Počet hvězdiček
Recenze hotelu Grand Hotel Paradiso **** (Itálie - Trentino - Alto Adige - Passo Tonale)
Hodnocení: |
průměrně:
3/5
|
Autor: |
Irena |
Vloženo: |
7. 4. 2017 |
Pobyt: |
únor 2017 |
Přečteno: |
60x |
Recenze se líbila: |
365
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotel nám byl prodán jako 5*, tady má 4*, což maximálně odpovídá, něco 3*.
Přistýlka kovové lehátko, prý jsme si měli předem objednat sofa.
Vybavení pro lyžování - skřínka pro max. 2 lyže, na pokoji ani věšák, kde byste si mohli pověsit vlhké věci.
Jediné plus - perfektní umístění přímo u sjezdovek.
Ubytování
průměrně
(3/5)
kovové skládací lehátko
Strava a stravování
průměrně
(3/5)
Strava byla samé speciality, které se někdy ani nedali jíst.
Normální jídla, která jsou vždy v Itálii výborná, tam bohužel nepodávali.
Ještě, že tam byl velký bufet s předkrmy a saláty, a pro děti těstoviny,
protože jinak byl problém, aby si vnučka vybrala.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Vybavení pro lyžování - nic moc, personál byl příjemný.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(4/5)
Okolí hotelu
průměrně
(5/5)
Celkový dojem
průměrně
(3/5)
Čekali jsme za tu cenu a uvedení, že je to nejlepší hotel v Passo Tonale, podstatně lepší hotel.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 1 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.