Hotel
Recenze hotelu Jumbo Watamu Resort **** (Keňa - Severní pobřeží - Watamu)
Hodnocení: |
průměrně:
4/5
|
Autor: |
krha.strechy |
Vloženo: |
20. 1. 2024 |
Pobyt: |
leden 2024 |
Přečteno: |
3x |
Recenze se líbila: |
72
čtenářům |
Fotografie: |
10 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Jedna velká katastrofa.
Hotel je maximálně turistická ubytovna a ne kategorie 4.+
Špína a smrad.
Stropní trámy Vám přes noc okusují dřevní červi...viz, foto.. ráno máte piliny na zemi.
Výpadky elektřiny každý druhý den...proto i voda neteče, a tak se domáháte "Mekánico"
o opravu. V horším případě se jdete raději vykoupat do moře, které má odliv cca: 2km
tak že, Tento hotel už nikdy více !
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
Výpadky energií, vody , Ital- frajírek - Manažer nic neřeší.
Brouci "dřevní" kteří tento hotel brzy sežerou. Viz. foto.
Koupelnu hodnotím na 2
Nedokonalý úklid všude v Resortu.
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Já osobně jsem si vždy něco dobrého našel, například topinku s rajčaty, ale přátelé byly zklamáni.
Převládají zde jen těstoviny na KEČUPU. Nechápu ?? Ani Pizzu tu nemají.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,6/5)
Vybavení pokojů - katastrofa !!!
Služby - Stále a denně 1 USD
Staff animátoři blbnou hlavy mladým.
Pláž a moře
průměrně
(4,1/5)
Odliv 2KM
Jedte raději na Zanzibar
Okolí hotelu
průměrně
(3,3/5)
8al
Celkový dojem
průměrně
(4/5)
v životě nee
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 5 z 7 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Zkušený cestovatel: projev IQ tykve.... - 21. 1. 2024 9:38
No fakt paráda - kromě toho, že autor zjevně nezvládá základy českého pravopisu a ani není schopen přiložit foto, na které se odkazuje, jsme se toho moc nedozvěděli. Že jde o poměrně chudou zemi, kde nucené uzávěry během COVIDové situace bohužel způsobily výrazné snížení kvality turismu je všeobecně známé, absence recenzí za poslední 2-3 roky též o mnohem vypovídá, že výbavu resortů v černé Africe nelze vůbec srovnávat s luxusem bohatých arabských zemí a že každodenní odliv opravdu 'vyžene' moře daleko od pobřeží, ví snad každý školák, který nepropadá že zeměpisu (jen na okraj - i na.doporučovamém Zanzibaru je to v mnoha místech stejné.... výjimkou je oblast Kendwa). Nic proti vlastnímu názoru ani zklamání z nenaplněných představ, ale očekávat zde výbavu a služby luxusních welness je totální nepochopení cestovatelské filosofie... Obecné stěžování na cokoliv, bez konkrétního příkladu, je úroveň denního návštěvníka výčepu periferního hostince (i když možná jde o pana podnikatele). Ale ten slohový projev mluví za vše ! reagovat