Dovolena 7.9-14.9.2017
Recenze hotelu Stintino Calas Hotel *** (Itálie - Sardinie - Stintino)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | ihav a zodo |
Vloženo: | 18. 10. 2017 |
Pobyt: | září 2017 |
Přečteno: | 785x |
Recenze se líbila: | 405 čtenářům |
Fotografie: | 2 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Začátkem září jsme s přítelkyní jely na týden na zájezd na Sardinii do tříhvězdičkového hotelu Stintino Calas, nabízeného jako all inclusive. Předem jsme si přečetly recenze, které nebyly vůbec optimistické, a tak jsme toho od pobytu příliš mnoho neočekávaly. V katalogu CK je uvedeno:" all inclusive: 10.00 - 22:00, zahrnuje snídaně, obědy a večeře formou bufetu, během dne lehké občerstvení formou snacku, neomezené množství rozlévaných nealkoholických a alkoholických nápojů místní výroby. Lze čerpat v místech a časech určených hotelem". Skutečně poskytnuté služby však této katalogové informaci, která byla rovněž uvedena v hotelu v šanonu CK, neodpovídaly. Strava byla jednotvárná a pokud jde o nápoje, tyto byly k dispozici formou samoobsluhy v kiosku, kde kromě nealko nápojů bylo možno si načepovat bílé a červené víno (nevalné kvality) a pivo. Jiné alkoholické nápoje místní výroby - jako např. limoncelo byly servírovány jen 1x denně buď po obědě nebo večeři v množství 0.2 decilitru na osobu/den. Navíc v kiosku a kolem něj se pohybovalo velké množství vos, které byly dosti útočné a pár lidí dostalo žihadlo. Velká většina účastníků tohoto pobytu sepsala reklamační protokol, který nám zástupkyně CK sl. Kamila podepsala, následmě jsme ještě stížnost předaly v kanceáři CK pracovníkovi, u kterého jsme pobyt zakoupily. Stížnosti se týkaly hlavně stravování, jehož kvalita zejména u odpoledních svačin byla velmi nízká, a dále nápojů a situace kolem kiosku a vos. Delegátka CK sl. ***** která byla telefonicky kontaktována, sice jeden večer ne příliš ochotně do hotelu přijela, s personálem hovořila, výsledkem čehož bylo, že příští snídaně byla o trochu bohatší. Její argumentace, že místní Italové nejsou zvyklí hodně snídat a proto nám toho moc neservírují, nemůže být z naší strany v žádném případě akceptována. Dychtivě jsme tedy čekaly na výsledek reklamačního řízení. Začátkem října jsme obdržely vyjádření cestovní kanceláře, které, jak jsme předpokládaly, bylo negativní – dopis přiložen.
. Za doporučení CK, abychom si příště vybraly hotel vyšší kategorie, srdečně děkuji a rádá bych CK touto cestou informovala, že pro příští dovolenou si vyberu nejen jiný hotel, ale hlavně jinou cestovní kancelář, která bude ke svým klientům vstřícnější a bude si jich více vážit.¨Se sdělením, že CK vyhodnocuje naši reklamaci ve všech jejích bodech za neoprávněnou nemohu souhlasit, protože, jak již bylo výše uvedeno, na pobyt si stěžovala většina ze 23 účastníků tohoto pobytu. Zajímalo by nás, jak CK postupovala u reklamačních protokolů dalších účastníků pobytu a kolik klientů svým přístupem k řešení reklamace ztratila.
Ubytování
čisté jednoduché, úklid prováděn pravidelně vč. výměny ručníku, 1x v týdnu nově povlečeno,
Strava a stravování
Viz komentář a přiložený reklamační protokol
Vybavení, služby a personál hotelu
Viz komentář a přiložený reklamační protokol
Pláž a moře
Rozhodně nedoporučuji pro malé děti , pláž sice písčitá, ale v moři ostré kameny. Nutné boty do vody. Moře čisté
Okolí hotelu
Velkou výhodou je krásný velký bazen , ale pozor je hluboký , není pro děti
Celkový dojem
Viz komentář a přiložený reklamační protokol
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 5 z 13 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »