Recenze cestovní kanceláře Č*****
Recenze hotelu Hotel Lux ** (Itálie - Marche - Gabicce Mare)
Hodnocení: |
průměrně:
4,6/5
|
Autor: |
veronika |
Vloženo: |
24. 7. 2014 |
Pobyt: |
červenec 2014 |
Přečteno: |
1 850x |
Recenze se líbila: |
551
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
3 |
Celkový názor na pobyt v cílené destinaci je výborný, chování personálu v hotelu vstřícné a přívětivé, strava chutná, bohatá a dostačující.
Ale výhrady jsou k dopravě, zvláště ke zpáteční cestě, která se protáhla na 20 hodin, včetně chaotického čekání a přestupování v Brně. Myslím, že ostatní rekreanti budou podobného názoru, od začátku nebylo jasné, která CK bude poskytovat dopravu, ani v Praze nebyl autobus výrazně označen pro konkrétní klienty, kteří cestovali do různých nejen destinací, ale i zemí.
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
jen po umyvadlem se držela po sprchování voda a musela se vytírat dlažba
Strava a stravování
průměrně
(4,8/5)
postačující
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,4/5)
ochotný personál i služby
Pláž a moře
průměrně
(4,4/5)
čistá, jen dražší servis
Okolí hotelu
průměrně
(5/5)
hodně atrakcí a krásné prostředí
Celkový dojem
průměrně
(4,6/5)
spokojenost
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 5 z 5 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Jana Plačková: S K**** do cvokhauzu - 14. 3. 2015 12:53
Chtěla bych přispět do diskuze k zájezdům se společností Č*** K***. Se 4 kamarády jsme si zakoupili přes Slevomat 30.1.2015 lyžařský zájezd do italských Alp. Vzhledem k podmínce, že do 4.2. má být sepsaná cestovní smlouva, jsem před víkendem 2.2. volala na K***, že nám jěště nepřišly vouchery, jestli mohu poskytnout osobní údaje všech účastníků zájezdu jako podklad pro sepsání cestovní smlouvy a čísla voucherů, že dodám později, až příjdou mailem. Paní**** z cest. kanceláře vše potvrdila s tím, že vouchery mohu dodat klidně až při odjezdu. Posílala jsem jako důkaz i printscreen z int. bankovnictví o odchozí platbě. Zájezd se měl konat 24.2. a ještě 2 dny před odjezdem jsme neměli žádnou cestovní smlouvu ani pokyny k odjezdu. Bylo mi to podežřelé, tak jsem opět volala na K**** (předchozí mailová komunikace - asi 3/4 maily zůstala bez odezvy). Zaměstnancem kanceláře mi však bylo sděleno, že nás zájezd byl stornován na základě nedodání čísel voucherů. Připomínám, že ačkoliv měli věškeré podklady pro cest. smlouvu, které obsahovaly také 5 tel. čísel a 5 mailových adres, nikdo z K*** se ani neobtěžoval nám sdělit, že nás zájezd stornovali. Hájili se tím, že paní O*** šla na nemocenskou a oni nevěděli o naší domluvě. Hlavně že jim na účtu přebývalo přes 30.000,-. Jak vše dopadlo? Dosud nijak. Dnes je 14.3. a my stále nemáme vrácené peníze za zájezd, který se nekonal. Od té doby jsem urgovala vrácení peněz jak přes Slevomat, tak pna K***, ale K**** s námi zcela přestalo komunikovat - nezvedá telefony (v jeden den jsme zkoušeli volat dokonce 12x po dobu 6 hodin) a když jsem pohrozila Slevomatu, pokud situaci nevyřeší s nimi alespoň oni, ČOIkou, finančákem a případným podáním trestního oznámení za neoprávněné obohacení, přišly mi zatím jen 2 maily od slečny ze Slevomatu, ať mám ještě strpení a že se situace údajně řeší. Když jsem žádala o postup, jakým způsobem a s kým se situace řeší, nikdo mi nebyl schopen informace dodat. Závěr: Rozhodně v žádném případě nedoporučuji cestovní kancelář Č*** K**** už jen kvůli nedostatečné až téměř žádné komunikaci s klienty. Je to absolutně neprofesionální firma s nekompetentními zaměstanci. reagovat