Napsat recenzi

Hotel Regina delle Dolomiti

Recenze hotelu Regina delle Dolomiti Park Hotel *** (Itálie - Trentino - Alto Adige - Panchia)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2016
Přečteno: 99x
Recenze se líbila: 484 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Průměrný hotel, se starším vybavením a průměrnou restaurací.Pokud si jedete jen zalyžovat a nemáte vysoké nároky, tak je dostačující.

Hotel nezvládá větší počet hostů. Zřejmě má nedostatek zaměstnanců.

Společenská místnost i restaurace se zavírá ve 23 hod, pak už musíte být jen na pokoji.

U bazénu chybí místnost na převlékání. Malé prostory na usušení bot.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Pokoje jednoduché, vybavené starším nábytkem, krátké postele s vysokou pelestí, což je hlavně pro delší lidi dost velký problém. Kdo si objedná 4 lůžkový apartmán , bude velmi zklamaný. Skládá se z jedné větší místnosti s manželskou postelí, z jedné malé místnosti, která je určená zřejmě pro děti a kde se nacházejí 2 oddělené postele, 1 skříň, židle a stoleček. Ulička je tak úzká, že se dospělý člověk jen stěží vyhne (na pokoji je zima, táhne od okna) Koupelna je prostorná (denní úklid a výměna ručníku). Vzhledem k tomu, že chtějí za tento apartmán vyšší cenu , tak je lepší si vzít 2 samostatné pokoje.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Snídaně bufetový výběr, každý den stejný : chleba( žádné housky), toustový chleba, croissant, 1x plátkový sýr, 2x šunka, vejce natvrdo (studené) , jogurt a cereálie (nedostatek misek), kompot, mini džemy a máslo(margarin), koláče a buchty od večeře. V jídelně vždy fronty a chaos pro velký počet hostů v malém časovém úseku , fronty u nápojového automatu ( nestíhal vyrábět kávu) čaj byl uvařený ve várnici (každý den stejný). Džus ke snídani z automatu - 2 druhy.

Večeře: rozšířená polopenze o nápoje, jídelníček v češtině : při pobytu na 5 nocí - první večeře 4 chody bez salátu jednotná, 2 a 3 večeře předkrmové saláty , další jídlo výběr ze 3 předkrmů, 3 hlavních jídel a 3 dezertů, 4 večeře - 4 chody pro všechny stejná - bez salátu a možnosti výběru . V ceně polopenze voda zdarma + 0,2l vína nebo 0,2l piva nebo 0,2l džusu

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Pří příjezdu neskutečné zmatky s ubytováním. Do hotelu jsme dorazili ve 14,00, nástup na ubytování přes cestovní kancelář byl v 16,00, přes bo**** ve 14,00. I když jsme čekali na ubytování ve společenské místnosti u recepce, tak ještě v 16,30 jsme se nemohli jít ubytovat, protože pokoj nebyl uklizený. Ostatní hosté, kteří přijeli po nás, se šli ubytovat hned. Ubytovaní přes b*** mají zdarma k dispozici Wi-Fi připojení k internetu, při ubytování přes cestovní kancelář si Wi-Fi musíte platit. Nedostatečná teplota na pokoji. Personál v hotelu 50:50

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4,8/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Celkový dojem  průměrně (4/5)

velké zklamání

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 5 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Trentino - Alto Adige - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání