Club hotel Zirm
Recenze hotelu Blu Hotel Senales Zirm Cristal Hotel *** (Itálie - Trentino - Alto Adige - Maso Corto (Kurzras))
Hodnocení: |
průměrně:
4/5
|
Autor: |
Monika |
Vloženo: |
21. 3. 2015 |
Pobyt: |
březen 2015 |
Přečteno: |
160x |
Recenze se líbila: |
565
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
V tomto hotelu jsme byli podruhé. Prvně to bylo před třemi lety někdy v únoru.
Poprvé jsme byli velmi spokojeni, ubytování,ale hlavně bylo výborné jídlo. Letos nevím, ale tipuji, že bylo po sezoně a jídlo bylo docela otřes. Snídaně byly standartní, ale večeře i když byly formou švédských stolů byly hrůza. Většinou se pořádně nedalo co vybrat. Pokud se tento hotel chlubí hlavičkou Blue , měli by zdejší manažeři udělat poznávací výjezd do Chorvatska do tamních hotelů Blue. Nejsem si úplně jistá jestli se sem ještě někdz vrátíme i když lyžování je tu fajn.
Ubytování
průměrně
(4/5)
Standart, odpovídalo 3*
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
jak jsem psala v úvodu
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4/5)
personál v jídelně byl velmi neprofesionální, přišlo nám, že to jsou brigádníci sebraní někde po cestě do hotelu
Pláž a moře
průměrně
(4/5)
sníh byl, sjezdovky výborně upravené
Okolí hotelu
průměrně
(3,5/5)
Celkový dojem
průměrně
(4/5)
žádná sláva, ale jeli jsme hlavně lyžovat a to bylo fajn
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 1 z 2 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.