Napsat recenzi

Už Nikdy sem a nikdy s *********

Recenze hotelu Falkensteiner Club Funimation Garden Calabria Hotel Resort **** (Itálie - Kalábrie - Torrevecchia)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 693x
Recenze se líbila: 571 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

jak se ze svatební cesty stala hrůza a z cestovní delegátky šmejd co okrádá lidi

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Pokud milujete pouťové italské disko tak budete milovat tenhle hotel. Spustí to ráno při otevření bazénu a svoje 1 CD hrajdou furt dokola až do půlnoci. 7 dní v týdnu. Pro šmíráky geniální, díky skvělé zvukové izolaci pokojů budete mít neustálý přehled co přesně dělají vaši sousedi. a jejich sousedi.

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

Jídlo dobré, pokud si na něj ovšem vystojíte frontu. A na kafe. a další pití. Ale v klidu, stání ve frontě Vám zpíjemní hyperaktivní animátoři, kteří Vás budou podporovat tleskáním, zatímco čekáte než si budete moct vzít chleba a šunku.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Personál hotelu byla nejarogantnější sebranka s jakou jsem měl tu čest.

1. po příjezdu nefungoval lokální (jejich) bankomat, abychom si mohli vybrat pár éček a zaplatit si za 10 EUR bus do nejbližšího města. Chtěli jsme si půjčit od recepčních prti záloze, pasu nebo korunám ale to nejde. místo toho nám nabídli že nám za 20 éček seženou taxíka co nás do města k bankomatu odveze.

2. 4 dny mi tvrdí že nejde internet, který měl být součástí pobytu a který jsem si zaplatil, odmítají mě nechat mluvit s někým kompetentnějším; musel jsem se s nimi skoro poprat abych se dostal k managerovi. ten mi řekl, že nouzový internet mají a hosti ho mohou v případě potřeby využít. Takže mi 4 dny lžou.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

ok

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

nikde nic až na bordel. hrůzný hotel

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Raději rakovinu než toto znovu. Navíc delegátka, milá paní Daniela Křížová mi poradila, že když není internet (který jsem si zaplatil) tak mám jet do města a koupit si vlastní simku a wifi vysílač (doslovně řekla satelitní internet ale to dávám za vinu její neznalosti). Při odjedu navíc vyhrožovala mé manželce, že nezaplatíme-li pobytový poplatek (který nám manager odpustil) tak nás nevezme do autobusu a na letiště a nenechá nás odletět. Manželka bohužel pod tíhou stresu a strachu z celé dovolené zaplatila. Jak ti důchodci na předváděčkách šmejdů. ******* je ta nejhorší cestovka s jakou jsem kdy měl tu čest.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 7
z 8 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Redkev: To si děláte srandu? - 8. 9. 2014 15:40

Co se divíte, že Vám někdo nechtěl půjčit peníze na autobus? Hotel není banka, recepční nemohou jen tak vzít hotelové peníze a komukoliv je půjčit. Ještě se rozčilujete, že jste musel zaplatit místní poplatek? To je snad samozřejmost! Co se divíte? reagovat

Martin: Re: To si děláte srandu? - 8. 9. 2014 16:26

1. bavíme se o 4* hotelu. když má nefunkční bankomat a zároveň je uprostřed pustiny, čekal bych že zprostředkují nějakou alternativu. 2. poplatek je za služby 4* hotelu. Když jsou služby na úrovni 1* měl by být i poplatek. reagovat

Redkev: ... - 13. 9. 2014 10:06

Místní poplatek se platí všude a platí ho všichni návštěvníci tak jako tak....Představte si, že na té recepci jste vy a přijde tam cizí člověk a bude chtít půjcit peníze... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kalábrie - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání