Děs a hrůza Palma Benessere
Recenze hotelu Hotel Palma Benessere *** (Itálie - Emilia Romagna - Rivazzurra)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Pavla |
Vloženo: | 25. 8. 2013 |
Pobyt: | srpen 2013 |
Přečteno: | 658x |
Recenze se líbila: | 490 čtenářům |
Fotografie: | 13 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Obyčejný hotel s wellnes službami ležící 100 m od pláže.
Hotel bez zahradní terasy ( nemáte kde sědět) neoplívá vlastně ničím.
Zcela trapný hotel bez služeb.
Ubytování
Nic moc. Na zemi dlážka. Příšerná koupelna. Žádný balkón. Výhled do kuchyně. Nefungující trezor.
Ubytování až v 15:30!!!!!!!!!!!
Strava a stravování
A nyní krátce k Vaší publikaci zájezdu do Hotelu Palmabenessere v Rimini :
„ Kombinace tradiční pohostinnosti spolu s důrazem na kvalitu je jedním z hlavních důvodů, proč zde strávit pohodovou a relaxační dovolenou, daleko od hektického každodenního života“. Opravdu tato věta neodpovídá zakoupeným službám u Vaší CK a je v rozporu s cestovní smlouvou včetně služeb delegátky p. Zuzany. Má stížnost se především týká stravy, která byla v hotelu podávána. I přes nízké pořizovací náklady zájezdu, musím upozornit na nevhodné podávání stravy číšníkem, nevhodnost jídla a celkových prostor v hotelu. Jak již bylo uvedeno v katalogu, tak snídaně byly podávány naprosto bez potíží v zázemí hotelu. Kdežto večeře se podávaly v Hotelu Marilonda a stávaly se nejhorším zážitkem dne pro klienty CK Alexandria. Večer probíhal asi takto: „ Pokud jsi Čech nebo Rus, tak táhni do kouta!“. Italský číšník se ptal, jaké jsme národnosti a podle toho byly i služby. Klineti CK Alexandria měli omezený salátový bufet, jednoduché těstoviny, podivné maso s přílohou (občas páchnoucí) a minidezert každý den ( viz.fotografie). Upozorňuji, že si
nestěžuji na množství, ale na kvalitu a teplotu potravin! Bohužel i nevalné kvality, kdy maso zapáchalo. O mořských plodech nemluvě. Nápoje nebyly zahrnuty v ceně, a tak při prosbě personálu o objednávku nápojů, které si sami zaplatíme, docházelo ke kolizi. Obsluhující personál byl schopen přinést maximálně vodu, kdežto při objednávce coca coly již došlo
k problému. Pro nás nemá stejnou velikost coly jako pro Italy, i když si za tuto službu chceme zaplatit. V posledních dnech nám personál nedával ani skleničky na stůl, takže máte večeřet bez kapky vody. Při objednávce vody jsme čekali asi dalších deset minut na dvě sklenice. Čím se nám krátil pobyt, tím více bylo jídlo nesnesitelné až odporné. Situace se stala vyloženě neúnosnou, když jsme hromadně odešli od večeře z jídelny, jelikož jsme dostali staré jídlo z lednice, které nám bylo podáváno předešlý večer!!!!!!!!!! Na tuto akci reagovala vedoucí Hotelu Marilonda a nechala nám připravit náhradní večeři běžné chuti a vzhledu. Celé divadlo sledovalo publikum složené z italské klientely, kteří měli zde zakoupené služby, ač s naprosto odlišným jídlem, nápoji, chováním personálu apod. Vyděšená italská klientela nechápavě sledovala naše jídlo a chování personálu k Čechům a Rusům. Naštvaný italský personál nám bohužel musel jídlo připravit a obsloužit nás. Talíře číšník pouze“ házel“. Někteří klienti CK Alexandria odmítali chodit na večeře.
Vybavení, služby a personál hotelu
Monica s otevřenou pusou na recepci.
Líný číšník u snídaně. Udiven nám přináší máslo.
Večeře v Hotelu Marilonda komedie viz předchozí vyjádření.
Pláž a moře
Bomba. Dobrá pláž. Bezvadné moře.
Okolí hotelu
Výborná cukrárna u hotelu včetně bezvadného baro Schooters!
Tam to bylo super.
Také pizzerie Auriga byla fajn.
Celkový dojem
Rimini super rušné město. Dobrá pláž, dobré moře, dobré obchody, dobrá pizzerie, super bar Schooters.
Dovolená se povedla až na hotel a stravu v Hotelu Marilonda.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 3 z 11 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro mládež
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »