Napsat recenzi

Hotel Sporting - Cermis 2000

Recenze hotelu Eurotel Hotel Cermis *** (Itálie - Trentino - Alto Adige - Cermis)

Hodnocení:
průměrně: 2,5/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2018
Přečteno: 158x
Recenze se líbila: 322 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Do oblasti Val di Fiemme jezdíme pravidelně minimálně 15 let v lyž skupinách 6-10 osob. Predazzo Montanara,Belaria, Ziano-hot.Zanon, Cavalese aj.

Hotel na Cermisu má jedinou kladnou vlastnost a to polohu na sjezdovce. Ostatní

musíte brát velmi shovívavě s tím, že jste přijeli spíš za sportem - ne za kvalitou hotelu před celkovou rekonstrukcí.

Ubytování  průměrně (2/5)

Celkově vybydlený hotel, funkční ale úroveň neodpovídá 3hvězdičce,údržba se provádí velmi sporadicky-díry ve střeše balkonů, vypadlé dveře balkonů,díry v podlahách chodeb,

téměř nefunkční Wifi na recepci, na pokojích není vůbec,všechno zařízení téměř na hranici životnosti., některé pokoje velmi přetopené - nešlo regulovat topení, TV s ulopříčkou 37 cm...Wifi není.

Na druhé straně velmi pečlivý úklid, denně výměna ručníků,stlaní a úklid pokojů.

Strava a stravování  průměrně (1,5/5)

Strava - pokud dodržíte čas otevření jídelny - máte téměř vše z nabídky i kvality. Pokud přijdete na snídani pozdě, není již z čeho vybírat, chléb např zmizí po 5 minutách,teplé nápoje a džusy pouze přes nápojové automaty- tvoří se fronty i 10 minutové.

V porovnání se stravou např. hotelu Montanara Predazzo - nesrovnatelně horší, ale dražší,

Pokud odjela část české klientely s dětmi a nahradila je klientela italská bylo vidět okamžité zlepšení výběru -nabídky.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

Personál velmi dobrý, animační programy pro děti velmi dobré, bazén ano , ale opět

prostředí před rekonstrukcí.

Wifi špatná i na recepci, platba kartou trvala např 10 minut, než se podařilo spojit s bankou,hledáním signálu pobíháním po hotelu s terminálem v ruce.

Na pokojích nejde vůbec - ani ji nenačtete.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (5/5)

Velmi dobře připravené, bezpečné terény! Vleky starší ale velmi dobře fungující personál.

Zajištění v případě úrazu a problémů na sjezdovkách je typicky italské, svoz zraněného problematický,další následná péče ve zdrav zařízení také velmi sporadická,hodně si musíte zařídit a sehnat sami-léky,berle atd. Pokud se nejedná o úraz těžší s hospitalizací

- tím lukrativnější- je vše skoro jen na Vás. Vůbec nelze srovnat práci horské služby a zdravotnickou péči s Rakouskem, kteří Vás naloží na sjezdovce do vrtulníku.i při banální zlomenině.

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Velmi dobré z pohledu toho , že jste ve 2000 metrech, vyžití pouze na hotelu,

spojení z Cavalese pouze do 16,20 kdy jede poslední kabina nahoru.

Takže pokud potřebujete kontakt s městem musíte zkrátit lyžování.

Parkování : lanovka Cavalese- není vyhraženo parkování pro klienty, v údolí u řeky nebo v mezistanici lanovky-velmi omezeně.

Celkový dojem  průměrně (2,5/5)

Protože jsme si přijeli hlavně zalyžovat tak spokojeni !

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 1
z 2 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Trentino - Alto Adige - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání