Napsat recenzi

december 2016

Recenze hotelu Oásis Belorizonte Hotel Atlantico **** (Kapverdy - Sal - Santa Maria)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: prosinec 2016
Přečteno: 971x
Recenze se líbila: 583 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotelový komplex nesplnil moje očakávania, bungalovy sú blízko seba, postele boli krátke a malé. Mojim prekvapením bolo, že všetky bary sa zatvorili o 23.00 hod. čo je pri dovolenkovom režime nezvyčajné. Keďže som volil vianočný termín, očakával som aspoň na štedrý deň vianočný bonus, ale nič také sa nekonalo. Animátorov sme videli občas a programe ani nehovoriac.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Malé postele

Strava a stravování  průměrně (4,3/5)

Výber dostatočný

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Bary sa zatvorili o 23.00 hod a malý výber nápojov - miešané drinky

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Vstup do mora po búrke obtiažny, malé a nízke slnečníky

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

Zhorenisko, málo upravené

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Očakával som trocha lepší rezort čo do počtu hviezdičiek

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 102
z 132 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Sal - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání