi-fi fungovala pouze v lobby s obtížemi. I když bylo prezentováno, že je v celém hotelu,není to pravda.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Nádherná pláž s bílým pískem, moře průzračné a čisté.

Okolí hotelu  průměrně (4,6/5)

Velmi hezká udržovaná hotelová zahrada

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Nebýt moře a pláže, tak hotel působil velmi zanedbaně a neudržovaně. Nikdy více.

Nenechte se zmást nabídkami, ale spíše si přečtěte recenze. Naše není první, která poukazuje na otřesné podmínky.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 5 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Villa Clara - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání